Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@18:05:45 GMT

حادثه در روستای یکم توچال

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۷۱۷۶۵

حادثه در روستای یکم توچال

به گزارش «تابناک»، سرهنگ سعید آقایاری در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به حادثه رخ داده در ایستگاه یکم توچال اظهار کرد: در روستای یکم توچال شهربازی کوچکی قرار دارد که در این شهربازی یک قلعه بادی وجود دارد که ارتفاع آن ۳ متر است.

وی افزود: دقایقی قبل از وقوع حادثه ۱۸ بچه در این قلعه در حال بازی بودند که به علت وزش شدید باد سیم‌های مهار کننده این قلعه که به زمین وصل بودند قطع شده و موجب واژگونی و برگشتن قلعه بادی روی افراد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل پیشگیری پایتخت گفت: از این ۱۸ نفری که در سرسره بادی حضور داشتند ۵ نفر مصدوم می‌شوند که وضعیت یکی از این مصدومان وخیم گزارش شده است.

وی ادامه داد: یک پسر ۵ ساله و یک زن ۳۶ ساله و دو کودک ۱۲ و۱۳ ساله مصدومان این حادثه بودند که حال پسر ۵ ساله وخیم گزارش شده است که در دقایق اولیه این حادثه با عوامل اورژانس هماهنگ شده که آنها در محل وقوع حادثه حضور پیدا کردند.

سرهنگ آقایاری گفت: ۴ نفر به صورت سرپایی درمان می‌شوند و یکی از کودکان که وضعیت مناسبی نداشته به مرکز درمانی انتقال داده می‌شود.

وی در پایان گفت: متصدی این شهربازی بادی نیز برای بررسی بیشتر ابعاد تخلف و ایمن سازی محیط در کلانتری ۱۶۳ ولنجک به سر می‌برد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سیروس عسگری امام خمینی آتش سوزی جنگل های زاگرس قیام 15 خرداد طرح شفافیت آراء حادثه سرسره بادی واژگونی مصدومیت سیروس عسگری امام خمینی آتش سوزی جنگل های زاگرس قیام 15 خرداد طرح شفافیت آراء

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۱۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار گاز در روستای آساوله سنندج + فیلم

رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری سنندج گفت: نشت گاز ال پی جی و وجود شعله روشن همزمان با نشت این گاز در یک کارگاه، موجب انفجار شدید و وقوع آتش‌سوزی در روستای آساوله سنندج شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی شهرداری سنندج، آزاد طهماسبی در مورد جزئیات آتش‌سوزی در یک کارگاه در آساوله سنندج اظهار کرد: شامگاه یکشنبه به محض تماس با سامانه ۱۲۳، اکیپ پنج نفره از نیروهای ایستگاه دو آتش‌نشانی و یک اکیپ از ایستگاه یک برای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: نشت گاز ال پی جی و وجود شعله روشن همزمان با نشت این گاز در کارگاه عامل اصلی وقوع این حادثه آتش‌سوزی بوده است.

رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری سنندج خاطرنشان کرد: در این حادثه یک نفر مصدوم و دو مغازه نیز دچار خسارت جدی شدند.

طهماسبی با بیان اینکه انفجار ناشی از این حادثه به دو باب منزل مسکونی در روبروی این کارگاه نیز خسارت جزئی وارد کرده است‌، اضافه کرد: صدای دو انفجار شدید ناشی از این حادثه آتش‌سوزی تمام مردم این روستا را در لحظات اولیه به محل کشانده بود.

وی با بیان اینکه نیروهای آتش‌نشانی با حضور به موقع آتش را در کوتاه‌ترین زمان مهار کردند، گفت: حریق این حادثه به یک مغازه گاز پرکنی سرایت کرده بود که آتش این مغازه نیز مهار شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری سنندج تصریح کرد: تنها مصدوم این حادثه فردی بوده که در لحظه نخست و در کارگاه دچار مصدومیت شده است که توسط آمبولانس ۱۱۵ به مرکز درمانی انتقال پیدا کرد.

طهماسبی افزود: انفجار اولیه همچنین به کرکره‌ها و شیشه مغازه‌های اطراف آسیب وارد کرده است.

کد خبر 746758

دیگر خبرها

  • کادر فنی تیم ملی منتظر جلسه قلعه نویی با رییس فدراسیون
  • تصادف در علی آباد ۶ مصدم برجا گذاشت
  • نجات جان دو مفقودی ارتفاعات روستای نوروزلو شاهین دژ
  • وداع با آخرین شهید انفجار تروریستی کرمان
  • جسد پیرمرد ۷۰ ساله در ارتفاعات روستای دالاهو پیدا شد
  • لحظه تدفین شهید ۱۳ ساله حادثه تروریستی کرمان
  • انفجار گاز در روستای آساوله سنندج + فیلم
  • ۲ مهمانی خونین در یک روز در آمریکا
  • شهادت یکی دیگر از مجروحان حادثه تروریستی کرمان
  • جسد جوان ۲۸ ساله در رودخانه کاجو سیستان و بلوچستان کشف شد