Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@03:04:46 GMT

مسیر دهلران به سمت خوزستان مسدود شد

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۷۱۶۰۰

مسیر دهلران به سمت خوزستان مسدود شد

فرماندار دهلران گفت: با توجه به نقص فنی و نشت گاز تانکر گاز رسان در ۲۵ کیلومتری جاده دهلران به اندیمشک و حوالی روستای بره بیجه در بخش موسیان این مسیر فعلا مسدود است.

«مجید عسگری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام اظهار کرد: اکیپ های فنی برای تعمیرات در منطقه حضور دارند و مسیر جایگزین برای تردد  به خوزستان مسیر دشت عباس به مورموری و دهلران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 وی گفت: فرماندار دهلران به روستائیان حد فاصل این مسیر نیز توصیه کرد از تردد خودرویی و موتوری در مسیر جدا خود داری کنند.

 

عسگری خاطرنشان کرد: هم اکنون اکیپ های امدادی و نیروی انتظامی و پلیس راه و اتش نشانی و راهداری در محل حضور دارند.

 

رئیس پلیس راه استان ایلام نیز در این خصوص اظهار کرد: یک دستگاه تانکر حمل سوخت و گاز مایع در محور دهلران به اندیمشک محدوده پتک اعراب به علت نشت گاز و نبود ایمنی متوقف گردید و با حضور ارگانهای مسئول جهت ایمن سازی جاده تا اطلاع بعدی مسدود می باشد.

 

«زضا همتی زاد» خاطرنشان کرد: مسیر جایگزین محور دشت عباس - مورموری - دهلران و دشت عباس - ابدانان - ایلام می باشد.

پایان پیام/684

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهلران خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۱۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل طرح رانش محور ماربره به صالح آباد در گرو تخصیص اعتبار

                                                                        به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی در بازدید از این طرح گفت: برای تکمیل طرح اعتبارات قطره چکانی پاسخ نمی‌دهد و نیازمند تخصیص اعتبار ملی بیشتر بویژه از محل مسئولیت‌های اجتماعی است.   فلاحی در جمع مشاوران و پیمانکاران طرح رانش محور ماربره به صالح آباد افزود: گرانیگاه ما در استان اربعین است و مرز بین المللی مهران در ایام اربعین پر حجم‌ترین تردد‌ها در مقایسه با سایر مرزهارا دارد و باید بییشتر دیده شود.   پیمانکار طرح رانش محور ماربره به صالح آباد عنوان کرد: برای اجرای این مسیر ۲۱۵ کیلومتری تاکنون ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده و برای تکمیل آن به اعتبارات بیشتری نیاز است.   مسیر ایلام به مهران یکی از پر ترافیک‌ترین مسیر ارتباطی با حجم تردد حدود ۳ میلیون نفر در اربعین است.

دیگر خبرها

  • پل کیلومتر ۵۶ مسیر ایلام - مهران تا خرداد ماه تکمیل می شود
  • مسیر ریلی راه آهن زاهدان_میرجاوه مسدود شد
  • تکمیل طرح رانش محور ماربره به صالح آباد در گرو تخصیص اعتبار
  • محور یاسوج به سی‌سخت مسدود می‌شود
  • طغیان کم سابقه رودخانه سرباز در پی بارش‌های شب گذشته
  • پیش بینی برداشت ۲۳۰ هزار تن گندم از مزارع دهلران
  • مسدود شدن محور دلگان به ایرانشهر
  • مسدود شدن جاده گچساران به زیدون
  • محور دلگان به ذهکلوت مسدود شد
  • مسدود شدن جاده بشاگرد به میناب و جاسک