Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام بهرامیان تحکیم باورها و ارزش‌های اسلامی را از عوامل حفظ انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: اگر در جامعه‌ای باورها و ارزش‌های اسلامی محکم شدند و تقویت پیدا کردند کسی نمی‌تواند به آن انقلاب صدمه‌ای وارد کند.

«حجت‌الاسلام قاسم بهرامیان» در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، ضمن گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد اظهار کرد: روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد در تاریخ کشور با نام و شخصیت گرانقدر و تاریخ‌سازی پیوند خورده که انقلاب اسلامی ایران به‌عنوان یکی از معجزات قرن و انفجار نور در عصر جاهلیت مدرن، تحت هدایت‌های حکیمانه رهبری و پیامبرگونه آن سفرکرده رقم خورد و توانست شگفت‌انگیزترین و زیباترین تحولات و رخدادها را در منطقه جهان پدید آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک به سخن رهبر معظم انقلاب در خصوص امام راحل اشاره کرد و افزود: در هر جای دنیا که مشاهده کنیم، نامی از امام خمینی (ره) که مشقات زیادی برای این انقلاب کشیدند وجود دارد و مردم نیز با آرمان‌های آن امام رئوف، تجدید عهد، میثاق و پیمان دارند.

 

وی با اشاره به اینکه امام راحل زحمات زیادی برای انقلاب کشیدند اذعان داشت: جهت حفظ و بقای انقلاب اسلامی راهکارهایی وجود دارد که جوانان و حامیان این انقلاب باید آنها را در نظر بگیرند و نباید غفلتی از آنها سر بزند.

 

حجت‌الاسلام بهرامیان تحکیم باورها و ارزش‌های اسلامی را از عوامل حفظ انقلاب اسلامی برشمرد و تصریح کرد: اگر در جامعه‌ای باورها و ارزش‌های اسلامی محکم شدند و تقویت پیدا کردند، کسی نمی‌تواند به آن انقلاب صدمه‌ای وارد کند.

 

وی با بیان اینکه خداوند متعال، پیامبر اکرم (ص) خود را از یک سو با نصرت و مددهای غیبی خود و از سوی دیگر به‌وسیله مومنان به پیروزی رساند عنوان کرد: در این عصر امام بزرگوار از یک سو با مددهای غیبی همچون جریان حادثه طبس با نصرت الهی و عوامل روحی و معنوی و از سوی دیگر به دست ملت مسلمانی که ایمانی واقعی به اسلام و انقلاب داشتند و طالب رضایت خداوند بودند، برای برقراری حکومت اسلامی به دست امام زمان (عج) تلاش کردند.

 

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک بیان کرد: در صورتی که ملت ایران پایه‌های ایمان خود را محکم و عقاید برحقی همچون شهادت طلبی، نماز، قرآن، دعا، احکام ، حجاب، عفاف و... را تقویت کند و به دور از رزائل اخلاقی باشد، هیچ‌وقت اسیر و تحت تاثیر تبلیغات سو قرار نمی‌گیرد و به خود سستی راه نمی‌دهد.

 

وی به آیات قرآن کریم در خصوص برتری مومنان اشاره کرد و ادامه داد: خداوند در بسیاری از آیات قرآن کریم ایمان را در کنار عمل صالح ذکر فرموده که ایمان نیز با عمل صالح آبیاری می‌شود.

 

حجت‌الاسلام بهرامیان اضافه کرد: در سال‌های اخیر در جامعه اسلامی رابطه‌های نامناسبی به‌وسیله روابط سیاسی با دنیای غرب گرفته شده که ما باید به جای اینکه رابطه با یهود و نصارا برقرار کنیم، روابط خود را با جوانان و مدیران انقلابی جهت حفظ تدوام اتقلاب اسلامی تحکیم ببخشیم.

 

وی پاسداری از آرمان‌های اسلامی را از ضمانت‌های حفظ نظام برشمرد و افزود: شهدایی از جمله سردار شهید قاسم سلیمانی جان خود را در این راه فدا کردند و در صورتی که این اهداف به فراموشی سپرده نشوند و مردم به آنها عمل کنند، خداوند سبحان مردم را همچون اوایل انقلاب یاری می‌کند.

 

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک با اشاره به اینکه تقویت اعتقادات باعث استحکام آرمان‌های انقلاب اسلامی می‌شود گفت: اگر شخصیتی دارای ایمان قوی باشد، با توجه به اینکه متکی به ایمان واقعی است، دشمن نمی‌تواند به آسانی آن شخص را مورد تعرض قرار دهد.

 

وی خاطر نشان کرد: تقویت فکری و شناخت مردم یکی از بهترین راهکارهای عملی برای مبارزه با انحرافات است که می‌تواند باعث شود مسائل انحرافی در آنها تاثیری نداشته باشند.

 

پایان پیام/661

منبع: شبستان

کلیدواژه: ارتحال امام خمینی ره قیام ۱۵ خرداد ارزش های اسلامی باورها و ارزش های اسلامی انقلاب اسلامی حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۲۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه رئیس مرکز در حمایت از عملیات موشکی سپاه و اعلام آمادگی در راستای تحکیم همبستگی ملی

رئیس مرکز در حمایت از عملیات موشکی سپاه و اعلام آمادگی در راستای تحکیم همبستگی ملی بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حسن عبدلیان پور رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوره خانواده قوه قضاییه با اشاره به عملیات شب گذشته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نوشت:

إِنَّهُ مِنْ سُلَیْمَانَ وَإِنَّهُ بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ أَلَّا تَعْلُوا عَلَیَّ وَأْتُونِی مُسْلِمِینَ

دلاور مردان ایران اسلامی در سنگر دفاع و امنیت بار دیگر ثابت نمودند که بر سر منافع ملی و حقوق ملت شریف ایران با هیچ رژیم و حکومتی اهل مماشات و مسامحه نیستند و وعده‌ی صادق تنبیهی را که امام و رهبر فرزانه مان دستورِ آنرا صادر نموده بودند در شبِ قدرِ انقلاب شکوهمند اسلامی محقق نمودند.

ضمن حمایت قاطع از اقدام دلیرانه جان بر کفان مخلص نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران که بواسطه کوتاهی شورای امنیت و عدم تحقق مفاد بند هفتم منشور سازمان ملل متحد پس از حمله متجاوزانه رژیم اشغالگر قدس به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و با عنایت به نقض آشکار کنوانسیون ۱۹۶۱ وین در خصوص روابط دیپلماتیک و نقض مسلم قواعد کنوانسیون ۱۹۷۳ در خصوص پیشگیری و مجازات علیه اشخاص مورد حمایت بین المللی؛ و در عمل به ماده ۵۱ منشور سازمان ملل متحد، اقدام به دفاع مشروع از حاکمیت سرزمینی نموده اند؛ آمادگی خود را برای هر گونه استفاده از ظرفیت‌های سیستم حقوقی- قضایی در راستای هماهنگی‌های ملی، منطقه‌ای و بین المللی و تحکیم همبستگی ملی سربازان عدالت در مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه و نیرو‌های مسلح اعلام میداریم.

دیگر خبرها

  • پاسخ سپاه به اسراییل جریان بزرگ تمدنی را قوت بخشید
  • پاسخ سپاه به اسرائیل جریان بزرگ تمدنی را قوت بخشید
  • بیانیه رئیس مرکز در حمایت از عملیات موشکی سپاه و اعلام آمادگی در راستای تحکیم همبستگی ملی
  • هنرمند انقلاب به ارزش‌های انقلاب ایمان دارد
  • عملیات وعده صادق موجب اقتدار ایران اسلامی است
  • اعطای نشان خادمی حرم امام رضا به عوامل برنامه تلویزیونی محفل (فیلم)
  • هنر شعر کلید طلایی پیوند قشر جوان با انقلاب اسلامی
  • اعطای نشان خادمی حرم مطهر امام رضا(ع) به عوامل برنامه محفل
  • پیام تبریک رئیس جمهور ترکمنستان به رئیسی به مناسبت عید فطر
  • ببینید | اعطای نشان خادمی حرم مطهر امام رضا(ع) به عوامل برنامه محفل