Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

دبیر کنسرسیوم تور‌های ورودی کره و ژاپن، از ممنوعیت ورود اتباع ۱۱۰ کشور از جمله ایران به ژاپن خبر داد.

عباسعلی امامیه به ایسنا گفت: بر اساس دستورالعمل دولت ژاپن، ورود اتباع خارجی ۱۱۰ کشور، از جمله ایران از تاریخ ۱۵ فروردین ماه تا دهم تیرماه۱۳۹۹ (برابر با ۳ آوریل تا۳۰ ژوئن ۲۰۲۰) به ژاپن ممنوع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این ممنوعیت برای کنترل ویروس کرونا در ژاپن اعمال شده است و تا لغو آن، اتباع این کشور‌ها حق ورود به ژاپن را ندارند.

امامیه گفت: این دستور شامل تمام خطوط هوایی می‌شود و اجازه ورود مسافر از آن ۱۱۰ کشور به کشور ژاپن، از ایرلاین‌ها سلب شده است.

دبیر کنسرسیوم تور‌های ورودی کره و ژاپن در انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ایران با بیان این که در نقشه امنیت بهداشتی، سطح ایران سه و در نقشه امنیت سیاسی این سطح دو تعیین شده است، افزود: نقشه سطح امنیتی ایران در ژاپن، بعد از ترور سردار قاسم سلیمانی به سه رسید، البته بعد از مهندسی حمله ایران به پایگاه نظامی آمریکا، سطح ایران در نقشه امنیتی به دو تغییر کرد. متاسفانه در این سطح برای شرکت‌های گردشگری امکان طراحی پکیج و تور گردشگری به آن مقصد (ایران) ممکن نیست.

امامیه گفت: علاوه بر ملاحظات امنیتی، نقشه امنیت بهداشتی در ژاپن دارای چهار سطح است، دقیقا معادل ملاحظات امنیتی که در حال حاضر با توجه به آمار مبتلایان و گزارش‌های رسمی و غیر رسمی، متاسفانه ایران در آن نقشه، در سطح ۳ طبقه بندی شده، بنابراین تردد بین ایران و ژاپن ممنوع است.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: دولت ژاپن صراط ۱۱۰ کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۱۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن ورود کشتی‌های روسی به بنادر آمریکا را برای یک سال دیگر ممنوع کرد

جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا ممنوعیت ورود شناور‌های مرتبط با روسیه به بنادر آمریکا را به علت عملیات روسیه در اوکراین به مدت یک سال دیگر تمدید کرد.

به گزارش ایسنا، بایدن در بیانیه‌ای در این باره گفت: من وضعیت اضطراری درباره فدراسیون روسیه و قوانین اضطراری مربوطه در رابطه با مقررات لنگرگیری و جا به جایی شناور‌های مرتبط با روسیه در بنادر آمریکا را به مدت یک سال تمدید می‌کنم.

دیگر خبرها

  • جلسه هم اندیشی بازگردانی اتباع در شهرستان بهارستان
  • انسداد مرزها در استان خراسان رضوی
  • نگاه ما به حوزه اتباع و مهاجرین نگاه فرصت تهدید است
  • چرا ورود آیفون ممنوع شد؟
  • نگرانی عمیق محافل صهیونیست از ورود تمام عیار حزب‌الله به جنگ
  • بایدن ورود کشتی‌های روسی به بنادر آمریکا را برای یک سال دیگر ممنوع کرد
  • بایدن ورود کشتی های روسی به بنادر آمریکا را برای یک سال دیگر ممنوع کرد
  • ورود سگ به بوستان‌های تهران ممنوع شد
  • ورود سگ به بوستان‌های تهران ممنوع است
  • ورود سگ‌ها به بوستان‌ها ممنوع است