Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداری و حسابداری آشنایی کامل به اصول حسابداری و نرم افزار های مرتبط و امور اداری، پرسنلی و بیمه از واجدین شرایط درخواست می گردد رزومه خود را به ادرس ایمیل درج شده ارسال نمایند.

 نمایش اطلاعات تماس:

اطلاعات تماس: manabensani98@gmail.com

 مهلت: ۱۳۹۹/۰۴/۰۲

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۲۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت روزآمدسازی دانش و اطلاعات مدیران مناطق نفت‌خیز جنوب

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با تأکید بر ضرورت روزآمدسازی دانش و اطلاعات مدیران مناطق نفت‌خیز جنوب، گفت: اگر دانش افراد در کسوت‌های مختلف روزآمد نشود همچون آب و سرابی خواهند بود که پس از مدتی به‌دلیل سیالیت نداشتن علمی از بین خواهد رفت.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، علیرضا دانشی در حاشیه نخستین روز از برگزاری دوره آموزشی اقتصاد انرژی ویژه مدیران ارشد سازمان، بیان کرد: موظف و مکلفیم به عنوان شرکتی صنعتی و بزرگ در کشور و منطقه، پیرامون روزآمدسازی اطلاعات خود اقدام‌های لازم و مؤثر را انجام دهیم.

وی افزود: اهمیت کسب علم برای مناطق نفت‌خیز جنوب به‌دلیل گستردگی حوزه عملیات و تنوع مأموریت‌ها بیش از دیگر دستگاه‌هاست، از وجهی دیگر این مجموعه بنگاهی اقتصادی نیز به شمار می‌آید و باید براساس منطق اداره شود.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب بر ضرورت اهتمام مدیران و کارکنان در علم آموزی تأکید کرد و گفت: دین و شریعت برای طلب علم جایگاهی ویژه‌ قائل است، به‌طوری که در آموزه‌های قرآنی نیز ارزش انسان به دانش او ذکر شده است.

دانشی تصریح کرد: انتظار می‌رود که مدیریت منابع انسانی در شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با اهتمامی ویژه و تلاشی مضاعف برای برگزاری دوره‌های آموزشی مدیران و کارکنان تلاش کند.

مرکز توانمندسازی مدیران و کارکنان راه‌اندازی می‌شود

در ادامه این نشست، ابوالقاسم حبیبی‌پور با بیان اینکه در نظر داریم که دانش مدیران را به موازات کارکنان صنعت نفت ارتقا دهیم، بیان کرد: سرانه آموزش مدیران نیازمند بهبود است از این رو برای مجموعه آموزش برنامه‌ریزی جدی شده است تا این سرانه به حداکثر برسد.

وی از راه‌اندازی مرکز توانمندسازی مدیران و کارکنان در آینده نزدیک خبر داد و گفت: رایزنی‌های اولیه به‌منظور راه‌اندازی این مرکز در تهران انجام شده است و با تاکید مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز طی امسال اقدام‌های لازم برای راه‌اندازی این مجموعه آموزشی کلید خواهد خورد.

مدیر منابع انسانی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در پایان با تاکید بر ضرورت حضور فعال مدیران در دوره‌های آموزشی تصریح کرد: بقا و رشد هر سازمان به مدیران وابسته است، از این رو روزآمدسازی اطلاعات آنها تضمین کننده موفقیت مجموعه تحت مدیریت آنها خواهد بود.

دیگر خبرها

  • ضرورت روزآمدسازی دانش و اطلاعات مدیران مناطق نفت‌خیز جنوب
  • همکاری دانش‌بنیان دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز
  • آتشنشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند
  • انجام ۱۲۹ عملیات آتش‌نشانان شیرازی در بارندگی‌های اخیر
  • گفت‌وگوی کامالا هریسر با رئیس رژیم صهیونیستی
  • سوالات عجیب گوگل هنگام استخدام کارکنان خود
  • آغاز به کار سامانه مشاوره حقوقی ۱۲۹ در بوشهر
  • ۱۰ رشته انشعاب آب غیرمجاز خانه باغ در ایلام شناسایی و جمع‌آوری شد
  • تماس تلفنی ماکرون و نتانیاهو درباره وضعیت منطقه
  • پویشی‌های دانشگاه آزاد اصفهان ۱۲هزار نفری می‌شوند/ 10 درصد دانشجوها به استخدام رسیدند