Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- عضو هیئت رییسه سازمان لیگ فوتسال گفت: در سازمان لیگ پیگیر حضور پرسپولیس و استقلال هستیم تا فوتسال مخاطبان بیشتری پیدا کند. تاریخ انتشار: 09:50 - 15 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۵۹۳۱

محمدرضا غفاری در گفت‌وگو با میزان، در ارتباط با احتمال حضور باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر فوتسال، اظهار داشت: ما در سازمان لیگ پیگیر حضور پرسپولیس و استقلال هستیم تا فوتسال که سرآمد ورزش کشور است، مخاطبان بیشتری پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر این دو باشگاه برای این امر اعلام آمادگی کنند، در آن زمان به بررسی جزییات این موضوع می‌پردازیم و فعلا در حد یک طرح کلی است.

وی در ادامه در خصوص مشکلات پیش‌روی سرخابی‌های پایتخت برای تیم‌داری در فوتسال، تصریح کرد: در حال حاضر پرسپولیس و استقلال درگیر خصوصی‌سازی هستند و الان هم کرونا هزینه‌های زیادی را روی دوش این دو باشگاه گذاشته است؛ بنابراین باید صبر کرد تا در آینده بیشتر به بررسی این موضوع پرداخته شود.

عضو هیئت رییسه سازمان لیگ فوتسال در پایان پیرامون احتمال ۱۶ تیمی شدن لیگ برتر، خاطرنشان کرد: بحث ۱۶ تیمی شدن لیگ برتر فوتسال اصلا مطرح نیست و این موضوع را تیم‌های در حال سقوط مطرح کرده‌اند که در لیگ برتر بمانند. ۱۶ تیمی شدن لیگ برتر فوتسال اصلا امکان‌پذیر نیست، زیرا از نظر مالی و برنامه‌ریزی مشکلات فراوانی را ایجاد می‌کند. اینکه با اضافه شدن پرسپولیس و استقلال، لیگ برتر فوتسال ۱۶ تیمی شود هم اصلا تاکنون مطرح نشده است. باید اصلا ببینیم آیا این دو باشگاه در فوتسال تیم‌داری می‌کنند، بعد به بررسی جزییات آن پرداخت.

بیشتر بخوانید: به بهانه تولد فرهاد مجیدی؛ فراتر از یک ستاره

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس استقلال پرسپولیس و استقلال لیگ برتر فوتسال سازمان لیگ ۱۶ تیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۱۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

جام حذفی در همه جای دنیا حساسیت و طراوت خاص خود را دارد. جام شگفتی‌ها و فرصتی برای تیم‌های کوچکتر که خود را برابر بزرگان نشان دهند، فرصتی برای رسیدن به آسیا از مسیر بسیار کوتاه‌تر!

جامی که هر مسابقه یک فینال است و حتی نایب قهرمان هم ندارد! هیچ فرصتی برای جبران اشتباه نیست و هر ساله بسیاری از بزرگان در همه جای دنیا قربانی تیم‌های گمنام می‌شوند.

به همین دلایل نمی‌توان از روی نام دو تیم روی حساسیت بازی‌های جام حذفی نمره داد. اتفاقا مسابقاتی که یک تیم بزرگ یک پای قضیه است، امکان شگفتی سازی بیشتری دارد و بازی‌هایی که دو تیم تقریباً هم‌سطح به مصاف هم می‌روند، اصلاً قابل پیش بینی نیست.

بعد از وقفه‌ای چند ماهه دوباره جام حذفی پنجشنبه و جمعه این هفته شاهد ۸ رقابت خواهد بود. ابتدا به برنامه بازی‌ها نگاه کنید.

پنجشنبه ۶ اردیبهشت

مس رفسنجان - پیکان تهران

جمعه ۷ اردیبهشت

مس کرمان - چادرملو اردکان

فجر شهید سپاسی شیراز - گل گهر سیرجان

هوادار تهران - مس سونگون ورزقان

آلومینیوم اراک - پرسپولیس

تراکتور تبریز - ذوب آهن اصفهان

ملوان بندر انزلی - سایپا تهران

آبی پوشان جنوب - فولاد مبارکه سپاهان

می‌بینید که رقابت‌های جام حذفی در این مرحله با بازی دو تیم لیگ برتری آغاز می‌شود. مس رفسنجان و پیکان که هر دو در دور برگشت لیگ برتر این روز‌ها در اوج هستند و بهترین شرایط فصل خود را سپری می‌کنند.

مس در مرحله قبل و عند الورود تیم‌های لیگ برتری به این تورنمنت استقلال مدعی و بزرگ، صدرنشین لیگ برتر را شکست داد و حذف کرد. محرم نویدکیا تنها مربی بدون باخت این فصل فوتبال ماست و عنایتی هم در آخرین بازی با یک شاهکار نتیجه را از شکست به مساوی عوض کرد.

در هفت بازی روز جمعه همه نگاه‌ها به اراک و تبریز خواهد بود. جایی که آلومینیوم باید از پرسپولیس پذیرایی کند. قرمز‌ها که مدافع عنوان قهرمانی هستند و با حذف رقیب انگیزه بیشتری برای تکرار قهرمانی دارند تا خود به تنهایی پرافتخارترین تیم تاریخ جام حذفی شوند.

با توجه به اتفاقاتی که در بازی لیگ آلومینیوم و استقلال در این ورزشگاه افتاد، شایعه شده بود که تماشاگران از حضور در مسابقه محروم هستند، اما اعلام شد اراکی‌ها شانس تماشای این بازی را دارند و حالا آلومینیوم روحیه بیشتری برای حذف پرسپولیس دارد. مجتبی حسینی که خود روی نیمکت پرسپولیس در لیگ دوازدهم نشسته بود!

اما بازی حساس در تبریز است. تقابل تراکتور با ذوب آهن، تراکتور که بعد از رفتن خمس اسیر حواشی بسیار شد و هنوز هم نقل محافل نقل و انتقالاتی در فوتبال است. همه مشکلات تراکتور از همین بازی شروع شد، همین ۱۰ روز قبل در لیگ در همین ورزشگاه یادگار امام ذوب آهن ۴ گل به تراکتور زد تا باعث و بانی رفتن خمس و به بحران رفتن میزبان شود!

از آن طرف ذوب آهن بعد از ۴ شکست خانگی طلسم فولادشهر را شکست و حالا با روحیه برای تکرار موفقیت می‌آید.

اما اگر فکر می‌کنید ۵ بازی دیگر این مرحله جذابیتی کمتر از این سه بازی دارد اشتباه کرده‌اید! مس کرمان میزبان چادرملو اردکان است. دو تیمی که در لیگ آزادگان این فصل رقابتی سنگین داشتند و چادر ملو مدعی جدی صعود به لیگ برتر در بالای جدول است. گل گهر، هوادار، ملوان و سپاهان هم چهار تیم لیگ برتری دیگری هستند که باید ریسک بازی با یک تیم از دسته پایین‌تر را به جان بخرند. به خصوص سپاهان که در خانه رقیب گمنام‌تری نسبت به سایرین باید بازی کند. سپاهان که این فصل تا اعماق بحران فرو رفت، اما با دو برد متوالی تا حدودی احیا شده است. شکی نیست شکست در خانه آبی پوشان جنوب می‌تواند سپاهان را به کما ببرد!

تقابل ملوان و سایپا هم از آن بازی‌های خاطره انگیز و نوستالژیک فوتبال است. سایپا که تا ۲ فصل قبل پای ثابت لیگ برتر در تمام ادوار بود و حالا در لیگ آزادگان روزگار می‌گذراند. سایپاکه سابقه قهرمانی در جام حذفی و رفتن به آسیا را هم دارد، درست مثل ملوان که تا قبل از ظهور سپاهان پرافتخارترین تیم شهرستانی در جام حذفی با سه قهرمانی بود و از همین مسیر به آسیا رفته است.

گل گهر باید در شیراز به مصاف فجر سپاسی برود که در کنار خیبر خرم آباد، جدی‌ترین کاندیدا‌های صعود به لیگ برتر فصل بعد هستند. نماینده همیشگی شیراز در لیگ برتر که حالا جایش در سطح اول فوتبال خالی است.

هوادار هم در خانه پذیرای مس سونگون خواهد بود. تیمی که در سال‌های اخیر حرف و حدیث‌های زیادی از اراده آن‌ها برای حضور در بالاترین سطح فوتبال شنیده‌ایم. چه فرصتی بهتر از جام حذفی برای خودنمایی و درخشش!

خلاصه اینکه آخر این هفته اگرچه لیگ نداریم، اما چنته فوتبال از بازی‌های حساس و جذاب خالی نخواهد بود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • روز‌های شیرین ستاره‌ای که با استقلال فسخ کرده بود!
  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • یازده بازیکن برتر تاریخ ایران از نگاه خسرو حیدری
  • چهره پرافتخار آبی پوش می شود | اولین تصمیم مهم باشگاه استقلال پس از تغییر مالکیت
  • بائو: نساجی آزمایشگاه مربیان تازه به دوران رسیده شده است/ بیشتر هوچی‌گری در بازی‌های لیگ دیده‌ایم
  • سرمربی پرسپولیس و دفاع از سبک بازی استقلال
  • پایان دوران کابوس‌وار استقلال و پرسپولیس
  • تیم منتخب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال