Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان پدر محسن قاسمی می‌گوید: ضاربان پسرش از داعشی‌ها هم بدتر هستند.

جهانگیر قاسمی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: پس از اینکه با نظر پزشکان محسن را به خانه خودمان در بروجرد بردیم دوباره او را به بیمارستان لاله آوردیم و شرایطش مثل قبل است و تعریفی ندارد.

وی ادامه داد: واقعاً الان درد ما یکی نیست و علاوه بر اینکه پسرم را از دست داده‌ام، ضاربان نیز از همان اول با وثیقه ۹۰ میلیون تومانی آزاد شده‌اند و این موضوع خانواده ما را زجر می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسمی اضافه کرد: فیلم‌ دوربین مدار بسته کمپ ترک اعتیاد که توسط آقایان صاحب کمپ حذف شده بود را توسط پلیس فتا بازیابی کردیم که پسرم را مثل داعشی‌ها کتک زده‌اند و چند هفته پس از دیدن فیلم‌ها فقط کار خانواده ما گریه و زاری بود.

وی با تاکید بر اینکه ضاربان پسرم از داعشی‌ها هم بدتر هستند، اضافه کرد: شاهد داشته‌ایم، فیلم‌ها، نامه پزشکی قانونی، صورت‌جلسه پاسگاه و... اما با این حال سه ضارب فقط وثیقه ۹۰ میلیون تومانی برای هر سه نفر گذاشته‌اند.

پدر محسن قاسمی تاکید کرد: مگر می‌شود با این همه مدرک این سه ضارب آزاد شوند؟ آیا این حق قهرمان مملکت است که این‌گونه او را کتک بزنند و حقش هم پایمال شود؟

وی گفت: از رئیس قوه قضائیه و مسئولان قضائی استان توقع داریم که به این پرونده ورود کنند و اجازه ندهند حق پسرم ضایع شود و ضاربان به سزای عملشان برسند. واقعاً درد ما بیشتر می‌شود وقتی فیلم‌های کتک خوردن پسرم را می‌بینیم و از طرفی ضاربان با خیال راحت آزاد هستند.

به گزارش ایسنا، محسن قاسمی که سابقه قهرمانی آسیا در وزن ۷۵ کیلوگرم و قهرمانی جام جهانی کشتی فرنگی به همراه تیم ملی را در کارنامه دارد، ۱۰ بهمن برای ترک اعتیاد به کمپی در بروجرد می‌رود که طبق گفته خانواده‌اش در آنجا مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد و به کما رفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی قاسمی قوه قضائیه وزنه برداری قهرمان آسیا داعشی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۰۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگذشت مادر شهید قاسمی ابوزیدآبادی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ حاجیه خانم خیمه کبود مادر شهید "مجید قاسمی " پس از گذشت سال‌ها فراق فرزند شهیدش دعوت حق را لبیک گفت و آسمانی شد.
پیکر این مادر بزرگوار در ابوزیدآباد و به طرف گلزار شهدای این شهرتشییع و در جوار فرزند شهیدش به خاک سپرده شد.
بسیجی شهید مجید قاسمی ابوزیدآبادی در اول شهریور ماه ۱۳۴۲ در حسین آباد ابوزیدآباد متولد شد.
وی علاقه خاصی به نقاشی داشت و به نگاشتن تصاویری ماندگار روی شیشه می‌پرداخت.
باشروع جنگ تحمیلی داوطلبانه عازم جبهه شد و سرانجام ۲۲ اسفند ماه۶۳ در عملیات بدر در پایگاه زید به فیض شهادت نائل شد و پیکرش پس از ۱۰ سال به آغوش خانواده بازگشت.

دیگر خبرها

  • غرق شدن یک کودک ۱۰ ساله بر اثر آبگرفتگی بارندگی در داراب استان فارس
  • درگذشت مادر شهید قاسمی ابوزیدآبادی
  • قاسمی: سند تحول دانشگاه آزاد سکوی جهش از دانایی به توانایی است
  • هشدار محیط زیست به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • عکس | عکس جدیدترین دیدار ثریا قاسمی با گوگوش!
  • بازداشت ۱۰ مظنون داعشی دیگر در ترکیه
  • بشنوید/ رضا یزدانی برای «افعی تهران» خواند
  • بهروز افخمی در حال نوشتن رمان قتل داریوش مهرجویی
  • خبر خوش برای استقلال؛ آبی‌ها در یک قدمی آسیا
  • مالکیت تنها مشکل استقلال برای مجوز حرفه‌ای