Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد بازسازی عتبات خراسان‌جنوبی گفت: مردم استان از ابتدای امسال تاکنون یک میلیارد تومان برای بازسازی عتبات عالیات کمک کرده‌اند.

موسی جوینده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند، اظهار داشت: مردم خراسان‌جنوبی علی‌رغم شرایط اقتصادی و مشکلات فراوان در کمک به ستاد بازسازی عتبات عالیات همواره پیشقدم بوده و از استان‌های پیشرو کشور هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مردم استان از ابتدای امسال تاکنون یک میلیارد تومان برای بازسازی عتبات عالیات کمک کرده‌اند، بیان داشت: کمک‌های امسال شامل ۶۰۰ میلیون تومان نقدی و ۴۰۰ میلیون تومان غیر نقدی است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات خراسان‌جنوبی با اشاره به میزان کمک‌های جمع‌آوری شده برای بازسازی و توسعه اعتاب مقدسه، اعلام کرد: کمک‌‌های مردم استان به عتبات عالیات از ابتدای امسال تاکنون نسبت به مدت مشابه سال قبل که این میزان کمک ۷۵۰ میلیون تومان بود، ۳۳ درصد افزایش یافته است.

جوینده اعزام ۵۰۰ نیروی کار و خادم و ارسال طلا، سنگ و فرش را از جمله کمک‌های غیرنقدی استان به عتبات عالیات ذکر و مطرح کرد: شیوع کرونا هیچ خللی در بازسازی عتبات ایجاد نکرده و ما برنامه‌های خود در این زمینه را با جدیت ادامه می‌دهیم.

وی با اشاره به خدمات‌دهی ستاد بازسازی عتبات عالیات در زمینه پیشگیری و مقابله با کرونا، مطرح کرد: ستاد بازسازی عتبات با تولید و توزیع رایگان چهار هزار بسته معیشتی، ۱۶۰ هزار ماسک و ۱۸۰ هزار دستکش در خدمت مردم بود.

رئیس ستاد بازسازی عتبات خراسان‌جنوبی با اعلام اینکه مردم خراسان‌جنوبی سال گذشته سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به امر بازسازی عتبات عالیات اختصاص دادند، عنوان کرد: همچنین سالیانه ۶۰۰ نفر متخصص فنی برای بازسازی عتبات مقدسه به کشور عراق اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/3403/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خراسان جنوبی موسی جوینده عتبات عالیات کمک میلیاردی رئیس ستاد بازسازی عتبات نیروی کار طلا خادم کرونا بسته معیشتی ماسک بازسازی عتبات عالیات برای بازسازی عتبات ستاد بازسازی عتبات خراسان جنوبی میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۱۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن روزه اولی ها در خراسان جنوبی

دریافت 25 MB کد خبر 6063982

دیگر خبرها

  • جشن روزه اولی ها در خراسان جنوبی
  • مشارکت ۹۱۶ نفر درپویش اهدای خون مهرسرخ در خراسان جنوبی
  • کمک‌ ۹۶۰ میلیاردی خیران به ایتام خراسان شمالی
  • تردد بیش از ۱۵۵ هزار نفر از مرز مهران
  • مسیر تولید برای مردم هموار شود/ مخاطب شعار سال قشر خاصی از جامعه نیست
  • توجه به بایسته های مشارکت مردم در عرصه جهش تولید
  • جهش تولید برای ایران قوی / مردم را چگونه مشارکت دهیم؟
  • سرور مردم خراسان جنوبی در ایام میلاد کریم اهل بیت (ع) + تصاویر
  • تجلیل از رانندگان فعال اربعین حسینی در بام ایران + تصاویر
  • اشک هاو لبخندهای خراسان جنوبی در سال ۱۴۰۲