Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر دفاع عراق بر لزوم فعال‌سازی اقدامات اطلاعاتی برای تعقیب تروریست‌های داعشی تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری ملی عراق (نینا)، وزارت دفاع عراق با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد، جمعه عناد، وزیر دفاع این کشور ریاست اولین نشست سال جاری شورای دفاعی را برعهده داشته و برخی مسائل امنیتی، مدیریتی و فنی از جمله بحث و گفت‌وگو درباره استقرار دائم نیروهای ارتش بر اساس اصولی درست و رتبه بالا در دستور جلسه این نشست گنجانده شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین بر اساس بیانیه یاد شده، وزیر دفاع عراق درباره‌ مسائل امنیتی این کشور بر لزوم به جریان انداختن اقدامات اطلاعاتی برای تعقیب تروریست‌های داعشی و نیز گسترش دامنه عملیات مبارزه با تروریسم به شکلی که دستاوردهای وزارت دفاع را حفظ کرده، امنیت را گسترش داده و آن را در تمامی میادین عملیات ماندگار سازد، تاکید کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: داعش در عراق دفاع عراق وزیر دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۱۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه آزاد برای پویایی و شکوفایی کشور

به گژارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، احمد فاطمی نماینده منتخب مردم بابل در مجلس دوازدهم شورای اسلامی در جمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل با تبریک و افتخار از حملات پهپادی و موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: امروز کشور به لحاظ نظامی و دستاورد‌های علمی، پژوهشی و اختراعات نخبگان و تولیدات محصولات علمی در مجامع بین‌المللی دارای اقتدار و صاحب نفوذ است.

وی افزود: مردم ولی نعمتان ما هستند و خواهان رفاه اجتماعی و معیشتی هستند. دانشگاه آزاد اسلامی در تربیت مدیران جهادی به جامعه کمک کرد. لازم است از ظرفیت‌های دانشگاه آزاد در پویایی و شکوفایی این مملکت استفاده بهینه کرد.

نماینده منتخب بابل به رشادت‌ها و ایثار ملت در دوران دفاع مقدس و در دفاع از حریم و حرم اشاره کرد و گفت: مردم همیشه پای نظام و انقلاب و رهبری ایستادند. شهداء دارای کرامت هستند مهمترین اهداف و فعالیت مسئولان در راستای منویات مقام معظم رهبری و مطالبات مردم و دانشگاهیان است.

فاطمی بیان کرد: الگو پذیری از سیره حضرت علی(ع) و در فعالیت‌های اجرایی کشور بسیار حائز اهمیت بوده و رعایت این سیره می‌تواند نگین درخشان حکمرانی باشد. احقاق حق حقوق شهروندی برای معیشت مردم یک تکلیف است.

وی عنوان کرد: شهرستان بابل یکی از مهم‌ترین مراکز علمی و فرهنگی بوده و از ظرفیت علمی بالایی برخوردار است. در ایجاد و گسترش رشته‌های مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی بابل تلاش کرده و به اتفاق همکاران مجلس از حقوق شهروندی کارکنان و هیئت علمی دفاع و برای ارتقای سطح علمی، پژوهشی و فرهنگی بابل و دانشگاه و مراکز آموزشی تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • السودانی:لزوم توقف فوری جنگ غزه/ اردوغان دوشنبه در عراق است
  • امیرعبداللهیان: اقدام نظامی ایران علیه اسرائیل در چارچوب دفاع مشروع بود
  • امیرعبداللهیان: اقدام نظامی ایران علیه اسرائیل در چارچوب دفاع مشروع بود +فیلم
  • وقوع هرگونه انفجار در عراق تکذیب شد /تایید شناسایی اشیا خارجی پرنده در حریم هوایی‌
  • تاکید مقام‌های اروپایی بر لزوم جلوگیری از تشدید تنش‌ها در پی حادثه اصفهان
  • مصارف مالیات برای مردم تبیین شود/لزوم مبارزه با فرار مالیاتی
  • توجه به گسترش کشاورزی دانش‌بنیان، زمینه صادرات مازاد نیاز داخلی را فراهم می‌کند
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه آزاد برای پویایی و شکوفایی کشور
  • تاکید سئول و توکیو بر گسترش روابط با واشنگتن
  • تاکید وزیر دفاع پاکستان بر تقویت همکاری‌های امنیتی و ضدتروریسم با ایران