Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس نهاد حمایت کننده از حقوق مدیران برنامه در فوتبال ایتالیا اعلام کرد که بازیکنان حق دارند در پایان قراردادهای‌شان از رفتن به زمین بازی خودداری کنند. ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تعلیق لیگ‌های فوتبال اروپایی به دلیل شیوع کرونا و به تبع آن به تعویق افتادن پایان این رقابت‌ها تا ماه جولای و حتی آگوست در حالی که بسیاری از بازیکنان قراردادهای‌شان در پایان ماه ژوئن به اتمام می‌رسد، شائبه‌های فراوانی را به وجود آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیفا دو ماه پیش تأکید کرد که بازیکنان باید تا پایان فصل در تیم‌های فعلی‌شان بمانند اما ظاهراً از نظر حقوقی هنوز قانونی برای الزام بازیکنان به انجام این کار وجود ندارد. قرارداد بسیاری از بازیکنان فوتبال در اروپا تا پایان ماه ژوئن (26 روز دیگر) اعتبار دارد و مطابق قانون آنها می‌توانند به هر تیمی که بخواهند ملحق شوند.

اکنون رئیس اتحادیه مدیران برنامه (ایجنت‌‌ها) فوتبال هم می‌گوید هیچ بازیکنی مجبور نیست بعد از پایان مدت قراردادش - چه قطعی چه قرضی - با یک تیم صرفاً به خاطر وقفه‌ای که در فصل به وجود آمده است در یک تیم بماند.

رونمایی از توصیه‌های فیفا به فدراسیون‌های عضو برای برگزاری مسابقات فوتبال

جوزپه گالی در این باره به شبکه رادیویی پونتو نوو گفت: در این مقطع هر بازیکنی که قراردادش تا پایان ماه ژوئن اعتبار دارد، می‌تواند از تیمش جدا شود. فدراسیون‌ها می‌تواند برای تمدید قرارداد بازیکنان دخالت کنند اما تا الان چیزهایی که ما شنیده‌ایم تنها در حد حرف بوده است. بازیکنانی مانند خوسه کایخون در ناپولی می‌تو‌انند بعد از 30 ژوئن از رفتن به زمین بازی خودداری کنند.

در خصوص بازگشت بازیکنان قرضی به تیم‌های اصلی‌ خود در پایان قراردادهای‌شان یا ورود بازیکنان جدیدی که در ماه جولای با یک تیم قرارداد می‌بندند، شک و شبهاتی به وجود آمده از جمله اینکه آیا این بازیکنان می‌توانند در هفته‌های باقی مانده تا فصل جاری برای تیم‌های جدیدشان بازی کنند یا خیر.

گالی در این خصوص اظهار داشت: بازیکنان جدید می‌توانند تمرینات‌شان را با تیم‌های خود آغاز کنند اما نمی‌توانند در بازی‌ها شرکت کنند، حداقل تا پایان فصل 20-2019. ما تلاش‌های فراوانی برای برگزاری یک جلسه با فدراسیون فوتبال ایتالیا انجام دادیم اما هیچ پاسخی دریافت نکردیم.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا فوتبال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس تا پایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۲۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عنایتی: تا پایان فصل ۵ بازیکن جوان معرفی می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، رضا عنایتی، سرمربی پیکان در کنفرانس خبری پیش از بازی با هوادار گفت: بازی با هوادار سخت است چراکه یک تیم متحول شده با مسعود شجاعی هستند. هوادار تیمی است که تاسیسش کار خود من بوده و بازی فردا تداعی خاطره است برای من و هوادار. از زمانی که آقای شجاعی مسئولیت فنی تیم را برعهده گرفته، تیم کاملا پیشرفت کرده است.

او اضافه کرد: ما بنا به سیاست‌مان در پیکان سعی کردیم ذهنیت تیم را عوض کنیم که تیم به نباختن عادت بکند. تا حدودی موفق شدیم و در نیم فصل دوم شرایط خوبی را داریم اما کار تمام نشده است. باید در تمام دقایق بازی باهوش باشیم و تمرکز داشته باشیم.

عنایتی در مورد جوانگرایی پیکان گفت: سیاست باشگاه پیکان مبتنی بر ساختن بازیکنان جوان است که این سیاست را تا حدودی پیش بردیم و موفق بودیم. بازیکنان جوان با کیفیت داریم. هفته پیش مقابل مس رفسنجان دو بازیکن جوانان بازی دادیم و توانستیم به اهداف‌مان برسیم و امیدوارم در ادامه لیگ بازیکنان جوان بیشتری را بازی بدهیم.

سرمربی پیکان ادامه داد: شرایط جدولی‌مان بد نیست. چند هفته استرس داشتیم اما از این موضوع فاصله گرفتیم و تلاش می‌کنیم با کمک مجموعه در پایان فصل جایگاه خوبی را در جدول داشته باشیم و فصل را به پایان برسانیم‌.

او در مورد تفکر هجومی رضا عنایتی گفت: ما طبق اهداف‌مان پیش می‌رویم. اگر بازی سه-سه شود بیشتر می‌پسندم تا بازی صفر-صفر بشود. تمرینات خیلی خوبی در پیکان داشتیم و شخصی با مهاجمانم کار کردم و همکارانم تمام تلاش‌شان را انجام دادند و تا حدود زیادی موفق شدیم. باید فکر اساسی هم انجام دهیم که تیم‌مان گل نخورد. چون گل خوردن مختص بازیکنان دفاعی نیست.

عنایتی در مورد بازیکنان جوان تیم اضافه کرد: ما در ذهن‌مان این نیست که با بازیکنان جوان انفرادی کار کنیم چون بازیکنان جوان‌مان کنار باتجربه‌ها بیشتر می‌توانند موفق باشند. جا دارد از بزرگ‌های تیم‌مان تشکر کنم که جوان‌ها با آرامش خاطر کار می‌کنند. سیاست پیکان جوانگرایی و سازندگی است‌. باشگاه پیکان در این موضوع پیشقدم است و تا انتهای لیگ پنج، شش بازیکن جوان معرفی می‌کنیم.

او در مورد تمرین پیکان بلافاصله بعد از رسیدن به فرودگاه گفت: ما چون زمان کمی تا بازی هوادار داشتیم این تصمیم را گرفتیم و هماهنگ کردیم و تمرین ریکاوری را انجام دادیم. اگر این تمرین را نمی‌کردیم یک روز استراحت نداشتیم.

دیگر خبرها

  • علی‌محمدی: چمن فولاد آره‌نا مثل چمن پارک بود!
  • ده‌روسی: به سبک رئال مادرید صعود کردیم
  • گاسپرینی: حذف لیورپول از قهرمانی هم باارزش‌تر بود
  • حذف بازی تکراری از مراحل دوم به بعد جام حذفی انگلیس در فصل آینده
  • تغییر شیوه برگزاری بازی های جام حذفی انگلیس از فصل آینده
  • نحوه برگزاری بازی های جام حذفی انگلیس تغییر کرد
  • تغییر شیوه برگزاری بازی‌های جام حذفی انگلیس از فصل آینده
  • بازی مجدد اتحادیه اروپا با مهره سوخته تحریم‌ها علیه ایران
  • ایتالیا: اتحادیه اروپا بر سر تحریم ایران به اجماع رسیده است
  • عنایتی: تا پایان فصل ۵ بازیکن جوان معرفی می‌کنیم