Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی طرح آزادسازی سهام عدالت از ادامه فرصت مشمولان سهام عدالت برای انتخاب مدیریت مستقیم سهام عدالت خبر داد.

حسین فهیمی در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام خبر فوق افزود: فرآیند انتخاب مدیریت مستقیم سهام عدالت برای مشمولان فعلا تا جمعه ادامه دارد و پس از آن اعلام خواهد شد این زمان تمدید می‌شود یا خیر. بنابراین مشمولان فرصت دارند تا جمعه با مراجعه به درگاه اینترنتی www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

samanese.ir روش مدیریت مستقیم را برای سهام عدالت خود انتخاب کنند. در غیر این صورت روش غیرمستقیم برای آن‌ها انتخاب خواهد شد.

به گفته وی بیش از ۱۶ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر تا کنون روش مستقیم را برای مدیریت سهام عدالت خود انتخاب کردند.

سخنگوی طرح آزادسازی سهام عدالت در ادامه درمورد اختلال در درگاه اینترنتی sahamedalat.ir نیز توضیح داد: این درگاه برای دیدن ارزش واقعی سهام مشمولانی است که روش مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده‌اند. این سامانه درحال توسعه  و اختلال آن برطرف شده است. سامانه درحال توسعه است.

فهیمی به این سوال که آیا مشمولان همچنان می‌توانند فقط ۳۰ درصد سهام خود را به فروش برسانند، پاسخ داد: ۳۰ درصد مصوبه شورای عالی بورس است و درصدهای بعدی به تدریج اعلام می‌شود.

پیش از اعلام شده بود مشوولان سهام عدالت تا هشتم خرداد فرصت دارند مدیریت مستقیم را برای سهام عدالت خود انتخاب کنند، البته این فرصت تا ۱۵ خردادماه تمدید شده بود. بر این اساس مشمولینی که مدیریت مستقیم را انتخاب کرده‌اند می‌توانند با مراجعه به بانک یا کارگزاری نسبت به فروش ۳۰ درصد سهام خود اقدام کنند.

البته توصیه کارشناسان انتخاب روش مستقیم و نفروختن آن است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سهام عدالت مدیریت مستقیم روش مستقیم سهام عدالت خود انتخاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۲۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۱۸ درصدی میزان وصول حقوق دولتی معادن در کردستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،خلیقی، با اشاره به اینکه کردستان پنجمین استان معدنی کشور است گفت: از مجموع معادن استان ۱۹۶ معدن فعال و ۱۵۹ مورد هم غیرفعال است.
وی با اشاره به اینکه ۱۸ گونه ماده معدنی در استان وجود دارد، اظهار کرد: ۵۹ معدن استان در شهرستان قروه، ۶۸ معدن در سقز و ۶۰ مورد هم در سنندج وجود دارد.
خلیقی ادامه داد: در حال حاضر ۵ هزار و ۲۰۰ نفر به صورت مستقیم در معادن استان مشغول فعالیت هستند و با بهره برداری از اکتشافات جدید تعداد اشتغال مستقیم معادن افزایش پیدا می‌کند.
وی ادامه داد: عمده شهرستان‌هایی که در آن معادن سنگ مرمر شناسایی شده اند، قروه، بیجار و دهگلان هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رشد ۱۸ درصدی میزان وصول حقوق دولتی معادن در کردستان
  • روش سرمایه‌گذاری غیر مستقیم در بازار سرمایه ایران برای کدام گروه از سهامداران مناسب است؟
  • کاهش ۵۰ درصدی سود سهام عدالت روندسرمایه گذاری را نزولی کرد
  • جدیدترین آمار تصادفات نوروزی؛ تعداد کشته‌های تصادفات نوروزی به ۵۱۰ نفر رسید
  • یاشار سلطانی کیست؟ / برخورد مومنانه با آیت الله کاظم صدیقی ترند شد/ تکلیف سهام عدالت متوفیان چه شد؟ /واکنش‌های تند علیه جنایت‌های تازه رژیم صهیونیستی/ جهان در شوک بابت حادثه تروریستی مسکو
  • جدیدترین آمار از جنگ ۹ ساله علیه یمن
  • جدیدترین آمار از جنگ ۹ ساله علیه یمن/ ۱۸ هزار شهید و ۳۱ هزار زخمی
  • ترفندهای جدید کلاهبرداران؛ دریافت کالابرگ الکترونیکی و ثبت‌نام سهام عدالت ویژه نوروز
  • جاماندگان بخوانند؛ زمان دقیق پرداخت سود سهام‌عدالت
  • اصلاح تصویب‌نامه موضوع واگذاری سهام عدالت جدید ابلاغ شد