Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-24@22:16:04 GMT

ترافیک در خروجی‌های مشهد پرحجم است

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۷۲۶۷۹

ترافیک در خروجی‌های مشهد پرحجم است

ساعت24 - جانشین رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان‌رضوی گفت: ترافیک خودرویی در خروجی‌های مشهد پرحجم است.

سرهنگ محمد علی احسان‌بخش روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر حجم ترافیک در خروجی‌های مشهد به سمت قوچان، تربت حیدریه و نیشابور پرحجم است.
وی ادامه داد: همچنین ترافیک از مشهد به سمت مسیرهای تفرجگاهی پرحجم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جانشین رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان‌رضوی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته سه فقره تصادف جرحی با سه مجروح در جاده‌های این استان رخ داد.
احسان‌بخش افزود: از ظهر فردا جمعه با توجه به پیش‌بینی افزایش بار ترافیکی و موج بازگشت مسافران در پایان تعطیلات، محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های استان اجرا خواهد شد.
خراسان رضوی ۲۰ هزار و ۵۷۵ کیلومتر راه دارد که ۶ هزار و ۴۲۲ کیلومتر آن بین شهری و ۱۴ هزار و ۱۵۲ کیلومتر آن راه روستایی است.

منبع:ایرنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: ترافیک مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۲۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخی جاده های خراسان رضوی مه گرفته و بارانی است

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛  رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: هم اکنون پدیده مه گرفتگی موجب کاهش دید افقی رانندگان در جاده ترانزیتی درگز- قوچان در محدوده گردنه تیوان شده است.

یوسف بنی اسدی افزود : بارش باران نیز در خواف، هم اکنون سطح جاده ها در این شهرستان را لغزنده کرده است.

وی بیان کرد : مطابق پیش بینی اعلام شده از سوی سازمان هواشناسی، برخی جاده های استان از عصر امروز تحت تاثیر بارش باران خواهند بود.

طول راه‌های استان خراسان رضوی ۲۰ هزار و ۶۱۵ کیلومتر است که از این میزان ۵۴۵ کیلومتر آن مربوط به گردنه‌های شهری، ۵۷۴ کیلومتر آن مربوط به گردنه‌های روستایی و ۵۸۶ کیلومتر آن مربوط به مناطق کولاک و مه‌گیر است.

 
 

دیگر خبرها

  • سیلاب جاده تربت جام - صالح آباد در خراسان رضوی را مسدود کرد
  • وقوع باران و مه در برخی جاده های خراسان رضوی
  • برخی جاده های خراسان رضوی مه گرفته و بارانی است
  • ترافیک پرحجم ولی در حال حرکت و بدون مشکل در تهران
  • چهارمین قطار مسافربری قم به مشهد راه‌اندازی شد
  • راه‌اندازی چهارمین قطار مسافربری قم ـ مشهد
  • ۴۰ شهرستان استان خراسان رضوی دچار تنش آبی است
  • ۴۰ شهر خراسان رضوی دچار تنش آبی
  • تنش آبی در ۴۰ شهر خراسان رضوی
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۳ اردیبهشت