Web Analytics Made Easy - Statcounter

نویسنده غیر حضوری (نیاز به سابقه نویسندگی ندارید و ابتدا از شما آزمون آنلاین گرفته می شود) شرایط لازم: – داشتن حداقل مدرک کارشناسی (لیسانس) – داشتن کامپیوتر و اینترنت در منزل روش کار و مزایا: – همکاری به صورت کاملا غیر حضوری و اینترنتی می باشد. – حداقل درآمد ماهانه یک میلیون تومان می باشد. – امور مالی شفاف و تسویه هفتگی (بدون سقف) دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

– امکان آموزش برای استخدام شوندگان وجود دارد. کارشناس تولید محتوا غیر حضوری (نیاز به سابقه نویسندگی ندارید و ابتدا از شما آزمون آنلاین گرفته می شود) گرافیست غیر حضوری (نیاز به سابقه نویسندگی ندارید و ابتدا از شما آزمون آنلاین گرفته می شود) گوینده غیر حضوری (نیاز به سابقه نویسندگی ندارید و ابتدا از شما آزمون آنلاین گرفته می شود) مترجم غیر حضوری (نیاز به سابقه مترجمی ندارید و ابتدا از شما آزمون آنلاین گرفته می شود) تایپیست محتوا گذار (نیاز به سابقه تایپیستی ندارید و از ابتدا از شما آزمون آنلاین اخذ می شود) برای کسب اطلاعات بیشتر و تکمیل درخواست و شرکت در آزمون آنلاین می بایست به لینک زیر مراجعه فرمایید: برای کسب اطلاعات بیشتر از مجموعه می توانید به سایت رایا مارکتینگ مراجعه نمایید: آدرس سایت: www.rayamarketing.com آدرس ایمیل: rayamarketing@gmail.com پی نوشت: با توجه به سو استفاده برخی از وب سایتها از نام رایا مارکتینگ، به اطلاع می رساند، رایا مارکتینگ از هیچ یک از استخدام شوندگان در هیچ مرحله ایی دریافت وجه ندارد.

 مهلت: ۱۳۹۹/۰۳/۱۶

 

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت رایا مارکتینگ غیر حضوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۲۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عوارض خروج از کشور در سال ۱۴۰۳

تین نیوز

آیا تابه حال تجربه سفرهای خارجی و پرداخت عوارض خروج از کشور را داشته اید؟ عوارض خروج، همان مبلغی است که می بایست افراد هنگام خروج از کشور به دولت پرداخت نمایند.

به گزارش تین نیوز به نقل از الی گشت، هزینه پرداخت عوارض هر سال به مقدار معینی تغییر می کند؛ به طوری که هزینه عوارض خروج در سال ۱۴۰۳ نسبت به سال گذشته، حدود ۳۰ درصد افزایش داشته است. یکی از مهم ترین اقدامات برای سفر به خارج از کشور، آگاهی از قوانین و مقررات و پرداخت به موقع عوارض خروج است.

  عوارض خروج از کشور چیست؟

عوارض خروج  به مبلغی اطلاق می شود که می بایست توسط هر فرد که قصد خروج از کشور را دارد به دولت پرداخت شود. این مبلغ هر ساله تغییر می کند و حتی افراد زیر ۲ سال نیز، مشمول پرداخت عوارض هستند. البته لازم به ذکر است، پرداخت عوارض خروج، شامل موارد استثنا نیز می شود، که در ادامه به آن ها می پردازیم.

به طورکلی، بخشی از عوارض، به منظور بازسازی و به سازی روستاهای مرزی کشور، به شهرداری تعلق می گرفت که طبق مصوبه بهمن ماه سال ۱۳۹۸، این مبلغ با عنوان مالیات خروج از کشور از مسافران دریافت و به حساب دولت واریز می شود. همچنین بخش کوچکی از این مبلغ نیز، به حساب سازمان گردشگری کشور واریز می گردد.

عوارض خروج از کشور برای کودکان

همان طور که گفته شد، قوانین و مقررات مربوط به عوارض خروج از ایران سالانه تغییر می کند. به عنوان مثال، تا چند سال پیش، کودکان زیر ۷ سال از پرداخت عوارض خروج معاف بودند، اما بعد از تغییر قوانین، در سال های اخیر، این عوارض حتی برای نوزادان هم می بایست پرداخت شود.

بنابراین، تفاوتی میان هزینه عوارض خروج کودکان و نوزادان با افراد بالغ وجود ندارد و برابر با نرخ عوارض خروج از کشور زمینی بزرگسالان محاسبه می شود. این عوارض به ازای هر فرد با کد ملی و بلیط پرواز محاسبه می شود.

هزینه عوارض خروج از کشور در سال ۱۴۰۳

ازآنجایی که قوانین مرتبط با عوارض خروج ازایران، ثابت نیست و هر سال تغییر می کند، طبق مصوبه های مجلس شورای اسلامی، هزینه عوارض خروج در سال ۱۴۰۳ برای انواع سفرهای تفریحی، زیارتی، اردوی تیم ملی و سایر موارد به صورت زمینی، دریایی و هوایی حدود ۳۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است. بهتر است بدانید، در تعیین هزینه عوارض خروج عواملی همچون تعداد دفعات سفر برون مرزی، نوع مرز و نوع سفرتاثیر دارد. در جدول زیر هزینه عوارض خروج از کشور در سال ۱۴۰۳ برای انواع سفرها، ذکر شده است.

نوع سفر

سفر اول(ریال)

سفر دوم(ریال)

سفر سوم به بعد(ریال)

نوع مرز

مسافرین عادی

۵,۲۰۰,۰۰۰

۷,۴۰۰,۰۰۰

۱۰,۴۰۰,۰۰۰

مرزهای هوایی، زمینی و دریایی

زائرین حج تمتع و عمره

۱,۷۲۰,۰۰۰

۱,۷۲۰,۰۰۰

۱,۷۲۰,۰۰۰

مرزهای هوایی، زمینی و دریایی

زائرین عتبات و عالیات

۴۵۰,۰۰۰

۴۵۰,۰۰۰

۴۵۰,۰۰۰

مرز هوایی

۱۵۰,۰۰۰

۱۵۰,۰۰۰

۱۵۰,۰۰۰

مرز زمینی و دریایی

مرزنشینان

۷۵۰,۰۰۰

۶,۰۰۰,۰۰۰

۸,۰۰۰,۰۰۰

مرز هوایی

۲۵۰,۰۰۰

۶,۰۰۰,۰۰۰

۸,۰۰۰,۰۰۰

مرز زمینی و دریایی

ورزشکاران تیم ملی با مجوز وزارت ورزش

۲,۶۴۰,۰۰۰

۲,۶۴۰,۰۰۰

۲,۶۴۰,۰۰۰

مرزهای هوایی، زمینی و دریایی

همه چیز درباره پرداخت مالیات خروج از کشور و نحوه پرداخت

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ارتباطات، افراد می توانند از دو طریق حضوری و آنلاین، هزینه عوارض خروج از ایران را برای خود، خانواده و دوستان پرداخت نمایند. در ادامه به بررسی انواع روش های حضوری و آنلاین پرداخت عوارض خروج از کشور در سال ۱۴۰۳ می پردازیم:

پرداخت عوارض خروج از کشور حضوری

در گذشته که امکانات پرداخت عوارض  فراهم نبود، اغلب مسافران این کار را به صورت حضوری و با مراجعه به شعب مرزی بانک ملی ایران انجام می دادند. امروزه نیز، اگر شرایط پرداخت عوارض خروج به صورت آنلاین را نداشته باشید، می توانید از روش پرداخت حضوری استفاده نمایید.

پرداخت عوارض خروج از کشور آنلاین

امروزه انواع درگاه های بانکی، سامانه ها و نرم افزارهای داخلی برای پرداخت عوارض  طراحی شده و در اختیار مسافران قرار گرفته اند که در ادامه به شرح مختصری از هر یک می پردازیم:

یکی از ساده ترین روش های پرداخت عوارض خروج، استفاده از سامانه عوارض خروج از ایران یا همان سامانه سداد به آدرس اینترنتی sadadpsp.ir است. شما می توانید با مراجعه به این سایت از طریق بخش خدمات سامانه پرداخت عوارض خروج، مبلغ مورد نظر عوارض خروج در سال ۱۴۰۳ را به صورت آنلاین پرداخت نمایید. لازم به ذکر است، سامانه سداد سایر خدمات آنلاین را نیز به کاربران ارائه می دهد. علاوه بر این، نرم افزارهای پرداخت عوارض آنلاین بانک ملی نیز مانند بله، ایوا و بام، به منظور سهولت کار مسافران در اختیار آن ها قرار گرفته است. این سه اپلیکیشن، از اعتبار بالایی برخوردارند و امکان کلاهبرداری در آن ها وجود ندارد. کاربران می توانند با انتخاب گزینه «پرداخت عوارض خروج از کشور»، پس از انتخاب نوع سفر و وارد کردن شماره ملی، گزینه پرداخت را کلیک نمایند. چه کسانی از پرداخت عوارض خروج از کشور معافند؟

همان طور که گفته شد، قوانین و مقررات پرداخت عوارض خروج از کشور، متوجه همه افرادی است که به قصد تفریح، زیارت و یا تجارت به خارج از کشور سفر می کنند. اما در این میان، شرایطی وجود دارد که افراد واجد شرایط می توانند از پرداخت هزینه عوارض خروج معاف شوند. در ادامه به شرح شرایط معافیت از پرداخت عوارض خروج  می پردازیم:

معافیت خدمه سفر

خدمه پرواز و خدمه کشتی های تجاری و مسافربری و افرادی که به واسطه مأموریت شغلی خود مجبور به خروج از کشور هستند، از پرداخت عوارض خروج معاف می شوند و در هر بار سفر خود نیازی به پرداخت هزینه برای ندارند.

معافیت دانشجویان 

قانون معافیت از پرداخت عوارض خروج، شامل حال دانشجویانی که ویزای تحصیلی و مجوز تحصیل در کشور خارجی را دارند نیز، می شود. البته لازم به ذکر است، می بایست بین رفت وآمد دانشجویان حدود ۳ ماه فاصله باشد.

معافیت بیماران و جانبازان 

بیماران و جانبازانی که با ارائه مدارک پزشکی به منظور درمان و انجام کارهای پزشکی خود به خارج از کشور سفر می کنند، از پرداخت هزینه عوارض خروج  معاف اند. همچنین همراهان این افراد نیز، می توانند از تخفیف ۴۰ الی ۶۰ درصدی عوارض خروج برخوردار شوند.

معافیت زائرین کربلا در اربعین 

طبق مصوبات مجلس شورای اسلامی، زائرین اربعین و مسافران کربلا، مطابق تاریخ تعیین شده در این قانون که از مرزهای زمینی به مقصد عراق از کشور خارج می شوند، از پرداخت عوارض معاف خواهند شد.

معافیت سایر افراد 

افرادی که گذرنامه سیاسی یا خدمت و یا  اقامت دائم یک کشور دیگر را دارند و همچنین افرادی که از وزارت کار و امور اجتماعی ویزای کار دریافت نموده اند، می توانند بدون پرداخت عوارض، به کشور مقصد سفر کنند.

مدارک لازم 

برای سپری کردن فرایند پرداخت عوارض خروج ، سریع و بدون دغدغه، بهتر است در اسرع وقت مدارک لازم را فراهم نمایید. به منظور پرداخت الکترونیکی کافی است، کارت بانکی عضو سامانه شتاب و مشخصات معتبر متقاضی را وارد کنید. رسید پرداخت عوارض خروج فقط برای شخصی که پرداخت به نام او انجام شده قابل استفاده است.

مدت زمان اعتبار 

یکی از پرتکرارترین سؤال ها درباره عوارض خروج ، مدت زمان اعتبار آن است. پرداخت عوارض خروج تا پایان همان سال اعتبار دارد. بنابراین اگر موفق به سفر نشوید، می توانید با نشان دادن رسید پرداختی یا شماره پیگیری، برای سفرهای بعدی در همان سال استفاده نمایید.

  آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • مدارس ۱۱ شهرستان هرمزگان فردا بصورت حضوری است
  • اسرائیل شاهد از بین رفتن سریع اعتبار خود در سراسر جهان است
  • عوارض خروج از کشور در سال ۱۴۰۳
  • حتی خود اسرائیلی‌ها نیز خدمت شاه اردن را باور نمی‌کنند | جزئیاتی از همکاری بی‌سابقه اردن با اسرائیل علیه ایران
  • راهنمای جامع پیگیری گذرنامه | استعلام شماره پاسپورت
  • تاثیر دیجیتال مارکتینگ بر اقتصاد کسب و کارها
  • شناسایی متخلف سابقه دار شکار با همکاری سپاه و نیروی انتظامی
  • به سینمای تازه‌ای نیاز داریم / باید امنیت پلتفرم ها بیشتر شود
  • جزییات آزمون پذیرش در دوره فلوشیپ پزشکی سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • کنکوری‌های متقاضی ترمیم معدل بخوانند