Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-18@23:59:14 GMT

تیراندازی در لندن؛ 4 نفر زخمی شدند

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۷۱۴۱۱

تیراندازی در لندن؛ 4 نفر زخمی شدند

در یک حادثه تیراندازی در شمال لندن که اواخر روز چهارشنبه به وقت محلی به وقوع پیوسته است، چهار نفر از جمله سه فرد بزرگسال و یک کودک مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و زخمی شدند.

به گزارش مشرق، در یک حادثه تیراندازی در شمال لندن که اواخر روز چهارشنبه به وقت محلی به وقوع پیوسته است، چهار نفر از جمله سه فرد بزرگسال و یک کودک مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر گزارش خبرگزاری رویترز، پلیس انگلیس در بیانیه‌ای اعلام کرد که تحقیقات خود را درباره حادثه تیراندازی در شمال لندن آغاز کرده است و هنوز کسی در رابطه با این حادثه بازداشت نشده است.

بیشتر بخوانید:

ادامه اعتراضات به قتل «جورج فلوید» در جهان تصاویر هوایی از تجمع انگلیسی‌ها برای جورج فلوید

آنطور که در بیانیه پلیس انگلیس اعلام شده است، حادثه تیراندازی در ساعت 21:45 چهارشنبه به وقت لندن (01:15 بامداد پنجشنبه به وقت تهران)  در «هارلسدن» برنت واقع در شمال لندن به وقوع پیوست.

پلیس از شاهدان ماجرا که در محل وقوع حادثه حضور داشتند، درخواست کمک کرده است تا اطلاعات بیشتری در اختیار آنها قرار دهند تا بتوانند تحقیقات در این زمینه را تکمیل کنند.

هیچ جزئیات بیشتری درباره مظنون این حادثه و انگیزه وی از تیراندازی و همچنین وضعیت جسمانی زخمی‌های این حادثه منتشر نشده است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم تیراندازی لندن سیاه پوستان انگلیس حادثه تیراندازی شمال لندن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۱۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله حزب‌الله لبنان به پایگاه اشغالگران/ زخمی شدن ۳ صهیونیست در حمله پهپادی مقاومت

در بیانیه حزب‌الله لبنان در این باره آمده است: مجاهدین مقاومت اسلامی در حمایت از ملت استوار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاعانه و شرافتمندانه آنها، تجمع نظامیان دشمن اسرائیلی را در حوالی پایگاه «برکه ریشا» هدف قرار دادند.

به گزارش ایسنا، طبق گزارش شبکه الجزیره، حزب‌الله اعلام کرد این حمله با موشک و به صورت دقیق و مستقیم انجام شد.

حزب‌الله لبنان همچنین به وسیله ۲ پهپاد هدف نظامی را در منطقه «اصبع الجلیل» در شمال اراضی اشغالی هدف قرار داد. کانال ۱۴ عبری زبان گزارش داد در پی انفجار پهپادی که از لبنان به بیت هیلل در نزدیکی کریات شمونه شلیک شده بود سه تن زخمی شدند.

این انفجار به طوری روی داده که حتی صدای آژیر‌های هشدار به صدا در نیامده است.

همزمان رسانه‌های عبری زبان گزارش دادند: فرماندهی شمال یک تمرین آموزشی برای انتقال از حالت آرامش به حالت اضطراری انجام داد.

خبرنگار الجزیره نیز گفت: توپخانه رژیم صهیونیستی شهرک خیام در جنوب لبنان را هدف قرار داد.

بمباران متقابل حزب‌الله و نیرو‌های اشغالگر در مرز جنوبی لبنان با گسترش و نوع حملات، علی‌رغم تلاش‌های دیپلماتیک با هدف مهار بحران همچنان ادامه دارد.

نوار مرزی لبنان و شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین طی روز‌های اخیر شاهد تشدید تنش بوده است و هم‌زمان مقامات رژیم صهیونیستی به انجام حملات گسترده به لبنان تهدید کرده‌اند.

این درگیری‌ها در پی حملات رژیم صهیونیستی به غیرنظامیان در خاک لبنان و در مقابل حملات موشکی شدید حزب‌الله به مواضع و پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی تشدید شد.

یک روز پس از آغاز تجاوزات رژیم اشغالگر به نوار غزه از هفتم اکتبر، حزب‌الله لبنان اولین طرف در محور مقاومت بود که با انجام حملاتی به شمال فلسطین اشغالی، رسما به عملیات فلسطینی طوفان الاقصی ملحق شد و پس از آن مرز‌های لبنان و سرزمین‌های اشغالی فلسطین به‌صورت روزانه و تقریبا ۲۴ ساعته صحنه تبادل آتش میان حزب‌الله لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی شده است.

رسانه‌های عبری گزارش دادند از زمان آغاز نبرد طوفان الاقصی و شلیک موشک از جنوب لبنان، چندین افسر و نظامی صهیونیست کشته و ده‌ها پایگاه نظامی آن‌ها توسط حزب‌الله هدف گرفته شده است و به همین دلیل کابینه تندرو «بنیامین نتانیاهو» مجبور به تخلیه هزاران شهرک‌نشین از شمال فلسطین اشغالی شد و تعدادی از شهرک‌نشینان هم خودشان از منطقه فرار کردند.

اخیرا رسانه‌های عبری فاش کردند که این شهرک‌نشینان صهیونیست حاضر به بازگشت به خانه‌هایشان نیستند و می‌گویند که کابینه نتانیاهو توجهی به سرنوشت آن‌ها نداشته و آن‌ها را رها کرده است.

دیگر خبرها

  • ۷ کشته و زخمی در انفجار پایانه شرق تهران
  • اصابت موشک‌های حزب‌الله به شمال فلسطین اشغالی/ زخمی شدن ۶ صهیونیست
  • اصابت موشک‌های حزب‌الله به شمال فلسطین اشغالی/ ۱۱ صهیونیست زخمی شدند
  • حمله موشکی و پهپادی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی
  • ۲۵ کشته و زخمی بر اثر حادثه ترافیکی در بادغیس
  • حمله حزب‌الله لبنان به پایگاه اشغالگران/ زخمی شدن ۳ صهیونیست در حمله پهپادی مقاومت
  • زخمی شدن ۳ صهیونیست در حمله حزب الله لبنان به شمال فلسطین اشغالی
  • زخمی شدن 3 اسرائیلی در حمله یک پهپاد لبنانی
  • جان باختن ۱۷ نفر در عمان بر اثر سیل + فیلم
  • تیراندازی جمعی در لوئیزیانیای آمریکا با ۱۲ کشته و زخمی