Web Analytics Made Easy - Statcounter

۱۰۰۰ کارت خرید «۲۶۰هزارتومانی» میان نیازمندان روستاها و شهرهای مختلف استان توسط اتاق بازرگانی یاسوج توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، کمک‌های اتاق بازرگانی یاسوج میان خانواده‌های نیازمند در روستاها و شهرهای مختلف بویراحمد، دنا، مارگون، کهگیلویه، چرام، بهمئی، لنده، گچساران و باشت توزیع شد.

جبار کیانی‌پور در همین خصوص گفت: صدها خانواده هم‌استانی، این روزها شرایط بسیار سختی را برای تهیه اقلام غذایی ضروری خود تجربه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: خانواده‌های آبرومندی که فشارهای اقتصادی چندین سال اخیر و محدودیت‌های تشدید شده ناشی از شیوع کرونا آن‌ها را از تهیه اساسی ترین نیازمندی‌های‌شان بازداشته است.

وی بیان کرد: کمپین نفس و اتاق بازرگانی،صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج در حرکتی جمعی و گسترده به همت فعالان اقتصادی بخش خصوصی تلاش کرده است تا در این شرایط از دردها و آلام دست کم ۱۰۰۰ خانواده هم‌ استانی بکاهد.

این مسوول بیان کرد: طی دو روز گذشته توسط اتاق بازرگانی یاسوج «۱۰۰۰» کارت خرید «۲۶۰هزارتومانی» میان نیازمندان روستاها و شهرهای مختلف شهرستان‌های: بویراحمد، دنا، مارگون، کهگیلویه، چرام، بهمئی، لنده، گچساران و باشت توزیع شد.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس کمپین نفس استان فارس گچساران اتاق بازرگانی یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۲۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱.۲ میلیون غذای گرم میان نیازمندان خوزستانی

به گزارش خبرنگار مهر، جمال شیبه ظهر امروز پنجشنبه در آئین توزیع ۲۴ هزار بسته معیشتی ویژه مددجویان کمیته امداد خوزستان اظهار کرد: در ایام ماه رمضان کمیته امداد استان بنا به رسالت ذاتی خود تلاش دارد تا با مشارکت خیران به خانواده‌های نیازمندان و مددجویان خدمت رسانی کند.

وی گفت: ثبت نام از خیران برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین، اطعام ایتام و دادن افطاری به مددجویان، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان و دریافت زکات فطریه و کفارات از جمله طرح‌هایی است که در ماه رمضان با همکاری مراکز نیکوکاری، بسیج و سپاه و خیران در قالب رزمایش کمک‌های مومنانه اجرایی می‌شود.

شیبه عنوان کرد: در طرح اطعام مهدوی با استفاده از ظرفیت آشپزخانه‌هایی که با محوریت مراکز نیکوکاری، گروه‌های جهادی و هیأت‌های مذهبی مساجد ایجاد می‌شود، تلاش می‌شود تا با مشارکت خیران، ۱۳۰ هزار بسته معیشتی و در ماه رمضان یک میلیون و ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم (پویش افطاری ساده) تهیه و بین خانواده‌های تحت حمایت و نیازمند توزیع می‌شود.

کد خبر 6064346

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۲ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان
  • توزیع ۱.۲ میلیون غذای گرم میان نیازمندان خوزستانی
  • توزیع بیش از ۱۰۰۰ تن برنج و شکر تنظیم بازاری در کرمانشاه
  • توزیع ۹۳۰ بسته معیشتی میان نیازمندان شوش و دزفول
  • قطعی آب شهر چیتاب کهگیلویه و بویراحمد کی حل می‌شود؟/آبرسانی سیار به مناطق مختلف
  • جاده بابا میدان - گچساران پرترددترین محور ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد
  • بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مناطق سیل زده کهگیلویه و بویراحمد
  • توزیع ۱۰ میلیون وعده غذای گرم میان نیازمندان در ۱۴ روز نخست ماه رمضان
  • خسارت سیلاب در کهگیلویه و بویراحمد ارزیابی می‌شود
  • خسارت سیلاب به مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد در حال برآورد است