Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@11:58:08 GMT

رقابت های قهرمانی جوانان آسیا به تعویق می افتد

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۷۱۳۷۱

رقابت های قهرمانی جوانان آسیا به تعویق می افتد

کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از جلسات مداوم با کمیته مسابقات ، در طی اقدمات پیشگیرانه برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تصمیم گرفت رقابت های نهایی زیر-16 آسیا را به تعویق بیاندازد.

به گزارش" ورزش سه" کنفدراسیون فوتبال آسیا قصد دارد تا به دلیل شیوع ویروس کرونا رقابت های زیر16 سال فوتبال این قاره را که قرار بود از 27 تا 31 شهریور به میزبانی بحرین برگزار شود را به تعویق بیاندازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


AFC به کمیته مسابقات تاریخ 26 نوامبر تا 15 دسامبر (6 تا 25 آذر) سال 2020 را پیشنهاد داده است. قرعه کشی مسابقات نیز قرار است بصورت ویدئوکنفرانس و آنلاین در روز 18 ژوئن (29 خرداد) از دفتر مرکزی کنفدراسیون فوتبال آسیا در کوالالامپور مالزی انجام شود.


این رقابت های اهمیت بالایی دارند چرا که چهار تیم اول به مرحل نهایی جام جهانی راه پیدا می کنند که قرار است سال آینده در کشور پرو برگزار شود.

جوانان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۱۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی فوتبال پشت تیم ملی فوتسال (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، چند ماه پس از جام ملت‌های آسیا در رشته فوتبال که برای امیر قلعه‌نویی و شاگردانش با شکست در مرحله نیمه نهایی مقابل قطر میزبان مسابقات تمام شد، تیم ملی فوتسال در بزرگترین جام قاره به میدان می‌رود؛ تورنمنتی که از 30 فروردین ماه برای شمسایی و شاگردانش به میزبانی تایلند در بانکوک آغاز می‌شود.

اعضای تیم ملی فوتسال که قرار بود عصر روز گذشته تهران را به مقصد بانکوک ترک کنند، به دلیل محدودیت‌های پروازی ساعاتی پیش عازم کشور تایلند شدند و در بازی افتتاحیه جام به مصاف افغانستان می‌روند.

آرزوی موفقیت اعضای تیم ملی فوتبال ایران برای تیم ملی فوتسال در آستانه آغاز رقابت‌های قهرمانی آسیا

در فاصله 3 روز مانده تا آغاز رقابت‌ها اعضای تیم ملی فوتبال به حضور تیم ملی فوتسال واکنش نشان دادند و ابراز امیدواری کردند که این تیم بتواند قهرمانی آسیا را در پایان رقابت ها به نام خود بزند.

دیگر خبرها

  • تاریخ معرفی باشگاه های دارای مجوز حرفه ای مشخص شد
  • تاریخ اعلام باشگاه های مجوز حرفه ای مشخص شد
  • کشتی‌گیران ایران در روز دوم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا قرقیزستان
  • تیم ملی فوتبال پشت تیم ملی فوتسال (عکس)
  • آغاز رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا از فردا
  • قرعه و ساعت رقابت ملی‌پوشان در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا
  • قدردانی استاندار مازندران از کشتی گیران قهرمان آسیا
  • دختران ایران حریفان خود را در رقابت‌های قهرمانی جهان شناختند
  • مشخص شدن هم‌گروه‌های دختران هندبال ایران در مسابقات جهانی
  • حضور وزیر ورزش در تمرین تیم ملی فوتسال با وعده جایزه خوب!