Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-16@21:30:12 GMT

طرح جدید مجلس درباره سهام عدالت

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۷۲۲۷۰

طرح جدید مجلس درباره سهام عدالت

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، محمدرضا پور ابراهیمی نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی از تدوین طرح دو فوریتی درباره جاماندگان دریافت کننده سهام عدالت در مجلس خبر داد و گفت: این طرح اعلام وصول شده و پس از تشکیل کمیسیون‌ها به کمیسیون مربوطه برای بررسی بیشتر ارجاع خواهد شد.

وی با بیان اینکه این طرح دارای ۸ بند و چند تبصره است، ادامه داد: البته این طرح در ۲ بخش، ساماندهی وضعیت موجود دارندگان سهام عدالت و ساماندهی افرادی که از دریافت این سهام جامانده‌اند، تدوین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده کرمان در مجلس با تاکید براینکه باید ساماندهی درباره سهام عدالت در مجلس انجام شود، افزود: از طریق این اقدام مجلس هم مشکلات بازار سرمایه کاهش پیدا می کند و هم واگذاری‌ها بهتر انجام می شود.

پورابراهیمی با اعلام اینکه برای افرادی که از دریافت سهام عدالت در سال ۸۵ جامانده‌اند و یا پس از آن مشمول دریافت شده‌اند بندهایی آورده شده است، اضافه کرد: در این طرح پیش بینی شده است از ۵۰ درصد سهام دولت و یا واگذاری شرکت‌های جدید به مشمولان سهام عدالت داده شود.

وی تصریح کرد: سعی خواهیم کرد تا یک ماه آینده افرادی که از دریافت سهام عدالت جامانده‌اند را در مجلس تعیین تکلیف کنیم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سیروس عسگری امام خمینی آتش سوزی جنگل های زاگرس قیام 15 خرداد طرح شفافیت آراء مجلس سهام عدالت طرح دو فوریتی مشمولان جاماندگان سیروس عسگری امام خمینی آتش سوزی جنگل های زاگرس قیام 15 خرداد طرح شفافیت آراء سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۲۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت نهایی بلیت هواپیما چه زمانی مشخص می‌شود؟

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمد محمدی بخش با بیان اینکه فعلا قیمت بلیت هواپیماها هیچ تغییری نکرده است، افزود: چندی پیش در جلسه دیوان عدالت اداری برای تعیین وضعیت نرخ گذاری بلیت هواپیما شرکت کردیم و نظرهای کارشناسی در این زمینه بیان شد.

وی افزود: پیشنهاد ارائه شده به دیوان، رعایت ماده ۶ قانون هواپیمایی کشوری است یعنی شورای عالی هواپیمایی در تعیین نرخ مشارکت داشته باشد.

رئیس سازمان هواپیمایی ادامه داد: در آینده نزدیک قیمت نهایی بلیت هواپیما مشخص می‌شود و پیشنهاد افزایش قیمت از مجرای شورای عالی هواپیمایی مطرح شده است و چنانچه تا آن زمان رأی دیوان عدالت اداری صادر شود تعیین قیمت‌ها از طریق ستاد تنظیم بازار انجام نمی‌شود.

خبر جدید از افزایش قیمت بلیت هواپیما | افزایش قیمت ها از چه زمانی اعمل می شود؟

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: چنانچه این رأی اعلام نشود، بلیت بر اساس تصمیم شورای عالی هواپیمایی تعیین تکلیف می‌شود.

محمدی بخش توضیح داد: اولویت تعیین قیمت بلیت هواپیما ستاد تنظیم بازار است و در صورتی که دیوان عدالت اداری قیمت بلیت را زودتر از نظر ستاد اعلام کند قیمت بلیت ها مشخص خواهد شد.

وی بیان کرد: پیش از آغاز شروع سال ۱۴۰۳ قیمت بلیت هواپیما با حضور تمامی شرکت های هواپیمایی در جلسه شورای عالی هواپیمایی به جمع بندی نهایی رسید و به ستاد تنظیم بازار اعلام شد و در حال حاضر منتظر نتیجه جمع بندی هستیم.

کد خبر 844183 برچسب‌ها هواپیما - بلیت هواپیما - سازمان هواپیمایی کشوری دیوان عدالت اداری

دیگر خبرها

  • سهامداران عدالت بخوانند/ زمان پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت مشخص شد
  • خبر خوب درباره مرحله جدید واریز سود سهام عدالت
  • احتمال پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت در خرداد ماه
  • مهمترین بخش بازار سرمایه اعتمادسازی و مشارکت مردم است/ احتمال پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت در خرداد ماه
  • عدالت محوری در دستور کار مسئولان دادگستری باشد
  • حل اختلافات قبل از ارجاع به دیوان عدالت اداری ضروری است
  • آخرین جزئیات از روند برگزاری مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت اعلام شد
  • مالک اینتر در آستانه دریافت وامی جدید برای فرار از بحران
  • قیمت نهایی بلیت هواپیما چه زمانی مشخص می‌شود؟
  • پیشرفت عدالت در جامعه متناسب با ظرفیت موجود نیست