Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد خادم سیدالشهدا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سخت گذر خوزستان، اظهار کرد: در شرایط کنونی و شیوع ویروس کرونا معیشت بسیاری از مردم به خصوص در مناطق محروم با مشکل مواجه شده است و حمایت از این خانواده‌های آسیب‌دیده در اولویت قرارگاه کربلا قرار گرفت.

وی افزود: برخی از خانوارها در مناطقی ساکن هستند که مسیر ماشین‌رو نداشته و تنها با بالگرد می‌توان به آنها امدادرسانی و کمک‌رسانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور ادامه داد: بر همین اساس از روز گذشته با استفاده از بالگرد حدود ۱۰۰ بسته معیشتی شامل برنج، ماکارونی، روغن، شکر و چای در مناطق محروم و سخت گذر منگشت بین شیوند و امام زاده عبدالله استان خوزستان توزیع شد تا شاید بخشی از دغدغه‌های این خانواده‌های آسیب‌دیده را کاهش دهیم.

وی بیان کرد: در این روزها که تمامی مردم با ویروس کرونا دست‌وپنجه نرم می‌کنند و همگی با مشکلات اقتصادی مواجه شده‌اند، خانواده‌هایی هستند که حتی امکانات اولیه زندگی را در اختیار نداشته و بار مشکلات بر دوش آنها بیشتر از سایران سنگینی می‌کند.

سیدالشهدا تصریح کرد: بررسی مشکلات اهالی این منطقه که در ارتفاعات سه هزار متری ساکن هستند در دستور کار قرار گرفته و از آنها حمایت‌های بیشتری صورت می‌گیرد.

کد خبر 4941232

منبع: مهر

کلیدواژه: بسته معیشتی آسیب دیدگان معیشتی کرونا ایذه ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد شیوع کرونا گرگان سالروز ارتحال امام خمینی قزوین ایلام بیرجند عید سعید فطر آتش سوزی امام خمینی ره ستاد مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۲۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران

احسان آهنگر مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی مازندران ازتوزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار استان خبر داد و گفت: این بسته‌های گوشت قربانی مشارکتی ماه شوال به همت موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها قم وبا همکاری برنامه تلویزیونی سمت خدا شبکه ۳ سیما توسط ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران جهت کمک به نیازمندان آبرومند و مسجدی فراهم شد.

او افزود: نیازمندان از قبل به همت مدیران مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران شناسایی شده اند وبسته‌ها در جامعه هدف، اعضای کمیته امداد امام، بهزیستی و زنان بی سر پرست یا بد سرپرست یا قشر آسیب پذیر جامعه تفسیم می‌گردد

آهنگر گفت: از زمانیکه کرونا آغاز شده در این طرح خیرین محترم در اول هرماه قمری بسته‌های گوشت را آماده کرده ودر اختیار نیازمندان آبرومندقرار می‌گیرد وهربسته آن ۱.۵ کیلوگرم است که جمعا ۱.۵ تن می باشد و ارزش تقریبی آن حدود ۷۵۰تا ۸۰۰ میلیون تومان است..

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • توزیع بسته‌های معیشتی
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان