Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-29@14:42:43 GMT

فیلم/ روزهایی که بن‌سلمان به شدت غصه‌دار است!

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۷۳۰۸۳

‍‍‍‍‍‍

مجری شبکه‌لندنی "الحوار": می‌گویند وقتی این حوادث در آمریکا شعله‌ور شد، بن‌سلمان دستش را روی قلبش قرار داد و شروع به هذیان گفتن کرد و بر سر و صورت خود می‌زد و گریه می‌کرد!

دریافت 1 MB.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم محمد بن سلمان آل سعود رژیم آل سعود عربستان سعودی آمریکا اعتراضات مردمی اعتراضات آمریکا گاو شیرده ملک سلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۳۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات ترافیکی پیرامون حرم عبدالعظیم (ع) جهت برگزاری مراسم لیالی قدر

وحید میرفائقی با اشاره به برگزاری جلسات هماهنگی با فرمانداری ویژه شهرستان ری، پلیس راهور منطقه، تاکسیرانی شهر تهران و شرکت اتوبوسرانی تهران و حومه (سامانه ۶) جهت تامین سرویس اتوبوسرانی و انتقال زائرین گفت: به منظور تسهیل تردد شهروندان ضمن انسداد ۲۰ مقطع در مبادی اصلی و فرعی منتهی به حرم، ۳ پارکینگ با ظرفیت ۱۵۰۰ دستگاه خودرو در اطراف حرم مطهر اختصاص داده شده است. 

وی با اشاره به آماده سازی پهنه‌های پیرامون حرم حضرت عبدالعظیم (ع) و تامین امکانات رفاهی و خدماتی ویژه احیاداران گفت: ۱۹ مقطع از جمله خیابان سلمان فارسی خروجی بلوار ایرانی، خیابان سلمان فارسی خروجی کوچه ابوذر، خیابان سلمان فارسی خیابان شهید رحیمی، میدان سلمان فارسی، کوچه شهید حسن خانی، میدان قشقایی، میدان امام هادی، خیابان شهید فدایی جنب داروخانه هلال احمر، خیابان سلمان فارسی بعد از سرای محله ولی آباد، خیابان شهید آوینی ورودی خیابان شهید فدایی، تقاطع حیدرلو خیابان دانش پور، تقاطع خیابان آستانه، تقاطع خیابان شهید بغدادی و خیابان غلامرضا با اطلاع قبلی مسدود می‌شود. 

میرفائقی افزود: به منظور افرایش رفاه و تسهیل در تردد زائران ۳ پارکینگ با ظرفیت ۱۵۰۰ دستگاه خودرو در ۳ مقطع از جمله میدان شهدای شاملو (زمین مقابل ساختمان فرمانداری)، خیابان سلمان فارسی جنب بوستان عطر یاس و خیابان سلمان فارسی نبش خیابان الله دادی و یک مقطع واقع در میدان شهید قشقایی بلوار جانبازان برای پارکینگ موتور سیکلت پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه ایستگاه‌های اتوبوس پیرامونی حرم تجهیز و بهسازی شده اند اظهارکرد: به منظور سرویس دهی مناسب به زائران در پایان مراسم احیا ۹۰ دستگاه اتوبوس در خیابان فدائیان اسلام به مقصد میدان شوش، خیابان خراسان و میدان شهدا؛ در خیابان مدرس به مقصدخیابان ۱۳ آبان و نازی آباد و در خیابان شهید زهره وند به مقصد باقرشهر و کهریزک و تعداد ۴٠ دستگاه تاکسی ون در خیابان آستانه و خیابان سلمان فارسی جهت انتقال زائرین به حرم عبدالعظیم (ع) مستقر هستند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰، معاون حمل‌ونقل و ترافیک منطقه اظهارکرد: به منظور اطلاع رسانی به شهروندان، ۳٠٠ متر بنر اطلاع رسانی مسیر‌های مسدودی و نقاط استقرار اتوبوس و تاکسی در معابر اصلی منتهی به حرم عبدالعظیم حسنی (ع) نصب شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • حرم عبدالعظیم(ع) میزبان شب زنده داران لیالی قدر
  • تمهیدات ترافیکی پیرامون حرم عبدالعظیم (ع) جهت برگزاری مراسم لیالی قدر
  • تمهیدات ترافیکی پیرامون حرم عبدالعظیم(ع) جهت برگزاری مراسم لیالی قدر
  • تزریق پول بن‌سلمان به یک خودروساز معروف!
  • جزئیات دیدار حکیم با بن‌ سلمان