Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، فرزین رضاعی در کمیته دانشگاهی برنامه ترویج زایمان طبیعی،گفت: با توجه به شاخص سزارین در سال ۹۸ از دانشگاه علوم پزشکی کردستان به عنوان یکی از برترین دانشگاه‌ها در زمینه کاهش زایمان سزارین نام برده شد.

اودر ادامه به ارتقا عوامل مؤثر در زمینه کاهش زایمان سزارین در استان کردستان اشاره کرد و با توجه به متفاوت بودن افراد در پذیرش آموزش‌ها، گفت: با توجه به مخاطب باید، آموزش‌های گزینش شده و هوشمند ارائه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به اینکه در مواجه شدن با درد‌های جسمانی عکس العمل افراد متفاوت است، عنوان کرد: ۸۰ درصد از افراد پذیرش درد را دارند و دیگر افراد باید برای پذیرش درد آموزش‌های لازم ارائه شود.

او از معاونت بهداشتی خواست پکیج جدید برای آموزش ماما‌های مراکز درمانی جهت آموزش مادران باردار در سطوح اولیه برای ارتقا و افزایش زایمان‌های بی درد را در دسترس قرار دهند.

رضاعی با بیان اینکه آمار سزارین در کردستان کمتر از میانگین کشوی است، بیان کرد: درصد شاخص سزارین در سال گذشته در کشور ۵۰/۵ درصد، در حالی که در استان کردستان این میزان ۳۳/۹ درصد است.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: زایمان سزارین دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۳۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرش ۴ هزار نفر در ستادهای اسکان فرهنگیان چهارمحال‌ و بختیاری

معاون تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش چهارمحال‌وبختیاری گفت: تا امروز تعداد سه هزار و ۸۷۶ نفر در پایگاه‌های اسکان نوروزی استان پذیرش شده‌اند که بیشترین آمار پذیرش در پایگاه‌های نوروزی مربوط به شهرستان‌های شهرکرد، لردگان و بروجن است.

مصطفی بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: تا امروز، چهارشنبه، هشتم فروردین، تعداد سه هزار و ۸۷۶ نفر در پایگاه‌های اسکان نوروزی استان پذیرش شده‌اند که بیشترین آمار پذیرش در پایگاه‌های نوروزی مربوط به شهرستان‌های شهرکرد، لردگان و بروجن است

وی با بیان این‌که استقبال مسافران نوروزی از ستادهای اسکان شهرستان لردگان در حال افزایش است، ادامه داد: هم اکنون تعداد ۲۱ پایگاه اسکان، ۷۱ مدرسه و ۴۵۰ کلاس درس آماده پذیرش میهمانان نوروزی هستند که با توجه به احتمال بارش باران و وقوع سیل تعداد ۲۰ مدرسه برای اسکان مسافران در شرایط بحران در نظر گرفته شده است.

معاون تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش استان گفت: اسکان نوروزی میهمانان از بیست‌وهشتم اسفند آغاز شده است و تا دوازدهم فروردین ادامه خواهد داشت.

کد خبر 739548

دیگر خبرها

  • محققان: تنها دو شب کم‌خوابی می‌تواند باعث احساس پیری در شما شود
  • محققان : تنها دو شب کم‌ خوابی می‌تواند باعث احساس پیری در شما شود
  • استقبال مردمی از اجرای طرح حفاظت از یوز ایرانی در جاده میامی-عباس آباد
  • یوزپلنگ‌های شناسنامه‌دار توران کمتر از ۲۰ قلاده هستند+فیلم
  • آمار تصادف با یوزپلنگ از ابتدای نوروز صفر بوده است
  • پذیرش دانشجوی داروسازی در کردستان
  • پذیرش ۱۵ هزار مسافر در ستاد‌های اسکان آموزش و پرورش کردستان
  • پذیرش ۴ هزار نفر در ستادهای اسکان فرهنگیان چهارمحال‌ و بختیاری
  • آمار اسکان نوروزی آموزش و پرورش کردستان به ۲۷ هزار نفرروز رسید
  • پذیرش هزار و ۲۵۴ خانوار در ستاد‌های اسکان آموزش و پرورش استان