Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-23@15:18:47 GMT

افتتاح چند پروژه ملّی وزارت نیرو توسط روحانی

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۷۳۲۹۷

افتتاح چند پروژه ملّی وزارت نیرو توسط روحانی

خبرگزاری فارس: آیین افتتاح چند پروژه ملّی متعلق به وزارت نیرو با حضور حجّت‌الاسلام حسن روحانی، رئیس‌جمهور و از طریق ویدئوکنفرانس دقایقی قبل آغاز شد.

روحانی پیش از افتتاح نیروگاه شماره یک بخش بخار سیکل ترکیب عسلویه، گفت: از ورزارت نیرو و شرکت‌های فعال، مهندسین و کارگرانی که در این زمینه زحمت کشیدند، تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس‌جمهور با بیان اینکه مردم بدانند این افتتاح متعلق به دولت نیست، بلکه به همه آن‌هایی تعلق دارد که شبانه‌روز در طول این سه سال تلاش کردند، گفت: دولت تجهیزات و اعتبارات این پروژه را تأمین کرده و این پروژه، اقدامی ملّی است و همه درست به دست دادند تا این پروژه به این نقطه مطلوب برسد.

روحانی در ادامه، طرح‌های اصلاح و بهینه سازی پروژه‌های شبکه توزیع برق استان بوشهر و یک سد اُشنویه را در استان آذربایجان غربی افتتاح کرد.

رضا اردکانیان وزیر نیرو در آیین بهره‌برداری از سد اُشنویه، گفت: این چهل و دومین سدّی است که در دولت تدبیر و امید به بهره‌برداری رسیده است.

منبع: فردا

کلیدواژه: روحانی افتتاح پروژه ملی وزارت نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۳۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب رسانی به ۷ روستا در بم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان، سردار نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت.بمناسبت تا سیس سپاه پاسداران امروز افتتاح طرح آب رسانی به ۷ روستا در مناطق عشایری شهرستان بم با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.
وی افزود این طرح با مشارکت قرارگاه نهضت آب رسانی مرد میدان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اجرا شدده است وتعداد ۱۰۲۷ نفر  در روستاهای دهنه سراسیاب،گزوگان،دهو،کهنو،مرغک،دارزینفهمت اباد و گردوسر از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره مند شدند .

دیگر خبرها

  • پیش بینی دولتمرد حسن روحانی از وضعیت اقتصادی؛ سال سختی پیش‌رو است
  • رئیسی فردا یک سد در سریلانکا افتتاح می‌کند
  • تمرکز جدی بر اجرای طرح مولدسازی و مصوبات سفر رئیس جمهور
  • تمرکز جدی بر اجرای طرح مولدسازی اموال مازاد دولت و مصوبات سفر رئیس جمهور
  • آب رسانی به ۷ روستا در بم
  • عباس عبدی بررسی کرد؛ تفاوت سه سال اول دولت رئیسی با روحانی
  • درآمد خالص ملی سرانه در دولت روحانی ۳۰ درصد کم شد/ در دولت رئیسی ۱۴ درصد بهبود یافت
  • عباس عبدی: شاخص‌های ۳ سال اول دولت رئیسی عقب‌تر از ۳ سال اول دولت روحانی است
  • لزوم بهره‌گیری از گنجینه معرفت قرآنی
  • شاخص های ۳ سال اول دولت رئیسی عقب تر از ۳ سال اول دولت روحانی است /سندچشم انداز ۲۰ ساله ایران ناکام بود