Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از پروژه های گردشگری مرکز شهرستان دنا گفت: ‌مجتمع اقامتی و تفریحی سی سخت به زودی به بهره برداری می رسد.

"مجید صفائی" با بیان اینکه این مجتمع با سرمایه گذاری ۶ میلیارد ریال در روستای بیاره سی سخت ایجاد شده است، افزود: از این مبلغ، ۳ میلیارد ریال از محل تسهیلات اشتغال زایی روستایی و عشایری پرداخت شده و مابقی سهم آورده سرمایه گذار بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد:‌ در این مجتمع اقامتی و تفریحی سکوی نشیمن، اقامتگاه بومگردی و کافی شاپ پیش بینی شده است.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کهگیلویه و بویراحمد، صفائی ‌اشتغالزایی این طرح را ۶ نفر عنوان کرد و ادامه داد:‌ اجرای طرح های اشتغالزا و حمایت از بخش خصوصی از برنامه‌های این اداره کل در سال ۹۹ است.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شهرستان دنا اقامتگاه بوم گردی كهگيلويه و بويراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۳۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل جدید همکاری‌های اصفهان و سن‌پترزبورگ در آینده نزدیک

سرکنسول فدراسیون روسیه در اصفهان گفت: در آینده نزدیک شاهد فصل جدیدی از همکاری‌های اصفهان و سن‌پترزبورگ خواهیم بود، چراکه به‌رغم فشار تحریم‌ها علیه ایران، احساس می‌کنیم سطح همکاری‌های ما رو به افزایش است و هر روز محکم‌تر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «آندری ژیلتسوف» امروز _شنبه یکم اردیبهشت_ در دیدار با شهردار اصفهان اظهار کرد: تاکنون به شهرهای زیادی سفر کردم، اما اصفهان بسیار زیباست و به‌حق «نصف جهان» است.

وی افزود: در آینده نزدیک شاهد فصل جدیدی از همکاری‌های اصفهان و سن‌پترزبورگ خواهیم بود، چراکه به‌رغم فشار تحریم‌ها علیه ایران، احساس می‌کنیم سطح همکاری‌های ما رو به افزایش است و هر روز محکم‌تر می‌شود که نقش ویژه‌ای از این مسیر، نزد استان اصفهان است.

سرکنسول فدراسیون روسیه در اصفهان با بیان اینکه طبق اطلاعات به دست آمده از گمرک اصفهان، سال گذشته میلادی میزان مبادله کالا بین استان‌های اصفهان و روسیه از ۲۵ میلیون فراتر رفته است که امیدواریم در آینده حجم تبادل کالا افزایش پیدا کند، تصریح کرد: اطمینان دارم در حوزه گردشگری مسیر خوبی برای همکاری بین اصفهان و سن پترزبورگ هموار است.

ژیلتسوف گفت: تعداد مسافران روس هر سال بیشتر می‌شود، بنابراین امیدواریم با تلاش مشترک، سطح مراودات به ویژه در حوزه‌های گردشگری افزایش پیدا کند؛ البته لغو روادید گروهی به افزایش سفرها کمک می‌کند.

وی ادامه داد: سال گذشته بیش از ۱۵۰۰ ویزا برای دانشجویان ایرانی که درخواست سفر به روسیه برای تحصیل داشتند، صادر کردیم.

سرکنسول فدراسیون روسیه در اصفهان با بیان اینکه اصفهان پایتخت گردشگری و فرهنگی، همچنین پایتخت اقتصاد دانش‌بنیان ایران است، گفت: توسعه روابط بین ایران و روسیه و تحکیم ارتباطات و همکاری میان شهرهای خواهرخوانده اصفهان و سن‌پترزبورگ به هموار شدن مسیر دیپلماسی شهری کمک می‌کند.

وی تصریح کرد: با وجود اینکه در سال جاری ۲۰ سالگی خواهر خواندگی اصفهان و سن‌پترزبورگ را برگزار می‌کنیم، در نظر داریم همکاری میان نهادهای قانون‌گذار دو شهر در برنامه مشترک آن‌ها قرار گیرد تا سطح همکاری‌ها گسترش پیدا کند.

کد خبر 746357

دیگر خبرها

  • جزئیات خرید تضمینی گندم در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
  • سامانه ناپایدار بارشی تا چهارشنبه در کهگیلویه و بویراحمد فعال است
  • هشدار زرد هواشناسی برای کهگیلویه و بویراحمد
  • افتتاح ۴ پروژه در بافت و تحول در اشتغال منطقه توسط گروه مالی گردشگری
  • راه‌دسترسی منطقه گردشگری سد کنگیر ایوان تکمیل می‌شود
  • زنگ سلامت در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته شد
  • فاز یک و دو تصفیه خانه پرکندآباد در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد
  • فصل جدید همکاری‌های اصفهان و سن‌پترزبورگ در آینده نزدیک
  • بهره برداری فاز یک و دو تصفیه خانه پرکندآباد در آینده نزدیک
  • ۲۳۸ طرح وزارت نفت در کهگیلویه و بویراحمد به بهره برداری رسید