Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف ۱۵۳ قبضه سلاح غیر مجاز و دستگیری ۹۱ نفر در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، سردار حیدر عباس زاده امروز با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای ارتقای امنیت عمومی استان، طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیر مجاز و دستگیری افرادی که به سمت منازل، اماکن، مغازه ها و خودروها تیراندازی می کنند، با برنامه ریزی های مناسب و ارایه راهکارهای اجرایی، دستورات عملیاتی به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با همکاری سایر یگان ها با کار اطلاعاتی و تلاش مستمر در سطح استان طی چهار روز گذشته با هماهنگی مقام قضایی طی چندین عملیات پی در پی، ۹۱ نفر متهم که از عاملان تیراندازی ها و دارندگان سلاح غیر مجاز بودند، شناسایی و دستگیر کردند.

 فرمانده انتظامی خوزستان افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان، ۲۷ قبضه سلاح جنگی، ۱۲۶ قبضه سلاح شکاری جمعا ۱۵۳ قبضه سلاح غیر مجاز به همراه یک هزار و ۷۳۶ عدد انواع فشنگ کشف شد.

مقام ارشد انتظامی خوزستان با بیان اینکه در ۷۵ روز سال جاری، تعداد یک هزار و ۵۴۵ قبضه سلاح و ۱۶ هزار و ۵۸ فشنگ جنگی و شکاری کشف شده، بیان کرد: طی این مدت، یک هزار و ۲۰۴ متهم نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در پایان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی، اضافه کرد: پلیس با عاملان خرید و فروش سلاح، دارندگان سلاح های غیر مجاز و عاملان تیراندازی برخورد جدی داشته و در این امر مصمم است تا محیط را برای متخلفان نا امن و برای آحاد مردم آرامش در پی داشته باشد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تیر اندازی مهمات برنا خوزستان سلاح غیر مجاز نیروی انتظامی خوزستان کشف سلاح سلاح غیر مجاز غیر مجاز قبضه سلاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۱۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت

فرمانده انتظامی خوی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره قتل با سلاح سرد در یکی از روستا‌های خوی، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور ماموان انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ کیومرث پاکدل افزود: با حضور کارآگاهان و بررسی صحنه قتل، مشخص شد که متاسفانه قاتل پس از به قتل رساندن جوان تقریبا ۲۲ ساله با استفاده از یک قبضه سلاح سرد از محل متواری شده‌است. 

فرمانده انتظامی خوی با بیان اینکه با بررسی‌های پلیسی قاتل در همان لحظات اولیه دستگیر و با بیان ادله به بزه ارتکابی اعتراف و تاکید کرد: مردم عزیز همواره باید آستانه صبر و تحمل خود را بالا ببرند و پلیس به طور مستمر برای برقراری نظم و امنیت و برخورد با مجرمان آماده بوده و انتظار می‌رود شهروندان عزیز نیز ضمن همکاری با پلیس، با اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به سمت خاله ۱۴ ساله‌
  • کودک ۵ ساله خرم‌آبادی خاله‌ ۱۴ ساله‌اش را کشت!
  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در دلفان
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به‌سمت خاله‌اش
  • بازی کودکانه با سلاح در لرستان جان خاله ۱۴ساله را گرفت
  • بازی کودکانه با سلاح در لرستان/ خاله ۱۴ساله جان باخت
  • دستگیری قاتل در کمتر یک ساعت در خوی
  • دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت