Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@19:17:44 GMT

کریستیانو، اگر می‌توانی آقای گل سری آ شو!

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۷۱۶۵۹

کریستیانو، اگر می‌توانی آقای گل سری آ شو!

کریستیانو رونالدو پیش از وقفه سری آ بر اثر کرونا با گلزنی در 11مسابقه پیاپی یوونتوس رکوردی درخشان به جا گذاشت ولی او تا رسیدن به چیرو ایموبیله، بهترین گلزن سری آ راه دشواری در پیش دارد.

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو در روزهایی که کمتر کسی گمان می‌کرد لیگهای فوتبال و از جمله سری آ به دلیل اپیدمی ویروس کووید19 با وقفه‌ای سه ماهه روبرو شوند، در حال درخشش خارق‌العاده با پیراهن یوونتوس بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریستیانو پیش از بحران، در یازده مسابقه پیاپی یوونتوس برای تیمش گلزنی کرده بود و از این نظر به رکورد ایتالیا رسیده بود.

 

رونالدو حالا در حالی به تمرینات تیمش بازگشته و منتظر شروع مجدد سری آ است که هدف خود را ادامه گلزنی‌های خود پیش از دوران کرونا می‌داند و حالا رسیدن به بهترین گلزن این فصل سری آ چیرو ایموبیله را هدف خود تعیین کرده. هدفی که رسیدن به آن البته بسیار دشوار خواهد بود.

 

اما رونالدو این هفته در تمرین یوونتوس با آمادگی بدنی بالایش همه را شگفت‌زده کرد. گفته شد که آمادگی بدنی او حتی از دوران پیش از کرونا بهتر شده. به گزارش توتواسپورت رونالدو در دوران دوماهه قرنطینه روزی سه تا چهار ساعت در خانه تمرین و بدنسازی می‌کرده و به همین علت است که آمادگی جسمانی‌اش حتی بهتر شده است.

 

 

اما رونالدو برای رسیدن به چیرو ایموبیله، ماشین گلزنی لاتزیو و فتح جایزه کاپوکانونیره که به آقای گل هر فصل سری آ تعلق می‌گیرد، کار دشواری در پیش دارد. چرا  که رونالدو تا این لحظه 21 گل در این فصل سری آ به ثمر رسانده و ایموبیله با شش گل بیشتر نسبت به او صدرنشین جدول بهترین گلزنان است.

 

فراموش نکنید که نرخ گلزنی ایموبیله پیش از دوران قرنطینه شگفت‌انگیز بوده. در تاریخ سری آ تنها یک نفر موفق شده در طول 26 هفته تعداد گلهای بیشتری به ثمر برساند.

 

ایموبیله برای رسیدن به رکورد تاریخی بیشترین تعداد گل در یک فصل سری آ که در اختیار گونزالو ایگواین قرار دارد، تنها 9 گل دیگر فاصله دارد. رکوردی که ایگواین در فصل 2015-2016 با زدن 36 گل به نام خود ثبت کرده بود.

 

 

آنچه کار رونالدو را دشوار خواهد کرد این است که ایموبیله هم در دوران قرنطینه مثل بعضی دیگر از ستاره‌های فوتبال تنبلی نکرده و به اندازه رونالدو برای حفظ آمادگی‌اش کوشیده است. رسانه‌های ایتالیایی حتی از این می‌گویند که ایموبیله برای اطمینان از کسب جایزه آقای گلی سری آ در دوران قرنطینه بیشتر روزهایش را با دو جلسه تمرین در خانه سپری کرده.

 

 

یوونتوس ایموبیله لاتزیو کریستیانو رونالدو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس ایموبیله لاتزیو کریستیانو رونالدو فصل سری آ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۱۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری 4-3 منچستریونایتد مقابل رئال مادرید در شب هت تریک رونالدو نازاریو (2003/4/23) / فیلم

برتری 4-3 منچستریونایتد مقابل رئال مادرید در شب هت تریک رونالدو نازاریو (2003/4/23) / فیلم

دیگر خبرها

  • جملات عجیب رونالدو قبل از زدن کاشته (فیلم)
  • چرا رونالدو می‌ترسد به آمریکا سفر کند؟
  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • راز فرار رونالدو از سفر به آمریکا چیست؟
  • ترنت الکساندر آرنولد یک قرار شام رویایی را با حضور جرارد، زیدان و کریستیانو رونالدو تصور می کند! / فیلم
  • برتری 4-3 منچستریونایتد مقابل رئال مادرید در شب هت تریک رونالدو نازاریو (2003/4/23) / فیلم
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • اوسمار ویرا: مسی یا رونالدو؟ مسی؛ رونالدوی اصلی، رونالدوی برزیلی است!
  • رونالدو نابغه نیست، فقط مسی، پله، مارادونا