Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی امام جمعه تکاب گفت: قیام ۱۵خرداد به خیال جدایی دین از سیاست پایان داد.

حجت الاسلام برادری در گفت وگو با ایسنا افزود: قیام ۱۵ خرداد ۴۲ به خیال جدایی دین از سیاست پایان داد و فعالیت های سیاسی برپایه اسلام در ایران اوج گرفت.

وی نطق تاریخی امام خمینی در ۱۳ خرداد ۴۲ را باعث بیداری جامعه دانست و خاطر نشان کرد: قیام ۱۵ خرداد آغازگر نهضت خمینی بود و باعث شد ایران دوباره متولد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه تکاب در خصوص ماهیت قیام ۱۵ خرداد ۴۲ نیز یاد آور شد: این قیام از عاشورا الهام گرفته شده و حرکتی اسلامی و دینی بود.

حجت الاسلام برادری ادامه داد: آشکار شدن ماهیت ضد اسلامی شاه، تقویت روحیه دینی مردم، افزایش رشد سیاسی روحانیون و ازهمه مهمتر پایه ریزی انقلاب اسلامی از دستاوردهای قیام ۱۵ خرداد است.

وی اظهارکرد:  برای اینکه از این قیام عبرت بگیریم نباید بگذاریم اهداف و ماهیت قیام ۱۵خرداد فراموش شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری قیام 15 خرداد قیام ۱۵ خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۱۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۸۰ واحد مسکن ملی دماوند خرداد ماه تحویل متقاضیان می شود

به گزارش خبرنگار مهر، احمد همتی سه شنبه در نهمین جلسه شورای مسکن و بازآفرینی دماوند با بیان اینکه ۱۸۰ واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن دماوند نهایی شده است، گفت: این واحدها آماده تحویل است و تنها دستگاه‌های خدمات رسان آب، برق، گاز و مخابرات باید تکالیف قانونی خود را انجام دهند.

وی اضافه کرد: این واحدها که با کیفیت بسیار خوبی توسط بنیاد مسکن شهر دماوند آماده شده اند در خرداد ماه سال ۱۴۰۳ تحویل متقاضیان خواهد شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی دماوند اظهار کرد: یکی از مشکلات مسکن مهر مهرآباد رودهن راه دسترسی بوده که طبق هماهنگی‌های انجام شده با فرماندار دماوند مقرر شد پس از تأمین زمین توسط راه و شهرسازی ایجاد راه دسترسی توسط شهرداری دماوند انجام شود.

کد خبر 6062740

دیگر خبرها

  • دهم فروردین سالروز قیام سالروز قیام و حرکت بزرگ انقلابی مردم یزد
  • احیای هنر در حال فراموشی حصیر بافی با همت بانوی گلستانی
  • شهادت قله رستگاری است/ جنگ غزه ماهیت تمدن غرب را نشان داد
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به شهادت شهید مدافع حرم بهروز واحدی
  • ترس دشمن از گسترش انقلاب اسلامی
  • آیت‌الله فاضل لنکرانی: نباید اجازه دهیم از بسیج یک وجهه ترسناک برای مردم درست کنند/ مسئولان و مدیران نظام اسلامی باید در طهارت نفس و در پاک‌دستی برای بقیه الگو باشند/ مراقبت از پاک‌دستی فقط با نظارت فیزیکی بسیج ادارات حاصل نمی‌شود؛ کارهای فرهنگی لازم است
  • جنایات رژیم صهیونیستی نباید به فراموشی سپرده شود 
  • حضور مردم در محفل امام حسنی‌ها نشان دهنده ماهیت ملت ایران است
  • تحویل سه هزار واحد مسکن مهر پردیس تا خرداد ماه
  • ۱۸۰ واحد مسکن ملی دماوند خرداد ماه تحویل متقاضیان می شود