Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان‌غربی گفت: تعداد افراد مبتلا به ویروس کرونا در آذربایجان‌غربی به 6 هزار و 221 نفر افزایش پیدا کرد که از این تعداد ۳هزار و 836 نفر بهبود یافته‌اند.

جواد آقازاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در آذربایجان‌غربی اظهار کرد: طی 24 ساعت گذشته در استان  تعداد 416 مورد تست جدید در سطح استان انجام شده است که از این تعداد 164 نفر به ویروس کرونا مبتلا و در مجموع تعداد کل مبتلایان به ویروس کرونا در آذربایجان‌غربی به 6 هزار و  221 نفر رسید که از این تعداد سه هزار و  836 نفر بهبود یافته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی تصریح کرد: از 164 نفر جدید شناسایی شده  150 نفر بیماران سرپایی و 14 نفر از بیماران بستری شده در مراکز درمانی هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان‌غربی با اشاره به آمار بهبود‌یافتگان در سطح استان بیان کرد: طی 24 ساعت گذشته تعداد 17 نفر از بیماران بستری شده در مراکز درمانی و تعداد  69 نفر از بیماران سرپایی بهبود‌یافته‌اند که مجموع آمار بهبودیافتگان به سه هزار و  836 نفر افزایش پیدا کرده است.

آقازاده با اشاره به آمار مبتلایان جدید به تفکیک شهرستان‌های استان اعلام کرد: از مجموع  164 نفر مبتلای جدید به بیماری کرونا تعداد 14 نفر بیمار سرپایی مربوط به ارومیه، سه نفر سرپایی مثبت از اشنویه، بوکان 38 نفر سرپایی، پیرانشهر 4 نفر، تکاب یک نفر سرپایی و یک نفر بستری، خوی 16 نفر مثبت که 14 نفر سرپایی و دو نفر بستری، سردشت 2 نفر سرپایی، سلماس 21 نفر مثبت که 18 نفر سرپایی و سه نفر بستری، شاهین‌دژ 2 نفر سرپایی، ماکو 4 نفر سرپایی، مهاباد 24 نفر مثبت که 16 نفر سرپایی و هشت نفر بستری، میاندوآب 31 نفر سرپایی و نقده سه نفر سرپایی مثبت گزارش شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان غربی دانشگاه علوم پزشکی خدمات بهداشتی کرونا کرونا در آذربایجان غربی ویروس کرونا نفر سرپایی نفر بستری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۲۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشت گندم دیم و آبی در ۴۰۸ هزار هکتار اززمین‌های کشاورزی آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،    رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی در این همایش ضمن تقدیر از زحمات فعالان زنجیره تولید نان از مرحله داشت تا سر سفره مردم در استان، اظهارکرد : با اقداماتی از جمله اجرای الگوی کشت، اجرای کشت قراردادی و جهش تولید در دیمزارها، افزایش قابل توجه تولید گندم در برای سال زراعی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ نسبت به سال زراعی گذشته در سطح کشور و استان اتفاق افتاد و آذربایجان غربی به رتبه 5 کشوری در تولید گندم ارتقا یافت.

شهبازی تصریح کرد: شرایط محیط زیستی ثابتی برای تولید گندم ضرورت دارد که در بسیاری از کشورها وجود دارد و به رشد بالاتر تولید سالانه منجر می‌شود که بر اساس آمار فائو کشور چین بالاترین رکورد تولید گندم جهان را دارد و ایران نیز در رده 17 جهان با تولید بیش از 10 میلیون تن گندم قرار گرفته است.

 سطح زیر کشت گندم دیم در سال زراعی جاری 303 هزار هکتار و گندم آبی 105 هزار هکتار است و در حال حاضرمزارع از وضعیت سبز مطلوبی برخوردارند.

وی تاکید کرد: برای دست یابی به گندم با کیفیت باید برنامه ریزی جامعی برای کنترل آفت سن غلات در طول سال داشت و در این راستا ترویج و ترغیب زارعان در امر مبارزه با سن گندم الزامی است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بر لزوم افزایش عملکرد تولید در واحد سطح و راندمان تولید و توجه ویژه به انبارداری این محصول در سیلوها، افزایش ضریب نفوذ دانش در بین زارعین و افزایش ضریب مکانیزاسیون در مزارع غلات تاکید کرد.

وی افزود : اجرای روش های به زراعی با محوریت مدیریت مصرف آب در مزرعه واصلاح الگوی کشت، جهش تولید در دیمزارها با ایجاد پایگاه های نو آوری دیم برای افزایش راندمان تولید و ترویج ارقام جدید گندم وجو برای افزایش تولید در دیمزارهای استان در جهت تحقق شعارسال با مشارکت بهره برداران در سال زراعی جاری در دستور کار قرار دارد.

برپایی نمایشگاهی از فرآورده های نان و گندم و سیاه چادر عشایری و پخت نان تازه توسط بانوان عشایری و تجلیل از زحمات فعالان زنجیره تولید نان از برنامه های جانبی این همایش بود.

شورای انقلاب فرهنگی ۱۱ مناسبت جدید را برای درج در تقویم رسمی کشور تصویب کرده که ۷ مناسبت از جمله "روز ملی گندم و نان" در ضمیمه تقویم رسمی کشور بنا بر جشن‌ها و آئین‌های شکرگزاری محصولات کشاورزی با هدف توسعه نشاط اجتماعی و احیای فرهنگ روستا است.

 

 

 

دیگر خبرها

  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال در کرمانشاه
  • کشت گندم دیم و آبی در ۴۰۸ هزار هکتار اززمین‌های کشاورزی آذربایجان غربی
  • جابه‌جایی ۵۵۹ هزار تن کالای اساسی توسط ناوگان باری آذربایجان غربی از مبدا بندر امام خمینی (ره)
  • افزایش فوتی‌های حوادث ناشی از کار در آذربایجان‌شرقی
  • دمای هوای آذربایجان‌غربی افزایش می‌یابد
  • افزایش ۱۱ برابری ظرفیت کمپ‌های ترک اعتیاد آذربایجان‌ غربی
  • ۶۷ هزار نفر مستمری بگیر زیر پوشش بهزیستی آذربایجان‌غربی
  • جابه جایی ۵۵۹ هزار تن کالای اساسی توسط ناوگان باری آذربایجان غربی
  • ثبت ۱۴۰۳ مورد پرونده ناشی از حوادث کار در آذربایجان غربی
  • ناوگان باری آذربایجان غربی ۵۵۹ هزار تن کالای اساسی از بندر امام جابجا کرد