Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر رشتچیان ضمن بیان این مطلب به تشریح نحوه‌ برگزاری امتحانات در نیم سال دوم تحصیلی دانشگاه شریف پرداخت و گفت: دانشجویان در مقاطع کارشناسی و تحصیلات تکمیلی در این ترم به صورت غیر حضوری امتحان خواهند داد.

وی افزود: علاوه بر برگزاری امتحانات به صورت مجازی، تا اطلاع ثانوی دفاع از پایان‌نامه ها نیز به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شریف خاطر نشان کرد: تاکنون تعداد زیادی از آزمایشگاه‌ها و دروس کارگاهی به صورت ترکیبی غیرحضوری و حضوری برگزار می‌شد که این روال همچنان به صورت ترکیبی ادامه خواهد داشت.

دکتر رشتچیان در خصوص وضعیت بازگشایی خوابگاه‌ها در ایام امتحانات گفت: امکان بازگشایی خوابگاه های دانشجویی در زمان امتحانات وجود ندارد.

معاون آموزشی دانشگاه شریف در پایان افزود: دانشجویان تحصیلات تکمیلی برای انجام پروژه‌های تحقیقاتی، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌توانند در دانشگاه حضور یابند.

وی گفت:در واقع با توجه به عدم امکان بازگشایی خوابگاه های دانشجویی درزمان برگزاری امتحانات (مبتنی بر پایش وضعیت فعلی گسترش بیماری، پیش بینی های موجود و توزیع استانی دانشجویان مقیم خوابگاه) و مشکلات رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در صورت تجمع دانشجویان و ادامه بحران ناشی از این بیماری تا آینده نزدیک، ستاد پیشگیری از بیماری کرونای دانشگاه تصمیم گرفت امتحانات پایان نیم سال دروس نظری در نیم سال جاری در تمامی مقاطع تحصیلی به صورت غیر حضوری برگزارخواهند شد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: کارشناسی تحصیلات تکمیلی مشکلات تحصیلات تکمیلی کارشناسی مشکلات معاون امتحانات بازگشایی خوابگاه ها برگزاری امتحانات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۲۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنوع فرصت‌های شغلی در دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران

مدیرکل اداره مهارت دانشگاه تهران از برگزاری دومین نمایشگاه کار این دانشگاه در خردادماه خبر داد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، فرشته امین مدیرکل اداره مهارت دانشگاه تهران و دبیر علمی دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران با اشاره به برگزاری این نمایشگاه در خردادماه گفت: انتخاب، جذب و استخدام نیروی انسانی به عنوان یکی از چالش‌های مهم سازمان‌ها است. یکی از دغدغه‌های مدیران منابع انسانی این است که نیروی متعد، متخصص و با انگیزه برای سازمان جذب کنند و از دغدغه های دانشجویان نیز می توان به ارتباط رشته تحصیلی آنها با شغل آینده شان نام برد.

وی تاکید کرد: نمایشگاه بازار کار فضایی برای رویارویی کارفرمایان و کارجویان در یک فضای بسیار منحصر به فرد است که هر دو طرف بتوانند انتخاب هوشمندانه داشته باشند.

امین با ارائه گزارشی از نمایشگاه سال گذشته تصریح کرد: سال گذشته نمایشگاه کار را در این دانشگاه از روز اول تا سوم خرداد برگزار کردیم که بیش از 100 سازمان داخلی، بین‌المللی و دانشگاهی در این نمایشگاه حضور داشتند و بیش از 10 هزار دانشجو و فارغ التحصیل از آن استفاده کردند.  با ارزیابی‌های انجام شده متوجه شدیم که درصد خوبی از رضایت دو سویه بین دانشجویان و صنایع در قالب استخدام، کارآموزی و حمایت از پایان نامه‌ها وجود داشت.

دبیر علمی دومین نمایشگاه کار با ابراز امیدواری برای برگزاری برنامه های جذاب و شاداب در  نمایشگاه امسال یادآور شد: این نمایشگاه فرصتی برای جذب نیروی استخدام به وجود آورد، بلکه ایجاد کنسرسیوم‌های بین سازمان‌ها برای تبادل نیروی انسانی و دانش یکی از اهداف ما از برگزاری نمایشگاه است لذا شعار امسال ما شبکه‌سازی با بهترین‌ها برای ساخت آینده انتخاب شده است.

امین تاکید کرد: ارائه تنوع رشته و فرصت‌های شغلی شرط مهم دانشگاه تهران برای سازمان‌های مختلف در نمایشگاه بازار کار است و وظیفه اصلی دانشگاه تهران، حمایت از فارغ التحصیلان و دانشجویان جویای بازار کار است تا با نیازمندی سازمان‌ها و صنایع آشنا شوند. سال گذشته در راستای بازدید از نمایشگاه 5 هزار رزومه به صنایع و شرکتها اعلام شد که برای 490 دانشجوی رشته‌های فنی و علوم انسانی از قبیل حسابداری و مدیریت فرصت شغلی فراهم شد.

این استاد دانشگاه تهران افزود: از امروز درگاه سامانه نمایشگاه باز و کارجویان و کارفرمایان می‌توانند برای شرکت در این نمایشگاه ثبت نام کنند، ملاک ما این است که سازمان‌هایی که می‌توانند فرصت‌های شغلی متنوعی برای دانشجویان ارایه دهند امکان حضور داشته باشند لذا بر خلاف سال گذشته از طیف وسیع تری از سازمان‌ها در این نمایشگاه استفاده کردیم.

به گزارش تسنیم، دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران از 21 خرداد به مدت دو روز در این دانشگاه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خوابگاه دانشجویان بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مرحله تکمیل
  • تردد در دانشگاه شریف محدود می‌شود
  • محدودیت تردد در دانشگاه صنعتی شریف اعلام شد
  • حمایت پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران از پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند
  • لزوم توجه ویژه مسوولان مرکزی به خوابگاه دانشجویان متاهل
  • برگزاری دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران با هدف اشتغال دانشجویان
  • تنوع فرصت‌های شغلی در دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران
  • نظام تعلیم و تربیت در کشور نیازمند کیفیت‌بخشی است
  • برگزاری ۹۰ رویداد در نود سالگی دانشگاه تهران
  • برگزاری ۷ طرح ملی ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر