Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-16@07:15:47 GMT

آغاز عملیات اجرایی احداث باند دوم گرمی – بیله سوار

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۷۰۹۳۹

آغاز عملیات اجرایی احداث باند دوم گرمی – بیله سوار

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: اقدامات اساسی در خصوص شروع عملیات اجرایی احداث باند دوم گرمی – بیله سوار برای توسعه شهرستان‌های گرمی و بیله سوار محقق شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل، محبوب حیدری با اشاره به شروع عملیات اجرایی احداث باند دوم گرمی – بیله سوار اظهار کرد: با پیگیری جدی مسؤولان استانی و مجموعه راه و شهرسازی استان اقدامات اساسی در خصوص شروع عملیات اجرایی احداث باند دوم گرمی – بیله سوار برای توسعه شهرستان گرمی در سال گذشته محقق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید برضرورت ادامه عملیات اجرایی باند دوم ورودی گرمی – بیله سوار افزود: برنامه‌ریزی شده برای تسریع عملیات اجرایی پروژه، عملیات آسفالت ۴/۵ کیلومتر را در سال‌جاری انجام دهیم.

مدیرکل مسکن و شهرسازی استان اردبیل بیان کرد: در سال گذشته ۱۷۵۰ میلیارد ریال از منابع مختلف تخصیص داده شده برای راه و شهرسازی استان اردبیل ۱۰ درصد این منابع استانی و ۹۰ درصد ملی بود.

وی در ادامه تصریح کرد: احداث چهارخطه بیله سوار – گرمی به‌عنوان پروژه مهم و حیاتی، اهمیت و نقش بسزایی درایمنی تردد، سرعت جابجایی کالا و مسافر، حمل و نقل محصولات کشاورزی، توسعه اقتصادی و گردشگری برای استان و شهرستان بیله سوار دارد.

 

حیدری گفت: از دیگر مزایای احداث و تکمیل این پروژه اتصال مرکز استان و تسهیل ترانزیتی استان اردبیل با کشور همسایه (جمهوری آذربایجان ) از طریق پایانه مرزی بیله سوار است.

انتهای پیام/3463/

منبع: فارس

کلیدواژه: اردبیل راه و شهرسازی بزرگراه راه چهار خطه شهرسازی استان اردبیل راه و شهرسازی استان بیله سوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۰۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی ساخت توربین‌های بادی نیروگاه خواف

رضا سرائی بیان کرد: قرارداد ساخت ۳۰ دستگاه برج و قطعات فنی توربین بادی، ملحقات و بالابر مربوط به طرح توسعه نیروگاه بادی خواف در این شرکت منعقد شد.

وی عنوان کرد: این قرارداد بین شرکت ماشین‌سازی اراک و شرکت فن‌آوران انرژی منعقد و عملیات اجرایی این پروژه با تامین متریال و مواد اولیه به طور رسمی به همت صنعتگران ماشین سازی اراک در فروردین ماه سال جاری آغاز شد.

مدیرعامل شرکت ماشین‌سازی اراک ادامه داد: شرکت فناوران انرژی پاک زیر مجموعه گروه اقتصاد مفید در سال ۱۴۰۰ احداث نیروگاه بادی خواف به عنوان بزرگترین نیروگاه بادی کشور به ظرفیت ۱۰۰ مگاوات و با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۱۰۰ میلیون دلار را در دستور کار خود قرار داد که فاز ۱۰ مگاوات آن در حال تکمیل و طرح توسعه آن با ظرفیت ۷۵ مگاوات با خرید تجهیزات و بخش مهندسی در حال اجرا است.

سرائی خاطر نشان کرد: شرکت ماشین‌سازی اراک علاوه بر فعالیت در حوزه نیروگاه‌ها و انرژی‌های تجدیدپذیر در حوزه صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، صنایع معدنی و فولاد، تاسیسات حرارتی و دیگ‌های بخار، ریخته‌گری آلیاژی، آهنگری، پل و سازه‌های فلزی و تاسیسات بندری به عنوان صنعتی صنعت ساز فعالیت است.

وی در رابطه با آورده مالی این قرارداد برای شرکت ماشین‌سازی نیز گفت: رقم نهایی سود این قرارداد برای شرکت ماشین‌سازی برآورد نشده و بعد از پایان پروژه سودآوری این قرارداد مشخص می‌شود.

شرکت دانش بنیان و مادر تخصصی ماشین سازی اراک با بهره‌مندی از ماشین آلات مدرن، خطوط تولید پیشرفته و کادر مهندسی مجرب یکی از شرکت‌های صنایع زیربنایی و استراتژیک کشور محسوب می‌شود که حیطه گسترده‌ای از فعالیت‌های مختلف تولیدی و اجرای طرح‌های صنعتی را به خود اختصاص داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۲ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله‌سوار
  • افزایش ۳۲ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله سوار
  • افزایش ۳۲ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله‌سوار 
  • عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر آغاز شد
  • اجرای طرح هادی ۹ روستای بیله سوار با اعتبار بیش از ۱۴ میلیارد تومان
  • عملیات اجرایی آماده‌سازی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی آماده‌سازی نمایشگاه کتاب
  • عملیات اجرایی آماده‌سازی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت توربین‌های بادی نیروگاه خواف
  • احداث باند دوم ایست بازرسی مرصاد کرمان برای کاهش معطلی مردم