Web Analytics Made Easy - Statcounter

«هوشنگ بازوند» روز پنجشنبه در پیامی به مناسبت سالروز عروج ملکوتی امام خمینی (ره) و قیام پانزده خرداد بر لزوم همبستگی، اتحاد و انسجام برای مبارزه با استکبار جهانی تأکید کرد.

در ادامه این پیام آمده است: اهمیت دادن به کرامت و ارزش های والای انسانی در جامعه و ایجاد عزت برای ایران اسلامی و مردم از آثار و اندیشه پاک و ناب این رهبر فقید و مجاهد نستوه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش دیگری از پیام استاندار کرمانشاه آمده است: در سالروز عروج ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی و یوم الله قیام خونین ۱۵ خرداد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره) و  شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و در روزی که نماد و تجلی همبستگی، وحدت و انسجام است برای ادامه راه امام (ره) و شهدای والامقام و تحقق آرمان های انقلاب اسلامی بار دیگر همپیمان می شویم و با ایستادگی، همدلی و همراهی تحت زعامت رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای در مسیر سربلندی، شکوفایی و توسعه ایران اسلامی با عزت و افتخار با اقتدار و صلابت، پایداری و پایبندی به ارزشها مقاوم و محکم حرکت خواهیم کرد و به این آزادگی، آزادی و استقلال می بالیم.

برچسب‌ها قیام ۱۵ خرداد استانداری کرمانشاه هوشنگ بازوند امام خمینی(ره) پروندهٔ خبری سی و یکمین سالگرد هجرت آفتاب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قیام ۱۵ خرداد استانداری کرمانشاه هوشنگ بازوند امام خمینی ره قیام ۱۵ خرداد استانداری کرمانشاه هوشنگ بازوند امام خمینی ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۳۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهم فروردین سالروز قیام سالروز قیام و حرکت بزرگ انقلابی مردم یزد

به گزارش خبرگزاري صداوسيما مرکز يزد ،قیام تاریخ‌ساز مردم مومن و ولایتمدار یزد در دهم فروردین ۱۳۵۷ به مناسبت چهلم شهدای تبریز نقطه عطفی در تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی است که باعث انسجام بیشتر حرکت مردم سراسر کشور به سمت پیروزی انقلاب شد. 
در این روز سرنوشت‌ساز مردم قهرمان یزد به دعوت سومین شهید محراب حضرت آیت‌الله محمد صدوقی (ره) در مسجد روضه محمدیه (حظیره) که به پایگاه انقلاب اسلامی در استان یزد شهرت یافته است، اجتماع کردند که این حضور گسترده آحاد مردم در قیام دهم فروردین رژیم پهلوی را به وحشت انداخت.
در این مراسم پس از سخنرانی تاریخی حجت‌الاسلام کاظم راشد یزدی در خصوص اوضاع و احوال کشور، مردم مومن که به شدت از رفتار طاغوت در سرکوب انقلابیون تبریزی خشمگین شده بودند، از مسجد خارج و در حیاط مسجد حظیره با شعار‌های انقلابی تنفر خود را نسبت به رژیم ستم شاهی ابراز کردند.
سپس عده‌ای با شعار‌های مختلف از مسجد خارج شدند و به سمت میدان شهدا کنونی و میدان امیرچقماق حرکت کردند و به تدریج به جمعیت تظاهرکنندگان اضافه شد که در این شرایط نیرو‌های نظامی و امنیتی وارد عمل شدند و با وجود پاشیدن آب داغ توسط ماشین‌های آتش‌نشانی، جمعیت پراکنده نشد و نظامیان اقدام به تیراندازی کردند که تعدادی از شرکت کنندگان در این راهپیمایی به شهادت رسیدند.
در قیام تاریخی مردم یزد ماموران رژیم شاه رضا نامداری، شهریار مرادی، مهدی قدک فروشان و حسین پارساییان را به شهادت رساندند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دهم فروردین سالروز قیام سالروز قیام و حرکت بزرگ انقلابی مردم یزد
  • ۱۲ فروردین تکمیل کننده نهضت و انقلاب امام‌ خمینی راحل می باشد
  • روز جهانی قدس؛ روز فریاد امت اسلامی بر ضد استکبار و رژیم صهیونیستی
  • ترس دشمن از گسترش انقلاب اسلامی
  • روز قدس فرصتی برای کنار زدن نقاب های دروغین استکبار است
  • اعلام مسیرهای دهگانه راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران
  • روز دهم فروردین، روز یادآوری حماسه عظیم مردم یزد در براندازی رژیم شاهنشاهی و یوم الله ۱۲ فروردین روز حیات طیبه انقلاب اسلامی
  • آیت‌الله فاضل لنکرانی: نباید اجازه دهیم از بسیج یک وجهه ترسناک برای مردم درست کنند/ مسئولان و مدیران نظام اسلامی باید در طهارت نفس و در پاک‌دستی برای بقیه الگو باشند/ مراقبت از پاک‌دستی فقط با نظارت فیزیکی بسیج ادارات حاصل نمی‌شود؛ کارهای فرهنگی لازم است
  • اتحادیه کشور‌های اسلامی برای دفاع از منافع مسلمانان تشکیل شود
  • قاضی ای که طی‌الارض می‌کرد و مورد تایید امام خمینی بود