Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@08:49:06 GMT

بهروان خبر داد؛ احیای حق پخش

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۷۳۴۱۲

بهروان خبر داد؛ احیای حق پخش

در فصل آتی تیم های حاضر در لیگ برتر از حق پخش تلویزیونی درآمد کسب خواهند کرد و از این طریق می توانند بخشی از هزینه های جاری را تامین کنند. 

به گزارش "ورزش سه"، غلامرضا بهروان – مشاور سازمان لیگ در این باره گفت: بر اساس قانون تنظیم شده از سوی مجلس از این پس 30 درصد از درآمد تلویزیون بابت پخش برنامه های ورزشی در اختیار وزارت ورزش و جوانان قرار خواهد گرفت و این وزارتخانه آن را بین فدراسیون های ورزشی تقسیم خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

گفتنی است ابتدا قرار بود این در آمد بین سازمان صدا و سیما و هم چنین وزارت ورزش و جوانان 50 – 50 تقسیم شود که بعد از کارشناسی ها صورت گرفته 70 به 30 به سود سازمان صدا و سیما تغییر کرده است. با احیای حق پخش در فصل آتی به نظر می رسد مشکلات مالی باشگاه های حاضر در لیگ برتر کمتر شود. 

 

هم چنین تخصیص درآمد بین فدراسیون های ورزشی ناشی از تعداد برنامه هایی است که از سوی تلویزیون پخش خواهد شد. طبیعی است بیشتر این درآمد به فدراسیون فوتبال اختصاص یابد به این خاطر که فوتبال بیشتر برنامه های ورزشی تلویزیون را تشکیل می دهد.

غلامرضا بهروان سازمان لیگ برتر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: غلامرضا بهروان سازمان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۳۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین گام برای ارزان ‌شدن تنیس برداشته شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، یکی از دغدغه‌های این فدراسیون در چندسال اخیر به موضوع گران شدن زمین‌های ورزشی باز می‌گشت. این فدراسیون از مدت‌ها قبل با هدف ارزان ‌شدن این رشته ورزشی، راهکارهای مختلف را مورد بررسی قرار داد که در نخستین گام مقرر شد مرکز ملی تنیس(باشگاه استقلال)‌ تسهیلات ویژه‌ای را برای قهرمانان و ورزشکاران این رشته در نظر بگیرد.

بر این اساس ۱۰۰ نفر اول رنکینگ کشوری در دو بخش دختران و پسران در تمامی رده‌های سنی می‌توانند از ساعت ۸ تا ۱۵ و در طول ایام هفته، با قیمت ۱۵۰ هزار تومان زمین در اختیار گرفته و به تمرینات شخصی خود بپردازند.

گفتنی است اردوهای آماده‌سازی تیم‌های ملی تنیس همچنان بصورت رایگان، با امکانات و ‌تسهیلات اردویی ویژه برگزار خواهد شد.

از سویی دیگر بسیاری از مسوولان باشگاه‌های تنیس جهت شرکت در این پویش به فدراسیون اعلام آمادگی کرده و درصدد هستند با ارائه راهکارهای دیگر، شرایط مختلف و بستر مناسبی را برای توسعه این ورزش در دستور کار قرار دهند که کارهای کارشناسی آن در دست اقدام است، فدراسیون تنیس کشورمان نیز آماده همکاری کامل با آنها بوده و از این حرکت در راستای تعمیم و توسعه ورزش تنیس استقبال می‌کند.

کد خبر 6085675

دیگر خبرها

  • مقایسه درآمد پردرآمدترین ورزشکاران حرفه‌ای در هفت رشته‌ی ورزشی (+ اینفوگرافی)
  • فحش‌های پول‌ساز؛ درآمد باورنکردنی فدراسیون فوتبال از ۳ پرونده!
  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • فحش های پول ساز / ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • علی رشیدی دبیر کل فدراسیون کبدی شد
  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟
  • اولین گام برای ارزان ‌شدن تنیس برداشته شد
  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است
  • ۱۶۰ میلیارد لیتر کسری آب داریم
  • کلانتری: اقدامات انجام شده در حوزه همگانی خانواده محور است