Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-29@01:59:42 GMT

ترامپ: تنها به خاطر بازرسی بیشتر به پناهگاه رفتم

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۷۳۱۰۶

ترامپ: تنها به خاطر بازرسی بیشتر به پناهگاه رفتم

ادعاهای ترامپ درباره علت اصلی رفتن به پناهگاه کاخ سفید در جریان اعتراضات ضد نژادپرستی در اطراف کاخ سفید دروغ از آب درآمد.

به گزارش مشرق، در حالی که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا مدعی شده است که تنها برای بازرسی به پناهگاه کاخ سفید رفته ولی یکی از ماموران امنیتی مطلع و آگاه در این باره به روزنامه واشنگتن پست گفته است که پس از آنکه معترضان اقدام به برچیدن و حذف موانع موقت ایجاد شده در اطراف ساختمان کاخ سفید کردند، ترامپ به سرعت و با عجله به پناهگاه کاخ سفید رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

کره شمالی: آمریکا حق انتقاد از چین را ندارد ترامپ به خاطر ایران، مشکل قطر را حل می‌کند وزیر دفاع سابق آمریکا: ترامپ به دنبال ایجاد تفرقه در بین آمریکایی‌هاست وزیر دفاع آمریکا دستور عقب‌نشینی ارتش از خیابان‌ها را پس گرفت آیا آمریکا در حال پوست انداختن است؟ فیلم/ رئیس پلیس هیوستون به ترامپ: لطفا دهانت را ببند!

واشنگتن پست چهارشنبه به نقل از یک مامور امنیتی آگاه نوشت: رئیس جمهور، همسر و بارون پسرشان، پس از آنکه سرویس مخفی آمریکا وضعیت امنیتی را از زرد به قرمز تغییر داد، به سرعت به پناهگاه کاخ سفید منتقل شده‌اند.

این اقدام پس از آن صورت گرفت که تعدادی از معترضان از موانع ایجاد شده در اطراف کاخ سفید عبور کردند. سرویس مخفی آمریکا حاضر به توضیح و اظهارنظر نشده است.

ولی ترامپ سعی کرد فرار خود به پناهگاه کاخ سفید را در مصاحبه با فاکس نیوز به شیوه دیگری توجیه کند.

وی ضمن رد این مساله که دلیل اصلی رفتنش به پناهگاه کاخ سفید، مسائل امنیتی بوده، ادعا کرد: این یک گزارش اشتباه بوده است. من تنها به خاطر بازرسی بیشتر به پناهگاه کاخ سفید رفتم. این مشکلات در جریان شب اتفاق افتاد نه روز.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم کاخ سفید ترامپ پناهگاه آمریکا پناهگاه کاخ سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۳۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنتونوف: روسیه به‌جای آمریکا با دوستان خود همکاری امنیتی می‌کند

سفیر روسیه در واشنگتن گفت، اگر آمریکا به دنبال همکاری با مسکو در زمینه امنیتی نباشد، روسیه به دنبال آمریکا نمی‌رود و بابتش گدایی نمی‌کند.

به گزارش ایسنا، «آناتولی آنتونوف» سفیر روسیه در واشنگتن با اشاره به گفته‌های «جان کربی» هماهنگ‌کننده ارتباطات استراتژیک شورای امنیت ملی کاخ سفید که گفته بود بین روسیه و آمریکا هیچ همکاری امنیتی در پی حمله تروریستی به سال کنسرت کروکوس وجود ندارد، گفت: «خوب اجازه بدهید واضح بگویم. این انتخاب آمریکاست».

به نقل از خبرگزاری تاس، این دیپلمات روس همچنین تاکید کرد: «اگر آمریکایی‌ها نمی‌خواهند با ما همکاری کنند، همانطور که گفتم ما دنبال آن‌ها نخواهیم رفت».

او همچنین بر ضرورت حل مشکل تروریسم از طریق تلاش‌های مشترک تاکید کرد و افزود: «در شرایط فعلی، ما با کشورهای دوست خود که بیش از نیمی از جهان را تشکیل می‌دهند، از جمله دوستان خود از کشورهای مشترک المنافع و همچنین سازمان همکاری شانگهای و بریکس کار خواهیم کرد».

به گفته آنتونوف «روسیه بارها گفته که واشنگتن نمی‌تواند فقط روی خودش اتکا کند. البته که آمریکا بوده که همکاری مقابله با تروریسم را با روسیه تعلیق کرده است. ما به دنبالش نمی‌رویم و برنامه‌ای هم برای این کار نداریم. ما خودمان روی ریشه‌کنی تروریسم کار می‌کنیم».

در پی حمله تروریستی ۲۲ مارس به سالن کنسرت کروکوس در حومه مسکو، ۱۳۹ نفر کشته و ۱۸۲ نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.

۱۱ مظنون دخیل در این حمله تروریستی بازداشت شده که شامل چهار مرد مسلح می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ادعای بولتون: پوتین منتظر نتیجه انتخابات آمریکا است
  • «بازگرداندن آمریکا» به سبک بایدن
  • ادعای بولتون: پوتین برای آتش‌بس با اوکراین منتظر نتیجه انتخابات آمریکا است
  • پوتین برای آتش‌بس با اوکراین منتظر نتیجه انتخابات آمریکا است
  • عاقبت کسی که برای هموطنانش از ترامپ درخواست تحریم کرد+عکس
  • آخرین پیش‌بینی‌ها درباره انتخابات آمریکا
  • هشدار سفارت آمریکا درباره خطر ترور در فرانسه
  • کاخ سفید: به رهاسازی کمک‌های بشردوستانه به غزه از طریق هوا ادامه خواهیم داد
  • ترامپ هم طرفدار آتش بس در غزه شد
  • آنتونوف: روسیه به‌جای آمریکا با دوستان خود همکاری امنیتی می‌کند