Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، شبکه اجتماعی اسنپ‌چت روز چهاشنبه اعلام کرد ارتقاء حساب کاربری «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا را متوقف کرده است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه این  اپلیکیشن ارسال و دریافت تصاویر مخصوص سکوی تلفن همراه گفته این تصمیم را بعد از رسیدن به این تشخیص گرفته که اظهارات علنی رئیس‌جمهور آمریکا می‌تواند باعث تحریک دیگران به خشونت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

این شبکه اجتماعی در پاسخ به سئوال خبرگزاری فرانسه گفته حساب کاربری دونالد ترامپ را حفظ خواهد کرد اما مطالب آن را در صفحه اصلی این رسانه موسوم به «Discover» نمایش نخواهد داد. 

این شبکه اجتماعی درباره دلیل این اقدام گفت: «ما نظراتی را که باعث تحریک خشونت‌های نژادی و بی‌عدالتی می‌شوند تقویت نمی‌کنیم.» 

این اقدام اسنپ چت بعد از اینکه توئیتر موضع بی‌سابقه‌ای را برای پنهان کردن یکی از پست‌های ترامپ گرفت، انجام شد. 

توئیتر نیز با پنهان کردن یکی از پست‌های ترامپ عنوان کرد که این پست موجب ترویج خشونت می‌شود. 

توئیتر به جای حذف آن پیام به دلیل نقض مقررات در این شبکه اجتماعی، به کاربران هشدار داد که این توئیت باعث ترویج خشونت می‌شود اما به دلیل منافع عمومی اگر کسی می‌خواهد آن را مشاهده کند، روی کلمه «مشاهده» کلیک کند.

ترامپ در این توئیت نوشته بود «وقتی غارت‎ها شروع شود، تیراندازی هم آغاز می‌شود.»

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: شبکه اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۱۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام تبعیض‌آمیز سازمان برنامه در افزایش هزینه برخی دستگاه‌ها

به گزارش خبرگزاری مهر، بررسی جداول بودجه سال ۱۴۰۳ نشان می‌دهد هزینه وزارت امور اقتصادی و دارایی بیش از ۲۱۷ درصد و سازمان اداری و استخدامی ۱۵۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است. این در حالی است که وزارت آموزش و پرورش ۲۰ درصد و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه‌های وابسته و تابعه آن ۱۶/۸ درصد افزایش هزینه داشته اند.

دیوان محاسبات کشور بر لزوم اقدام اصلاحی برای رفع تبعیض در این حوزه تاکید دارد.

کد خبر 6085135

دیگر خبرها

  • جزئیات پرونده رافائل و شبکه چَتِربِیت/ باند‌های قاچاق دختران چگونه متلاشی شد؟
  • شناسایی باند‌های سازمان یافته قاچاق دختران و خانه‌هایِ فحشا و فساد
  • پرداخت «وام فرزندآوری» ترفند جدید کلاهبرداران سایبری
  • شعر طنز یک اقدام بدیع در دستگاه قضا است
  • هنوز فلسطینی‌ها حق ورود به مسجدالاقصی را ندارند + ویدئو | رفتار خشونت‌آمیز صهیونیستها با فلسطینی‌ها ببینید
  • خبر‌های رسانه، ۴ اردیبهشت
  • تولیدات صداوسیما را از شبکه‌های اجتماعی می‌بینند نه تلویزیون/ یک‌ونیم میلیارد بازدید نشان از عدم موفقیت تلویزوین است، نه موفقیت!
  • تظاهرات مردم پاریس علیه اسلام‌هراسی
  • اقدام تبعیض‌آمیز سازمان برنامه درباره برخی دستگاه‌ها
  • اقدام تبعیض‌آمیز سازمان برنامه در افزایش هزینه برخی دستگاه‌ها