Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-16@17:58:14 GMT

آلودگی صوتی خطرناک و آزاردهنده در برخی مناطق تهران

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۷۱۹۰۹

آلودگی صوتی خطرناک و آزاردهنده در برخی مناطق تهران

شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۶۶ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران قابل قبول است. همچنین 2 محدوده بزرگراه بسیج و ۱۷ شهریور، آلودگی صوتی خطرناک دارد.

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۶۶ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران قابل قبول است. 

همچنین این شاخص طی ۲۴ ساعت گذشته به طور میانگین بر روی عدد ۷۷ قرار داشت و کیفیت هوا قابل قبول بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تهران از ابتدای سال، ۱۵ روز هوای پاک و ۵۹ روز هوای قابل قبول و ۲ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است. این در حالیست که در مدت مشابه سال قبل، پایتخت ۲۵ روز هوای پاک، 49 روز هوای قابل قبول و ۲ روز هوای ناسالم داشت.

همچنین بر اساس شاخص‌های سنجش آلودگی صوتی در حال حاضر 2 محدوده از تهران شامل بزرگراه بسیج و ۱۷ شهریور دارای آلودگی صوتی خطرناک هستند و اکثر مناطق همچون بزرگراه همت، بلوار شهران، حافظ، المپیک، تهرانسر و سعدی دارای آلودگی صوتی آزار دهنده هستند‌‌‌.

بر اساس این گزارش، ۴ نقطه تهران شامل بزرگراه‌های اشرفی اصفهانی، مهدودی کنی، هاشمی رفسنجانی و بلوار علیمردانیان فاقد آلودگی صوتی هستند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آلودگی صوتی تهران کیفیت هوا بسیج آلودگی صوتی قابل قبول روز هوای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۱۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای تهران در شرایط «قابل قبول»

آفتاب‌‌نیوز :

 آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۹۵ بود و کیفیت هوای پایتخت در شرایط قابل قبول قرار داشت. آلاینده شاخص هم‌اکنون «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۸۷ و کیفیت هوا در وضعیت قابل قبول است.

گفتنی است که شاخص کیفیت هوا (AQI) به پنج دسته اصلی تقسیم‌بندی می‌شود. بر اساس این تقسیم‌بندی از عدد صفر تا ۵۰ هوا «پاک»، از ۵۱ تا ۱۰۰ هوا «قابل قبول(سالم) یا متوسط»، از ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا «ناسالم برای گروه‌های حساس»، از ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا «ناسالم»، از ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا «بسیار ناسالم» و از ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا «خطرناک» است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • هوای تهران در شرایط «قابل قبول»
  • بهبود نسبی کیفیت هوای تهران
  • هوای پایتخت قابل قبول شد
  • بهبود نسبی کیفیت هوای تهران/ هوای پایتخت قابل قبول شد
  • بازگشت آلودگی هوا به تهران | شاخص آلاینده‌ها چقدر شد؟
  • هوای تهران آلوده شد
  • شاخص هوای تهران ۱۲۲/ پایتخت آلوده شد
  • هوای پایتخت آلوده شد
  • امروز در تهران نفس بکشید
  • کیفیت هوای تهران قابل قبول است