Web Analytics Made Easy - Statcounter

«مهین علی‌بخشی» روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ۸۵ باشگاه ورزشی بانوان این استان به‌دلیل شیوع کرونا و توقف فعالیت در سه ماه اخیر خسارت دیدند که فهرست متقاضیان دریافت تسهیلات برای جبران بخشی از خسارت به وزارت ورزش و جوانان ارجاع شده  اما هنوز رقمی در این خصوص اختصاص نیافته است.

وی بیان کرد: مقرر است وزارت ورزش و جوانان به هر باشگاه آسیب‌دیده از ویروس کرونا ۱۶۰ میلیون ریال تسهیلات بابت اجاره بهای عقب افتاده پرداخت، جبران دستمزد معوق مربیان و کارکنان بیمه شده پرداخت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس گروه توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی ادامه داد: ۲۰۰ باشگاه ورزشی ۲ منظوره نیز در این استان وجود دارد که بانوان ساعاتی از روز را در این اماکن ورزش می‌کردند و تعطیلی آن‌هابه دلیل کووید ۱۹ زیان جدی در پی داشته است.

علی‌بخشی بیان کرد: فعالیت یکی از باشگاه‌های ورزشی بانوان اراک به‌دلیل توانایی نداشتن در پرداخت اجاره بهای عقب افتاده به طور کامل متوقف شده و سایر باشگاه‌ها نیز با مشکلات جدی همراه هستند.

وی گفت: تنها یک مالک حقوق اسفندماه خود را به یکی از باشگاه‌های ورزشی بانوان بخشید و مورد جدیدی از بخشودگی اجاره بهای ملک برای باشگاه‌داران گزارش نشده است .

رئیس گروه توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی با وجود تعطیلی اماکن و باشگاه‌های ورزشی، بانوان ورزشکار استان مرکزی در ایام کرونا با رعایت نکات بهداشتی دست از تمرینات ورزشی خود برنداشتند و در منازل اقدام به تمرینات مختلف کردند.

۳۴ هزار و ۹۴۰  هزار بانوی استان مرکزی به صورت سازمان یافت در ۴۶ رشته ورزشی فعالیت دارند.

استان مرکزی با دارا بودن ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت است و نخستین مورد مثبت ویروس کرونا در این استان اول اسفندماه سال ۹۸ پس از قم در شهر اراک به ثبت رسید.

برچسب‌ها ویروس کرونا اراک استان مرکزی معاونت توسعه ورزش بانوان پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا اراک استان مرکزی معاونت توسعه ورزش بانوان ویروس کرونا اراک استان مرکزی معاونت توسعه ورزش بانوان ورزش و جوانان استان مرکزی ورزش بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۱۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار وزیر ورزش با کاپیتان‌های تیم‌های ملی/ برگزاری دوره آموزشی در جزیره قشم

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان امروز میزبان کاپیتان‌های تیم‌های ملی ورزشی بود و در دیداری چهره به چهره با آنها گفتگو کرد.

قرار است با پیشنهاد حسین شمس، دوره‌ای آموزشی برای کاپیتان‌های تیم‌های ملی برگزار شود و آنها برای شرکت در این دوره ها، امروز به جزیره قشم سفر می‌کنند.

اولین دوره اخلاق حرفه‌ای و اردوی روایت پیشرفت ویژه کاپیتان‌ها و نخبگان ورزشی تیم‌های رشته‌های مختلف ورزشی کشور توسط اداره کل فرهنگی وزارت ورزش و جوانان ۲۷ لغایت ۲۸ فروردین در استان هرمزگان و جزیره قشم برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • برخورد سخت در انتظار اماکن و باشگاه های ورزشی مختلط و متخلف در خصوص تصویربرداری و انتشار در فضای مجازی 
  • اختصاص اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی به ورزش کهگیلویه و بویراحمد
  • دیدار وزیر ورزش با کاپیتان‌های تیم‌های ملی/ برگزاری دوره آموزشی در جزیره قشم
  • اختصاص اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی به ورزش استان
  • کمیته ورزش و جوانان در سال ۱۴۰۲ حائز رتبه برتر شد
  • بازگردانده نشدن ۷ میلیارد ریال از محل اجاره اماکن ورزشی به بخش خصوصی
  • استقبال از جام صفوی در اردبیل افزایش یافته است
  • عدم برگشت ۷ میلیارد ریال از محل اجاره اماکن ورزشی به بخش خصوصی
  • عیادت وزیر ورزش و جوانان از مسعود اسکویی
  • عبور از خطوط قرمز را برنمی‌تابیم