Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مجتبی دیناروند رئیس اداره آموزش و پرورش بندر ماهشهر گفت: در مورد نحوه برگزاری امتحانات نهایی در شهرستان تصمیم‌گیری نمی‌شود و با تصمیم ستاد مبارزه با کرونا استان و مصوبه شورای آموزش و پرورش استان و مکاتبات اداره کل آموزش و پرورش با وزارتخانه مجوز برگزاری امتحانات پایه نهم به صورت غیر حضوری اخذ شد و به اطلاع عموم مردم هم رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: امتحانات نهایی در پایه نهم متوسطه اول و پایه دوازدهم متوسطه دوم در ابتدا قرار بود در استان خوزستان هم مانند سایر استان‌های کشور به صورت حضوری برگزار شود.

دیناروند  بیان داشت: اما در مورد امتحانات پایه دوازدهم به دلیل اهمیت آن و تاثیر آن بر کنکور تصمیم وزارت در کل کشور بر برگزاری حضوری امتحانات بوده، البته تاکید شده که تمام دستورالعمل‌های بهداشتی رعایت شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش بندر ماهشهر تصریح کرد: در شهرستان نیز سعی و تلاش ما و ستاد مبارزه با کرونا به گونه‌ای بوده که تمام موارد توصیه شده رعایت شود تا جای هیچ گونه نگرانی برای خانواده‌ها نباشد و برخی از اقدامات تمهید و انجام شده در این زمینه شامل رعایت فاصله فیزیکی و اجتماعی دانش‌آموزان در سالن امتحانات، تهیه مواد ضد عفونی و بهداشتی و توزیع در تمام حوزه‌های امتحانی، خرید تب‌سنج و تب‌سنجی تمام دانش‌آموزان هنگام ورود به مدرسه توسط مربی بهداشت، ضدعفونی دست‌های دانش‌آموزان هنگام ورود و استفاده از دستکش یکبار مصرف است.

این مقام مسئول ادامه داد: همچنین تهیه ماسک برای تمام دانش‌آموزان و عوامل اجرایی و نصب بنر رعایت موارد بهداشتی در ورودی سالن امتحانات از دیگر تدابیر اندیشیده شده در این زمینه است. در ضمن محیط حوزه‌های امتحانی هر روز در ایام امتحانات ضدعفونی خواهد شد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امتحانات نهایی آموزش و پرورش دانش آموزان آموزش و پرورش دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۲۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت نام امتحانات ترمیم نمره از اول اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، رئیس اداره سنجش و ارزیابی تحصیلی اداره کل آموزش و پرورش قم گفت: شرکت در این آزمون نیاز به حضور فیزیکی دانش آموزان ندارد و تمام این فرایند به صورت الکترونیکی به نشانی my.medu.ir انجام می‌شود.

علیرضا فرمانی با بیان اینکه براساس مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش هر فرد فقط یکبار می‌تواند برای ترمیم نمره اقدام کند، اظهار کرد: ابلاغ این مصوبه مرداد ماه امسال انجام شده است و فقط دانش آموزانی که قبلا سابقه تحصیلی ایجاد و برای ترمیم نمره در آزمون شرکت کرده‌اند، استثنائا امسال مجدد می‌توانند ثبت نام کنند.

گفتنی است، سال گذشته تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور برای دانش آموزان پایه دوازدهم ۴۰ درصد بود.

دیگر خبرها

  • آزمون‌های شبه نهایی کاملاً مشابه آزمون‌های نهایی برگزار می‌شوند
  • تجهیز ۹۰ سالن برای امتحانات نهایی در استان ایلام
  • برگزاری امتحانات شبه‌نهایی برای کنترل استرس دانش‌آموزان
  • آغاز امتحانات شبه نهایی | سوالات امتحانات نهایی لو نمی رود
  • ارتقای معدل دانش‌آموزان در گرو همکاری خانواده‌ها
  • افزایش امتحانات نهایی به سه مقطع تحصیلی
  • امتحانات شبه نهایی برای آمادگی درامتحانات خردادماه
  • امتحانات شبه نهایی دانش‌آموزان دهم و یازدهم از دوشنبه
  • اعلام زمان امتحانات نهایی پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم
  • آغاز ثبت نام امتحانات ترمیم نمره از اول اردیبهشت