Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: 4 مرکز و کارگاه ساخت عینک طبی در زاهدان به دلیل عدم رعایت دستور العمل های وزارت بهداشت با حضور نمایندگان نظارت بر درمان و تعزیرات حکومتی تعطیل شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، امیرحسن علویان اظهار کرد: 4 مرکز و کارگاه ساخت عینک طبی در زاهدان به دلیل عدم رعایت دستور العمل های وزارت بهداشت با حضور نمایندگان نظارت بر درمان و تعزیرات حکومتی تعطیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، با اشاره به اینکه در بررسی های به عمل آمده این مراکز فاقد پروانه بهره برداری و مسئول فنی هستند افزود: از فعالیت هر مرکزی که با ارائه هرگونه خدمت غیر تخصصی سلامت مردم را به خطر اندازد جلوگیری خواهد شد.

وی گفت: علاوه بر مراکز ساخت عینک طبی، یک مرکز خدمات لیزر غیر مجاز که بدون پزشک مبادرت به ارایه خدمات به مراجعین می نمود پلمب شد.

 

انتهای پیام/3139

منبع: فارس

کلیدواژه: وزارت بهداشت زاهدان درمان دانشگاه علوم پزشکی نظارت بر درمان عینک طبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۲۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره غذای سالم در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

  امید اکاتی مدیر امور پشتیبانی و خدمات رفاهی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: در راستای ترویج فرهنگ غذای سالم و آشنایی با غذاهای سنتی و بومی جشنواره غذای سالم با مشارکت کارکنان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان برگزار شد

وی ادامه داد: در این جشنواره از 10 نفر از شرکت کنندگان بر اساس نظر داوران تقدیر و هدایایی تقدیم شد

وی افزود: انتخاب غذای برتر با معیار تنوع گروه های غذایی، مصرف کم شکر و نمک و روغن بعنوان عوامل آسیب رسان، تزئین و طعم غذا انجام گرفت.

مهندس اکاتی با اشاره به اهمیت سلامت گفت: برگزاری اینگونه جشنواره‌ها در ارتقاء سطح سواد تغذیه‌ای جامعه بسیار تاثیر گذار است

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • آیین افتتاح کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان
  • گشایش کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • پلمب یک مرکز غیر مجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • پلمب ۵ مطب غیرمجاز دندانپزشکی و زیبایی زیرزمینی در تبریز
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • ۲۲ عطاری متخلف در قم طی سال گذشته پلمب شدند
  • برگزاری جشنواره غذای سالم در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • آیین افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت زنده یاد «نعمت الله سلطانی» در همدان 
  • افزایش نگرانی‌ها از کمبود متخصص بیهوشی