Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@12:52:51 GMT

مجلس وضعیت حقوق و دستمزدها را ساماندهی می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۷۱۹۳۷

مجلس وضعیت حقوق و دستمزدها را ساماندهی می‌کند

روح الله ایزدخواه در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه مجلس یازدهم به دنبال ساماندهی وضعیت حقوق و دستمزدها است، اظهار داشت: بحث همسان سازی حقوق و دستمزدها یکی از مطالبات مهم مردم است و پیگیری آن برای ما بسیار اهمیت دارد.

وی متذکر شد: میزان افزایش حقوق ها در بودجه سال ۹۹ نارضایتی های زیادی را برای مردم ایجاد کرد به گونه ای که مردم گله دارند که چرا حقوق کارمندان ۵۰ درصد و حقوق  بازنشستگان ۱۵ درصد افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین برخی از نیروهای آموزش و پرورش به ما مراجعه کرده اند و می گویند چرا میزان افزایش حقوق معلمان با کارمندان اداری این وزارتخانه تفاوت زیادی دارد و خواستار برقراری عدالت در وضعیت حقوق و دستمزدها شدند.

ایزدخواه با بیان اینکه بازنشستگان هم اعتراض زیادی به وضعیت دریافتی خود دارند، گفت: مجلس یازدهم قطعا به این مساله ورود می کند و احتمالا در متمم بودجه تغییراتی ایجاد می کنیم و یا اینکه طرح مستقلی برای ساماندهی حقوق و دستمزدها تهیه می کنیم.

کد خبر 4940384 زهرا علیدادی

منبع: مهر

کلیدواژه: مجلس یازدهم مجلس شورای اسلامی مجلس مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم محمد باقر قالیباف حجت الاسلام حسن روحانی جمهوری اسلامی ایران ایالات متحده آمریکا ویروس کرونا هیئت دولت مجلس خبرگزاری مهر اسحاق جهانگیری وزارت امور خارجه حسن روحانی حقوق و دستمزدها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۱۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی وضعیت بازارچه‌های مشاغل خانگی در قم

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری قم با اشاره به عزم شهرداری برای حمایت از مشاغل خانگی گفت: آسیب‌شناسی و بهبود شرایط بازارچه‌های مشاغل خانگی از برنامه‌های سازمان در سال جاری است.

محسن صادقی امینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم یکی از اقدامات موفق سازمان میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم را حمایت از مشاغل خانگی عنوان و اظهار کرد: حمایت از مشاغل خانگی یکی از تکالیفی است که وزارت کشور بر اساس ماده ۱۶ قانون بهبود مستمر محیط کسب‌وکار و ماده ۱۱ قانون ساماندهی مشاغل خانگی بر عهده شهرداری‌ها گذاشته است.

وی افزود: بر اساس همین تکلیف قانونی و حمایت شورای شهر قم توانستیم بازارچه‌های دائمی عرضه تولیدات مشاغل خانگی را در قم راه‌اندازی کرده و تجربه موفقی در این حوزه کسب کنیم.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم تصریح کرد: برای بهبود شرایط و ارتقا بازارچه‌ها قرار است آسیب‌شناسی با کمک کسانی که در این غرفه‌ها مستقر هستند انجام شود و برای سال جاری به‌صورت جدی‌تری این مسئله در شهرداری دنبال خواهد شد.

صادقی‌امینی از برپایی دو غرفه از شب یلدا خبر داد و گفت: در نظرسنجی که انجام شده است مردم از عملکرد بازارچه‌ها رضایت داشته‌اند، همچنین فروشندگان نیز که مجوز مشاغل خانگی دارند، از برپایی غرفه‌ها راضی بودند.

کد خبر 745510

دیگر خبرها

  • خبر جدید دولت درباره حقوق امسال کارمندان
  • منظور: افزایش دائم دستمزد‌ها به رفاه مردم کمک نمی‌کند
  • افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان دولت در سال جاری
  • منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند
  • انتقاد شدید از وضعیت نابسامان پارکینگ‌های شهر کرمانشاه
  • چرا حقوق و مالیات‌ها متناسب نیست؟
  • چرا حقوق و مالیات‌ها در کشور متناسب نیست؟
  • رانندگان آژانس شاغل در شهرداری بیمه تکمیلی شوند
  • ساماندهی وضعیت بازارچه‌های مشاغل خانگی در قم
  • گوشت کیلویی ۷۰۰ هزار تومان قابل انکار نیست