Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@20:18:08 GMT

راننده براثر واژگونی خودرو در جاده هراز جان باخت

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۷۰۹۶۲

راننده براثر واژگونی خودرو در جاده هراز جان باخت

سرهنگ سیاوش محبی شامگاه چهارشنبه در گفت وگو با  خبرنگار ایرنا افزود: تردد خودروها از جنوب به شمال مسیرهای هراز و فیرزو کوه، سنگین، پرحجم و به کندی  در جریان است.

وی اظهار داشت: وضعیت تردد خودروها در مسیرهای امام رضا (ع)، بزرگراه حرم تا حرم از جنوب به شمال سنگین و پر حجم در جریان و تردد وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور فیروزکوه سنگین، پر حجم اما روان در جریان است و گره ترافیکی در این مسیر نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ویژه پلیس راه شرق استان تهران خاطرنشان کرد: عبور و مرور وسایل نقلیه از جنوب به شمال و شمال به جنوب محور امام رضا (ع) سنگین، پرحجم و روان گزارش شده و رانندگان  درحال تردد در مسیرهای یاد شده هستند.

محبی با اشاره به دلیل اصلی حوادث رانندگی، اظهار داشت: حوادث رانندگی به دلیل خستگی و خواب آلودگی رانندگان و در اکثر موارد در ۲۰ کیلومتری مقصد مسافران رخ می دهد.

 وی افزود: به رانندگان توصیه می شود که قبل و حین سفر استراحت کافی داشته باشند و هر دو ساعت رانندگی ۲۰دقیقه را در مکان های  مجاز بین راهی به استراحت کرده و پس از تجدید قوا به سفر خود ادامه بدهند.

فرمانده ویژه پلیس راه شرق استان تهران ادامه داد: رانندگان با مدیریت زمان سفرو پس از استعلام وضعیت جاده سفر خود را آغاز کنند و  با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، سرعت و سبقت غیر مجاز، رعایت فاصله طولی مناسب  خودروهای جلویی و رعایت حقوق شهروندی سفری ایمن و بدون خطرداشته باشند.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

برچسب‌ها شهرستان پردیس پلیس راهور ناجا تصادفات جاده ای

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان پردیس پلیس راهور ناجا تصادفات جاده ای شهرستان پردیس پلیس راهور ناجا تصادفات جاده ای جنوب به شمال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۰۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه انسداد ۱۰۱ راه روستایی در جنوب سیستان و بلوچستان براثر بارندگی‌ اخیر

مجید محبی با عنوان اینکه بیشترین بارندگی با ۲۷۰ میلی متر در زرآباد سیستان و بلوچستان گزارش شده است گفت: هم اکنون سه هزار نیروی امدادی، خدماتی و انتظامی در قالب ۷۰۶ تیم عملیاتی به همراه ۷۴۵ دستگاه ماشین آلات در حال کمک رسانی در مناطق درگیر سیلاب استان هستند.

وی ادامه داد: از مجموع ۳۲۹ راه روستایی بسته شده ناشی از سیلاب در جنوب سیستان و بلوچستان با تلاش دستگاه‌های خدمات رسان تاکنون ۲۲۸ مسیر بازگشایی شده است.

مدیر کل ستاد بحران سیستان و بلوچستان گفت: تمام تلاش ما بر آن است تا ارتباط در مسیر‌های ارتباطی جنوب استان به منظور ارائه خدمات امدادی برقرار شود.

مدیر کل هواشناسی سیستان و بلوچستان هم با اشاره به صدور هشدار هواشناسی سطح نارنجی جوی، از تشدید فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری محلی در این استان خبر داد.

محسن حیدری تاکید کرد: فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری‌های محلی در سیستان و بلوچستان تشدید می‌شود.

وی عنوان کرد: از بعدازظهر امروز تا شب پنجشنبه، برای شهرستان‌های زاهدان، تفتان، خاش، میرجاوه، لاشار، دلگان، ایرانشهر، سرباز، سراوان، گلشن، مهرستان، سیب و سوران، بمپور، راسک، قصرقند، ارتفاعات جنوب غرب به ویژه شهرستان‌های فنوج، نیکشهر و ارتفاعات شمالی سواحل در برخی نقاط رخداد رگبار و رعد و برق شدید و بارش تگرگ و تند باد شدید موقتی به ویژه در ساعات بعد از ظهر و شب پیش‌بینی شده است.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان به شهروندان توصیه کرد کوهنوردان از فعالیت‌های کوهنوردی پرهیز و از اسکان و تردد در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی در زمان بارندگی خودداری کنند.

وی اظهار کرد: کشاورزان در این مدت از محصولات کشاورزی محافظت و دامداران از چرای دام در مناطق مرتفع خودداری کنند. همچنین احتیاط در تردد‌های جاده‌ای و دریایی انجام و برای کاهش خسارات احتمالی تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ادامه انسداد ۱۰۱ راه روستایی در جنوب سیستان و بلوچستان براثر بارندگی‌ اخیر
  • لغزنده بودن معابر وآب گرفتگی خیابانهای شهر زرند
  • هشدار پلیس زرند به رانندگان وسائل نقلیه
  • جاده هراز تا اطلاع ثانوی بسته است
  • واژگونی تانکر روغن به دلیل خواب‌آلودگی راننده
  • واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج - اصفهان | سه راننده جان باختند + فیلم
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت / تردد از محور چالوس تا ظهر ممنوع است
  • درآمد 6 هزار میلیاردی از جریمه رانندگان
  • ترافیک در محور هراز سنگین است
  • خطر ریزش سنگ در جاده کرج چالوس