Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا از شادگان، کاظم سمیری اظهار کرد: در جلسه اخیر شورای آموزش و پرورش این شهرستان مقرر شد که ادارات عضو این جلسه در خصوص برگزاری آزمون پایه دوازدهم همکاری لازم با اداره آموزش و پرورش داشتند باشند که متأسفانه ادارات در بحث برگزاری این آزمون بی‌توجهی می‌کنند.

وی افزود: برنامه امتحانات نهایی یکی از حساس‌ترین برنامه‌های آموزشی است که در شرایط کنونی حساسیت آن صدچندان شده است و به همین سبب می‌طلبد که اداراتی از جمله شبکه بهداشت و درمان، شهرداری، هلال‌احمر، شرکت برق و آبفا که از نهاد‌های مهم و مرتبط با مدارس هستند در برگزاری امتحانات نهایی خردادماه آموزش و پرورش را یاری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست اداره آموزش و پرورش شادگان ادامه داد: شورای آموزش و پرورش مهم‌ترین شورای شهرستان است و نسبت به تصمیمات گرفته‌شده در این شورا مدیران و اعضای شورا لازم و ضروری است که نهایت همکاری را داشته باشند.

سمیری در پایان ضمن توصیه به خانواده‌های دانش‌آموزان، گفت: خانواده‌ها از تجمع مقابل حوزه‌های آزمون امتحانات نهایی خودداری کنند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: دانش آموزان شادگان امتحانات خردادماه آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۳۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز ۹۰ سالن برای امتحانات نهایی در استان ایلام

مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام با اشاره به تجهیز سالن امتحانات نهایی،گفت:۹۰ سالن به تجهیزات مورد نیاز یک آزمون نهایی استاندارد، مجهز شده است. - اخبار استانها -

علی درویشی امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم از ایلام، با اشاره به تجهیزات سالن امتحانات نهایی، گفت: 90 سالن به تجهیزات مورد نیاز یک آزمون نهایی استاندارد مانند دوربین‌های مداربسته، سیستم‌های الکترونیکی،کپی، پرینتر، سیگنال‌یاب و غیره مجهز شده‌اند.

 مدیر کل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه 8 میلیارد تومان تجهیزات هنرستانی در سال تحصیلی جاری خریداری شده است، افزود: همچنین در این بازه زمانی حدود 12 میلیارد تومان از طریق خیرین برای دانش آموزان کم بضاعت جمع‌آوری و از طریق حوزه انجمن و اولیاء بین آنها توزیع شد.

وی در ادامه به زمان برگزاری آزمون‌های نهایی امسال اشاره کرد و گفت: این آزمون‌ها از 30 اردیبهشت تا 26خرداد در سطح پایه تحصیلی دهم، یازدهم و دوازدهم برای نخستین بار برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: 17 هزار و 369 نفر پایه دهم، یازدهم و دوازدهم متوسطه نظری در سطح استان مشغول به تحصیل بوده و مشمول امتحانات نهایی هستند.

وی با بیان اینکه امسال نزدیک به 24 هزار نفر از دانش آموزان این استان در امتحانات نهایی شرکت می‌کنند، گفت: همچنین سال گذشته 10 هزار نفر در امتحانات نهایی شرکت داشتند.

اقدامات آموزش و پرورش و نوسازی مدارس ایلام در دولت سیزدهم 

مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام در ادامه به مهمترین اقدامات آموزش پرورش و نوسازی مدارس این استان در دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: اجرایی‌سازی قانون رتبه‌بندی فرهنگیان برای همکاران فرهنگی استان و بهره‌مندی بیش از 9 هزار نفر از مزایای این قانون پس از بررسی و ارزیابی مدارک بارگذاری شده در سامانه‌های ستادی از جمله این اقدامات مهم است.

وی با اشاره به احداث و تکمیل ساخت 89 واحد آموزشی با 286 کلاس درس در سطح استان ایلام، افزود: احداث بیش از 50 زمین چمن مصنوعی درون آموزشگاهی با اعتباری بالغ بر 250 میلیارد ریال و تعمیر، مرمت چمن مصنوعی زمین فوتبال شهید قاسم سلیمانی با اعتبار 50 میلیارد ریال، احداث استخر سرپوشیده دانش آموزی مطابق با استانداردهای جهانی با اعتبار 500 میلیارد ریال، احداث 18 کلاس درس تخصصی تربیت بدنی با اعتباری بالغ 18 میلیارد ریال نیز از دیگر اقدامات انجام شده در دولت سیزدهم است.

درویشی با اشاره به احداث 3 سالن ورزشی در شهرستان‌های استان با اعتبار 180 میلیارد ریال، گفت: همچنین 4 کفپوش روباز درون آموزشگاهی با اعتبار 20 میلیارد ریال احداث شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام با اشاره به تعمیر و تجهیز اردوگاه دانش آموزی شهدای هفتم تیر ایوان با اعتبار 20 میلیارد ریال، افزود: تعمیر و تجهیز زائرسرای دانش‌آموزی شهرستان مهران 20 میلیارد ریال و مرمت و بهسازی مجتمع فرهنگی هنری امور تربیتی7 میلیارد ریال از دیگر اقدامات صورت گرفته است.

وی مرمت، بهسازی و تجهیز مراکز اقامتی و رفاهی با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال را از دیگر اقدامات انجام شده عنوان کرد و گفت: رایگان شدن هزینه سرویس ایاب و ذهاب دانش‌آموزان مدارس استثنایی در دو سال اخیر با اعتباری نزدیک به 35 میلیارد ریال و اختصاص زمین برای احداث اردوگاه ملی دانش‌آموزی در استان نیز در دو سال گذشته انجام شده است.

به گزارش تسنیم، بیش از 100هزار دانش آموز در سطح بیش از 1200 مدرسه در نقاط مختلف استان ایلام مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام/180/

دیگر خبرها

  • شبیه‌سازی آزمون‌های شبه‌نهایی با امتحانات نهایی / برای شرکت در آزمون‌ها الزامی نیست
  • طراحی سوالات قبل از ورود به آزمون مانند شرایط آزمون‌های نهایی است
  • برگزاری آزمون شبه‌نهایی پایه دهم و یازدهم برای اولین‌بار
  • رقابت ۱۷ هزار دانش آموز چهارمحال و بختیاری در آزمون شبه نهایی
  • آزمون‌های شبه نهایی کاملاً مشابه آزمون‌های نهایی برگزار می‌شوند
  • تجهیز ۹۰ سالن برای امتحانات نهایی در استان ایلام
  • برگزاری امتحانات شبه‌نهایی برای کنترل استرس دانش‌آموزان
  • آغاز امتحانات شبه نهایی | سوالات امتحانات نهایی لو نمی رود
  • ارتقای معدل دانش‌آموزان در گرو همکاری خانواده‌ها
  • امتحانات شبه نهایی برای آمادگی درامتحانات خردادماه