Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@00:41:19 GMT

آغاز به کار کمیسیون‌های تخصصی مجلس از ۲۵ خرداد

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۷۳۳۰۷

آغاز به کار کمیسیون‌های تخصصی مجلس از ۲۵ خرداد

کمیسیون‌های تخصصی مجلس پس از اعلام نتایج بررسی‌ها برای عضویت نمایندگان در کمیسیون‌ها و رسیدگی به اعتراضات در این باره از ۲۵ خرداد رسما کار خود را آغاز می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، کمیسیون‌های تخصصی مجلس از یکشنبه ۲۵ خرداد ۹۹ رسماً کار خود را آغاز می‌کنند. شنبه هفته آینده ۱۷ خردادماه بناست تا نتایج امتیازدهی به نمایندگان برای عضویت در کمیسیون‌های تخصصی مجلس اعلام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس اعلام عضو هیأت رئیسه مجلس، معترضین به این امتیازدهی‌ها ۴۸ ساعت فرصت دارند تا اعتراض خود را به کمیته‌ای که برای این منظور تشکیل شده اعلام کنند.

پس از وصول اعتراضات توسط کمیته مشترک متشکل از تعدادی از اعضای هیأت رئیسه، تعدادی از اعضای کمیسیون آئین‌نامه داخلی و تعدادی از کارشناسان فنی مجلس، نتایج نهایی پس از رسیدگی به اعتراضات در روز چهارشنبه ۲۱ خردادماه اعلام خواهد شد و کمیسیون‌های تخصصی مجلس از هفته بعد از آن یعنی از یکشنبه ۲۵ خردادماه کار خود را رسماً در دوره یازدهم مجلس آغاز خواهند کرد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: کمیسیون های تخصصی مجلس کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی مجلس کمیسیون های تخصصی مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۳۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار جدی عربستان درباره حج

به گزارش جام جم آنلاین، عربستان برای اطمینان از عملکرد روان ورود و خرج زائران و کاهش تخلفات احتمالی در حج، مجازات‌های سختگیرانه‌ای در نظر گرفته و با همکاری اداره کل گذرنامه، عواقب شدیدی را برای افرادی که قوانین حج را نقض می‌کنند، تعیین کرده است.

وزارت حج و عمره عربستان تاکید کرد انجام حج بدون کسب مجوزهای لازم غیرقانونی است و ۵۰ هزار ریال سعودی معادل ۱۳۳۰۰ دلار (بیش از ۸۰۰ میلیون تومان) جریمه خواهد داشت. همچنین افرادی که در حال جابه‌جایی زائران بدون مجوزهای لازم دستگیر شوند، همین مقدار جریمه خواهند شد.

مهاجرانی که مرتکب چنین تخلفاتی شوند به مدت شش ماه زندانی و سپس از عربستان اخراج خواهند شد و به مدت ۱۰ سال از ورود دوباره آنها به کشور جلوگیری خواهد شد.

علاوه‌بر این، افرادی که مقررات را نقض کنند، از طریق کانال‌های رسانه‌ای با بی‌اعتباری عمومی مواجه خواهند شد.

وزارت حج و عمره عربستان اخیرا اعلام کرده ۱۵ ذی‌القعده (مصادف با ۲۳ می و سوم خرداد) آخرین روز انقضای روادید عمره خواهد بود، که نسبت به تاریخ انقضای قبلی ۲۹ ذی‌القعده (مطابق با ۶ ژوئن و ۱۷ خرداد) تغییر کرده است. این تغییر با هدف تسهیل حضور روان زائران حج ۲۰۲۴ به شهرهای مکه و مدینه اتخاذ شده است.

موسم حج ۲۰۲۴ از غروب جمعه ۱۴ ژوئن (۲۵ خرداد) آغاز می‌شود و در عصر روز چهارشنبه ۱۹ ژوئن (۳۰ خرداد) به پایان می‌رسد و با توجه به نزدیکی پایان دوره سه‌ماهه ویزای عمره و آغاز حج، احتمال حضور حجاج غیرقانونی از کشورهای مختلف در مناسک حج وجود دارد.

دیگر خبرها

  • ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اول خرداد آغاز به‌ کار می‌کند
  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری اول خرداد برگزار می‌شود
  • هشدار جدی عربستان درباره حج
  • لیست رویایی تیم ملی ایتالیا برای لیگ ملت‌ها؛ حضور یک بازیکن آمریکایی!
  • طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی اصلاح شد/ آغاز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی
  • برنامه «سرزمین شعر» ادامه‌دار شد/ آغاز فصل دوم از خرداد
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی جزئیات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع
  • آغاز جلسه علنی مجلس به ریاست محمدباقر قالیباف / بررسی جزییات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی جزییات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع