Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@20:00:21 GMT

قطع سهمیه آرد 8 نانوایی متخلف در زنجان

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۷۱۰۵۲

قطع سهمیه آرد 8 نانوایی متخلف در زنجان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اینکه تعداد بازرسی‌های انجام شده از نانوایی‌ها از ابتدای افزایش قیمت نان تاکنون 410 مورد بوده است، گفت: با توجه به تخلفات صورت گرفته در این مدت 8 واحد نانوایی نیز قطع سهمیه شدند.

ناصر فغفوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: پس از افزایش قیمت نان، بازرسی از نانوایی‌ها شدت گرفته و به منظور جلوگیری از تخلفات بازرسان حضور مستمری در نانوایی‌ها دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه متاسفانه میزان بروز تخلفات در نانوایی ها بالاست و این امر لزوم برخورد جدی با متخلفان را ضروری می‌کند، اضافه کرد: کم کردن از وزن چانه خمیر به مثابه کم فروشی و مغایر با آموزه‌های دینی است از همین رو برخورد جدی با متخلفان این حوزه انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه همکاری مردم در زمینه گزارش تخلفات نانوایی‌ها مهمترین ابزار بازرسین در برخورد قانونی و کاهش تخلفات است، افزود: جریمه نقدی، حذف سهمیه آرد و پلمب واحد صنفی از ابزارهای در دسترس برای برخورد با نانوایان متخلف است.

فغفوری با اشاره به اینکه تعداد بازرسی‌های انجام شده از نانوایی‌ها از ابتدای افزایش قیمت نان تاکنون 410 مورد بوده است، تصریح کرد: تعداد پرونده تشکیل شده در این حوزه نیز 39 مورد بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: با توجه به تخلفات صورت گرفته در این مدت هشت واحد نانوایی نیز قطع سهمیه شدند.

وی تصریح کرد: برای کاهش تخلفات از شهروندان درخواست داریم  با گزارش تخلفات به شماره تلفن ۱۲۴ بازرسین را در  شناسایی و برخورد با متخلفین  همراهی کنند.

انتهای پیام/73005/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: استان زنجان افزایش قیمت صنعت تجارت شناسایی تخلف نانوایی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۱۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت صنایع غذایی متخلف در زنجان هفت میلیارد ریال جریمه شد

رضا مظفری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: پرونده عرضه خارج از شبکه شکر توسط یک شرکت صنایع غذایی و کشاورزی به ارزش ۱۰ میلیارد و ۲۶۱ میلیون ریال در شعبه چهارم بدوی زنجان رسیدگی شد.

وی اضافه کرد: شعبه رسیدگی کننده پس از بررسی پرونده و نداشتن مدارک قانونی تخلف انتسابی را محرز دانست و متهم را به پرداخت هفت میلیارد و ۳۶۳ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته این مسوول،این حکم با پیگیری واحد اجرای احکام وصول و پرونده مختومه شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان خاطر نشان کرد: گزارش این تخلف را بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان پس از بازرسی از شرکت برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی استان ارسال کردند.

مظفری، از تسریع در رسیدگی به پرونده های تخلف گرانفروشی در سطح استان خبر داد و گفت: میانگین زمان رسیدگی به پرونده‌ های حوزه کالا و خدمات در سطح کشوری ۱۱ روز و در استان زنجان ۷.۵ روز است.

وی خاطر نشان کرد: علت طولانی شدن روند بررسی برخی پرونده‌ها زمان‌بر بودن تحقیقات مربوط به نوع تخلف و استعلامات مربوط است.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • ۵ واحد صنفی متخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب ۵ واحد متخلف صنفی در مشهد
  • پلمب پنج واحد صنفی متخلف در مشهد
  • دستگیری دو نفر متخلف و کشف و دو قبضه اسلحه در منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد
  • پلمب یک واحد تزریقاتی متخلف در زنجان
  • تولید نان کامل در ۶ نانوایی زنجان
  • یک واحد تزریقاتی متخلف در زنجان پلمب شد
  • اختصاص سهمیه آرد به نانوایی‌های محور گردشگری کاشان
  • محکومیت هفت میلیارد ریالی شرکت صنایع غذایی متخلف در زنجان
  • شرکت صنایع غذایی متخلف در زنجان هفت میلیارد ریال جریمه شد