Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان اوقاف و امور خیریه در پیامی به مناسبت فرا رسیدن سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد این روز بزرگ را منشا به ثمر رسیدن نهضت سیاسی، اجتماعی و فرهنگی شیعه و حاکمیت قوانین اسلامی بر جامعه برشمرد و یاد و خاطره شهدای این قیام خونین را گرامی داشت.

 خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف، سازمان اوقاف و امور خیریه در پیامی به مناسبت فرا رسیدن سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد این روز بزرگ را منشا به ثمر رسیدن نهضت سیاسی، اجتماعی و فرهنگی شیعه و حاکمیت قوانین اسلامی بر جامعه برشمرد و یاد و خاطره شهدای این قیام خونین را گرامی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این پیام آمده است:

 


بسم الله الرحمن الرحیم

قیام ۱۵ خرداد اسطوره قدرت ستمشاهی را در هم شکست و افسانه ها و افسون ها را باطل کرد...


امام خمینی (ره)

نیمه خرداد از راه رسید تا این ماه پر از حادثه به اوج اوراق اختصاص داده به خود در تقویم پر از سپیده انقلاب اسلامی برسد.



قیام خونین ۱۵ خرداد با محوریت امام خمینی، در واقع اعتراض به وابستگی مطلق رژیم ستمشاهی به بیگانگان ، مبارزه باطاغوت و ضربه ای مهلک به همه اسلام ستیزان و اسلام زدایان  و کسانی که بود که تا پیش از آن با فراغت و بدون لکنت دم از جدایی دین از سیاست می زدند.



نیمه خرداد ۱۳۴۲ طلیعه انقلابی بزرگ در تاریخ شد که حکومت دوهزارساله سلاطین را در هم کوبید و تبدیل به یکی از بزرگترین و تاثیرگذارترین وقایع در تاریخ معاصر شد.



سازمان اوقاف و امور خیریه این روز بزرگ را منشا به ثمر رسیدن نهضت سیاسی، اجتماعی و فرهنگی شیعه و حاکمیت قوانین اسلامی بر جامعه می داند و یاد و خاطره شهدای این قیام خونین را گرامی می دارد.

 

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: قیام ۱۵ خرداد سازمان اوقاف و امور خیریه سازمان اوقاف و امور خیریه قیام خونین ۱۵ خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۲۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام‌ تبریک فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   متن کامل پیام به این شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

29 فروردین ماه «روز ارتش جمهوری اسلامی ایران» و تجلیل از حماسه آفرینی‏های آجا که یادآور حکمت، هوشمندی و دوراندیشی معمار کبیر انقلاب اسلامی در حفظ ارتش و خنثی سازی توطئه بزرگ منافقین و ضد انقلاب در طلیعه نظام مقدس جمهوری اسلامی است، سرفصل حیات جدید ارتش در صیانت از استقلال و تمامیت ارضی کشور است و حوادث و رخدادهای پس از آن به ویژه هشت سال دفاع مقدس به خوبی نمایانگر نقش‌آفرینی‌های سترگ ارتش انقلابی و غیور در عرصه‌ اجرای ماموریت‌های خطیر محوله بوده است.

  خدای بزرگ را شاکریم که تصویر زیبای وحدت، اخوت، همدلی، همراهی و هم افزایی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران همواره موجب رضایت و خرسندی امام امت و ملت شریف و نجیب ایران عزیز را فراهم آورده است.

اینجانب ضمن پاسداشت رشادت‌های بزرگ‏مردان ارتش؛ این روز را به آحاد ارتشیان ایران بالاخص امیر فرمانده محترم قرارگاه منطقه‏ای شمالغرب ارتش و نیروهای مستقر در این استان تبریک گفته، امیدوارم در سایه الطاف الهی شاهد توفیق بیش از پیش این عزیزان در حفظ دستاورد‌های نظام و دفاع از کیان اسلامی و خدمت به مردم باشیم.

 

سرتیپ دوم پاسدار محمدحسین رجبی

فرمانده سپاه شهدای استان آذربایجان غربی

دیگر خبرها

  • برگزاری کنگره ملی امامزادگان محروق و ابراهیم (ع) درنیشابور
  • معرفی رئیس جدید اداره اوقاف و امور خیریه فیروزکوه
  • پیام تبریک امیرعبداللهیان به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • پیام تبریک رئیس جمهور به مناسبت سالروز استقلال زیمبابوه
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت سالروز استقلال زیمبابوه
  • پیام تبریک وزیر امور خارجه به مناسبت قهرمانی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی
  • پیام تبریک استاندار آذربایجان غربی به مناسبت فرا رسیدن روز ارتش
  • پیام‌ تبریک فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش
  • حذف پذیره از قرارداد اجاره ای اماکن موقوفه ای مازندران
  • آخرین تیر خلاص بر تابوت تابوی صهیونیست زده شد