Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته برگزاری بازی‌های آسیایی هانگژو از جذب داوطلب در سال ۲۰۲۱ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، کمیته برگزاری بازیهای آسیایی 2022 هانگژو اعلام کرد جذب داوطلبان برای بازی‌ها را در تابستان سال 2021 آغاز خواهد کرد.

کمیته سازمان دهی بازی‌ها اعلام کرد که استخدام به صورت آنلاین با متقاضیان با برنامه‌های WeChat و Weibo برای کسب اطلاعات انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از ثبت نام آنلاین آنلاین، انتخاب عمومی انجام خواهد شد.

داوطلبان در این بازی‌ها مسابقات برای پست‌های مختلف انتخاب می‌شوند که نامزدهای موفق لازم است دوره آموزشی را طی کنند.

این آموزش به آنها اطمینان خواهد داد که از دانش و مهارت‌های اساسی لازم برای انجام وظایف خود در بازی ها برخوردار هستند. داوطلبان ملزم به پیروی از قوانین و مقررات چین و پذیرش راهنمایی و مدیریت دپارتمان داوطلبانه 2022 هانگژو هستند.

متقاضیان باید تا اول سپتامبر سال 2022 (10 شهریور 1402) حداقل 18 سال سن داشته باشند و چینی یا انگلیسی صحبت کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آموزش چین داوطلبان دانش بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۱۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویسی، ایده کمیته فنی در فولاد را رد کرد

به گزارش "ورزش سه"، فولاد خوزستان که در حال حاضر عبدالله ویسی را به عنوان سرمربی بالای سر خود دارد، در شش هفته پایانی مسابقات لیگ برتر برای بقا در لیگ برتر تلاش خواهد کرد و پس از آن برنامه این تیم برای فصل آینده مشخص خواهد شد.

ویسی که در اسفندماه با قراردادی یک سال و نیمه به عنوان سرمربی فولاد انتخاب شد، روز گذشته در کنفرانس مطبوعاتی خود حاضر به صحبت درباره فصل آینده نشد و در پاسخ به سوالی در این خصوص گفت: من دیروز در جلسه هیئت مدیره بودم و از من برای سال آینده برنامه خواستند‌. الان این ۶ بازی از زن و بچه و خانواده من مهم‌تر هستند و فقط به این فکر می‌کنم و به آینده فکر نمی‌کنم. شاید من سکته کردم و مردم. الان کارمان سخت است و هیچ برنامه‌ای برای آینده نداریم. این ۶ بازی حیات ماست. یک بیمار در آمبولانس است و باید آن را به بیمارستان برسانیم. فعلا تیم را نگه داریم و بعد من با تمام وجود در خدمت تیم هستم.

او همچنین در واکنش به اینکه آیا در صورت ادامه همکاری با تشکیل کمیته فنی موافق خواهد بود، عنوان کرد: هیچ جای دنیا کمیته فنی وجود ندارد. شاید مشاور مدیرعامل و مشاور ورزشی و روانشناس باشد، اما کمیته فنی معنی ندارد. چهار نفر بیایند که چهار ایده دارند و من ایده دیگری دارم. من ۵۰ ساله هستم و یک ۷۰ ساله یا ۴۰ بالای سر من باشد‌ و اتفاقاتی یا را تفکرات خودش رقم بزند. یا باشگاه سرمربی را قبول دارد و برنامه می‌دهند و همديگر را تایید می‌کنیم، یا می‌گویند برو پی کارت. کمیته فنی هیچ کجای دنیا نیست.

دیگر خبرها

  • علیرضا فغانی یکی مثل کولینا برای آسیایی‌ها
  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم
  • آخرین وضعیت ایران برای میزبانی از بازی‌های آسیایی ناشنوایان
  • ویسی، ایده کمیته فنی در فولاد را رد کرد
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • سرمایه‌گذاری تیم‌های آسیایی خطرناک است/ فوتسال بچه سرراهی نباشد
  • سرمربیان تیم‌های ملی کبدی مردان و زنان معرفی شدند
  • خبر خوش آسیایی برای هواداران پرسپولیس
  • ۱۵ کشور آسیایی که سریعترین روند کاهش جمعیت را دارند
  • ششمین برد متوالی اینتر مقابل میلان و برابری با رکورد بیشترین پیروزی پیاپی در دربی دلامادونینا