Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت توجه به آرمان های امام و انقلاب و ضروت آشنایی نسل امروز به این دو امر گفت: دومین مرحله مسابقه پیامکی از متن وصیت نامه امام خمینی(ره) از صدا و سیمای استانی البرز پخش شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حجت الاسلام کاظم شکری » با اشاره به اهمیت توجه به آرمان های امام و انقلاب و ضروت آشنایی نسل امروز به این دو امر گفت: دومین مرحله مسابقه پیامکی از متن وصیت نامه امام خمینی(ره) از صدا و سیمای استانی البرز پخش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز تصریح کرد: این مسابقه پیامکی با هدف آشنایی هرچه بیشتر نوجوانان و جوانان با شخصیت معنوی حضرت امام خمینی(ره) با همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز و مشارکت صدا و سیمای استان برگزار می شود.

گفتنی است، متن سوالات دومین مرحله از مسابقه پیامکی از متن وصیت نامه امام خمینی(ره) از صدا و سیمای استانی البرز به شرح زیر است:

سوال اول

کدامیک از اقسام حکومتی مایه بدبختی مسلمانان است؟

1-آمریکا

2-وابستگی به شرق و غرب

سوال دوم

انگیزه پیامبر اسلام(ص) از تشکیل حکومت چه بود؟

1-اشاعه اسلام

2-بسط عدالت اجتماعی

سوال سوم

نجات کشور و ملت بسته به نجات کدام مورد از انحراف است؟

1-دانشگاه

2- دولت

علاقمندان به شرکت در این دوره مسابقه پیامکی می توانند عدد درست را به صورت یک عدد سه رقمی به سامانه پیامکی 10008940261 ارسال کنند تا به قید قرعه برنده نقدی یک میلیون ریالی باشند. جهت دریافت فایل کتاب وصیت نامه امام خمینی(ره) می توانید به ادرس alborakanoooمراجعه کنید.

 

 

پایان پیام/301

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسابقه پیامکی دومین مرحله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۳۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بصیرت و آینده نگری امام خمینی (ره) برای برای جلوگیری از انحلال ارتش + فیلم

امام خمینی (ره) برای ناکام ماندن توطئه دشمن و جلوگیری از انحلال ارتش جمهوری اسلامی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۹ فروردین سال ۱۳۵۸ دستور دادند که در این روز همه یگان‌های ارتش با تمام تجهیزات شان در مقابل مردم و در شهر‌های مختلف رژه بروند.

باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی (ره) شهر ایلام
  • راهیابی اعضا کانون استان بوشهر به جشنواره سرود بسیج
  • دومین سفر استانی رئیس جمهور به سمنان
  • لزوم حمایت از زندانیان و خانواده آن‌ها
  • ویژه نامه جام جم البرز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • بصیرت و آینده نگری امام خمینی (ره) برای برای جلوگیری از انحلال ارتش + فیلم
  • حوزه درس امام(ره)
  • هفت مسابقه ملی مهارت در همدان برگزار شد
  • راه اندازی بخش VIP در بیمارستان امام خمینی (ره) شیروان
  • دانشگاه آزاد خمینی‌شهر میزبان نخستین همایش بین‌المللی «زیستن باکیفیت»