Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-24@13:50:50 GMT

تجدید عهد مردم باب الرضا، با حضرت روح الله

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۷۱۴۰۶

تجدید عهد مردم باب الرضا، با حضرت روح الله

خراسان شمالی- مردم خطه باب الرضا-گنجینه معرفتها در سالروز رحلت خمینی کبیر قدس سره با حضور در مصلی امام خمینی ره با بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید عهد کردند.

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی؛  در سالروز رحلت جانگذاز معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی ره مردم سراسر استان در مصلی ها و مساجد در سوگ امام عارفان نشسته و در ماتم آن عزیز سفرکرده به عزاداری و مرثیه سرائی پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
مردم مومن و ولایتمدار استان خراسان شمالی با حفظ شئون بهداشتی و دستور العمل های وزارت بهداشت با حضور در مراسم گرامیداشت ارتحال معمار کبیر انقلاب ره با آرمانهای معنوی و الهی آن امام عزیز تجدید عهد کردند. دلدادگان و عاشقان خمینی کبیر قدس سره در مرکز خراسان شمالی نیز همپای امت سوگوار اسلامی با حضور در مصلی امام خمینی ره شهر بجنورد ضمن پاسداشت مقام شامخ بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ره به استماع سخنان گهر بار ولی امر مسلمین جهان که بصورت مستقیم از شبکه های ملی پخش شد نشستند. مراسم محوری مرکز استان  که با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران در مصلی مرکزی بجنورد برگزار شد؛ متفاوت تر از سنوات گذشته برگزار شد و پس از تلاوت کلام ا... مجید و اجرای گروه سرود توسط نوجوانان بیانات ارزشمند و راهبردی رهبر معظم انقلاب حفظه ا... بطور مستقیم در این مراسم پخش شد و شرکت کنندگان مجهز به تجهییزات پزشکی پای فرامین امام المسلمین نشستند. گفتنی است آئین دسته روی هیئات مذهبی هرساله در رسای امام العارفین در روز ۱۴خرداد انجام می شد امام دلیل شیوع بیماری منحوس کرونا و پیشگیری از مشکلات احتمالی این مراسم لغو شد. لازم به ذکر است این مراسم بصورت پخش زنده به روی آنتن سیمای شبکه اترک و همچنین رادیو استانی رفت.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: رحلت امام خمینی ره خراسان شمالی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۱۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای نخستین بار ؛ حضور سفیر عربستان در فرودگاه امام خمینی(ره) همزمان با اعزام زوار ایرانی + فیلم

دریافت 10 MB

به گزارش همشهری آنلاین، سفیر عربستان برای نخستین بار در مراسم اعزام زوار ایرانی در فرودگاه حاضر شد و ضمن شرکت در مراسم بدرقه زائران، از ترمینال سلام و زیر ساخت‌های فرودگاه هم بازدید کرد.

کد خبر 846227 منبع: ایرنا برچسب‌ها حج خبر مهم حج - سازمان حج و زیارت هواپیما

دیگر خبرها

  • تجدید میثاق مدیران و کارکنان بانک رفاه کارگران با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • دیدار ۶۴ نفر از کارگران خراسان رضوی با رهبر انقلاب اسلامی
  • منادی شفاف سازی در تولیت
  • امشب: مراسم سالگرد آیت‌الله بروجردی در مسجد اعظم قم/ 3 ویژگی مرجع فقید
  • مصلی امام خمینی (ره) برای برگزاری نمایشگاه کتاب آماده می‌شود
  • برگزاری اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان‌ شمالی+فیلم
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه‌ معصومه(س) برگزار می‌شود
  • برای نخستین بار ؛ حضور سفیر عربستان در فرودگاه امام خمینی(ره) همزمان با اعزام زوار ایرانی + فیلم