Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس مجلس در پاسخ به پیام تبریک رییس پارلمان روسیه بر پیگیری فعال مکانیزم کمیسیون مشترک عالی پارلمانی ایران و فدراسیون روسیه تاکید و اعلام کرد: مجلس آمادگی تحقق کامل توافقات بین دو کشور با استفاده از ظرفیت مجلس شورای اسلامی را دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، «محمدباقر قالیباف» در پاسخ به پیام تبریک «ویاچسلاو ولودین» که به مناسبت انتخاب وی به ریاست مجلس شورای اسلامی ارسال شده بود، تشکر و  تاکید کرد: تداوم گفت‌وگوهای سازنده و رایزنی و همکاری فعال مجالس دو کشور ایران و روسیه سهم مهمی در تقویت و تحکیم روابط دوستانه در عرصه‌های مختلف منطقه ای و بین المللی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس مجلس شورای اسلامی در متن پیام خود خطاب به رییس دومای فدراسیون روسیه نوشته است: از ابراز محبت و پیام تبریک جنابعالی به مناسبت انتخاب اینجانب به عنوان رییس مجلس شورای اسلامی صمیمانه تشکر و قدردانی می‌نمایم. اطمینان دارم که تداوم گفت‌وگوهای سازنده و رایزنی و همکاری فعال مجالس دو کشور سهم مهمی در تقویت و تحکیم روابط دوستانه در عرصه‌های مختلف منطقه ای و بین المللی داشته و بر آن تاکید می‌نمایم.

در ادامه پیام رییس مجلس آمده است: مطلع شدم که ابتکار مشترک پارلمانی دو کشور موسوم به کمیسیون مشترک عالی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه نقش مهمی را در سرعت بخشیدن به توافقات فیمابین و رفع برخی موانع قانونی به عهده داشته است.

قالیباف بر اهمیت توسعه مناسبات دوجانبه و پیگیری فعال مکانیزم مذکور و تسهیل روابط اقتصادی، تجاری، سیاسی، فرهنگی و پارلمانی تاکید کرد و اعلام کرد: مجلس آمادگی تحقق کامل توافقات بین دو کشور با استفاده از ظرفیت مجلس شورای اسلامی را دارد.

وی در پایان برای دولت و ملت کشور دوست فدراسیون روسیه آروزی سعادت و بهروزی کرد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: محمدباقر قالیباف ایران و روسیه قالیباف مجلس شورای اسلامی فدراسیون روسیه رییس مجلس دو کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۳۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس از پلیس در موضوع عفاف و حجاب

آفتاب‌‌نیوز :

 در دیدار اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با رئیس پلیس کشور ضمن تاکید بر تداوم فعالیت‌های حوزه عفاف و حجاب و طرح نورِ فراجا، از کم کاری و کم تحرکی برخی از دستگاه‌ها گلایه شد.

در این نشست از پلیس به عنوان حافظ و ارتقاء دهنده امنیت روانی و اجتماعیِ ایران اسلامی تقدیر شد.

اعضای این کمیسیون ضمن قول همکاری در تقویت همه جانبه فراجا در راستای مواجهه موثر با آسیب‌های اجتماعی و حمایت از طرح نور، تاکید کردند: ضرورت انجام ماموریت‌های بر زمین مانده سایر دستگاه‌ها و متولیان در این زمینه به شدت احساس می‌شود؛ و نباید پلیس در این میان تنها بماند.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • سفر رییس‌جمهور باعث تعمیق روابط ایران و پاکستان می‌شود
  • تاکید بر تقویت همکاری مرزبانان ایران و کویت در مرزهای مشترک دریایی
  • تقدیر اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس از پلیس در موضوع عفاف و حجاب
  • تقویت همکاری قوای مسلح ایران و می‌توان صلح و ثبات را برای منطقه به ارمغان آورد/ عاصم منیر: مرزهای دو کشور صلح و دوستی است
  • اخراج پناهجویان از انگلیس به رواندا تا چند هفته دیگر آغاز می‌شود
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود
  • قالیباف : مشکلات مربوط به ارز برای مردم و اقتصاد کشور غیر قابل تحمل شده
  • تاکید رئیس مجلس بر لزوم اتفاق نظر دولت و مجلس برای مقابله با مشکلات ارزی
  • کنعانی: ایران آماده همکاری با سایر کشور‌ها در زمینه زیست محیطی است
  • البرز آماده مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌شود