Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-19@21:37:46 GMT

دعوت رئیس مجلس پاکستان از قالیبافت برای سفر به پاکستان

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۷۳۴۵۹

دعوت رئیس مجلس پاکستان از قالیبافت برای سفر به پاکستان

رئیس مجلس ملی پاکستان در پیامی با تبریک انتخاب محمدباقر قالیباف به ریاست مجلس شورای اسلامی، این انتخاب را بیانگر اعتماد و اطمینان نمایندگان مجلس شورای اسلامی به مدیریت وی دانست و از او دعوت کرد تا رأس هیئتی پارلمانی به پاکستان سفر کند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، اسد قیصر با صدور پیامی ضمن تبریک به محمدباقر قالیباف، ابراز امیدواری کرد که در پرتو هدایت و مدیریت وی، روابط دو کشور هرچه بیشتر تقویت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام به شرح زیر است:

جناب آقای محمد باقر قالیباف
رئیس مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران

عالیجناب
السلام علیکم

بسیار مایه خوشوقتی اینجانب است که صمیمانه‌ترین تبریک جهت انتخاب آن جناب را به عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران ابراز نمایم.

انتخاب جنابعالی به این سمت عالی نه تنها دستاورد مهمی برای پارلمان ایران ، بلکه بیانگر اعتماد و اطمینان نمایندگان مجلس شورای اسلامی به هدایت و مدیریت جنابعالی است.

جمهوری اسلامی پاکستان و جمهوری اسلامی ایران از روابط بسیار عالی برادرانه مبتنی بر وابستگی‌های دینی و فرهنگی، ارتباط نزدیک بین مردمان دو کشور و پیوندهای تمدنی و تاریخی برخوردارند. هر دو کشور همکاری نزدیکی با یکدیگر در انواع مجامع چندجانبه پارلمانی دارند و دارای اشتراک نظر در موضوعاتی متنوع هستند. ما همچنین از رهبری ایران به پاس حمایت همیشگی از مساله کشمیر قدردانی می‌کنیم.

اطمینان دارم که در پرتو هدایت و مدیریت جنابعالی، روابط دو کشور همچنان هرچه بیشتر تقویت خواهد شد. اینجانب چشم‌انتظار همکاری نزدیک با جنابعالی به منظور تحقق این مهم هستم.

با اغتنام فرصت، از جانب مجمع ملی جمهوری اسلامی پاکستان، تمایل دارم از جنابعالی در راس هیئتی پارلمانی به منظور سفر به پاکستان به محض عادی شدن شرایط شیوع بیماری ویروس کرونا، دعوت به عمل آورم.

خواهشمند است احترامات فائقه اینجانب را پذیرا باشید.

مجلس ملی جمهوری اسلامی پاکستان

اسد قیصر

انتهای پیام/4034/

منبع: آنا

کلیدواژه: رئیس مجلس محمدباقر قالیباف رئیس مجلس پاکستان مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی رئیس مجلس دو کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۳۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت قالیباف در پی درگذشت پرویز داوودی

به گزارش خبرگزاری مهر، «محمدباقر قالیباف» رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی درگذشت پرویز داوودی از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت رئیس مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا للّه و اناالیه راجعون

درگذشت خدمتگزار صدیق و متعهد و چهره پرتلاش علمی و دانشگاهی، جناب آقای دکتر پرویز داوودی موجب تأسف و تأثر گردید.

ایشان از مدیران توانمند کشور در حوزه‌های سیاسی و اجرایی بودند که سال‌ها در مسئولیت‌های متعدد و اثربخش از جمله معاونت اول ریاست‌جمهوری و عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام و همچنین به‌عنوان یک شخصیت فرهیخته در جایگاه تدریس و پژوهش در مراکز دانشگاهی، خدمات ماندگاری را عرضه داشتند.

ضمن عرض تسلیت به جامعه علمی و دانشگاهی کشور، شاگردان و همکاران و خانواده محترم، برای آن فقید خدوم، رحمت و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

محمدباقر قالیباف‌

رئیس مجلس شورای اسلامی

کد خبر 6082389 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • تسلیت قالیباف در پی درگذشت پرویز داوودی
  • قالیباف درگذشت پرویز داوودی را تسلیت گفت
  • رییس‌جمهور ۳ اردیبهشت عازم پاکستان می‌شود
  • رییسی ۳ اردیبهشت به پاکستان می‌رود
  • عملیات تنبیهی وعده صادق، مسرت و سرافرازی تمام آزادگان جهان را به دنبال داشت
  • انتخاب ۱۰ رئیس دانشگاه و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • تایید انتخاب ۱۰ رییس دانشگاه‌ و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • تایید انتخاب ۱۰ رئیس دانشگاه و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • تایید انتخاب ۱۰ رئیس دانشگاه‌ و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • پیام استاندار خراسان جنوبی و رئیس شورای تأمین استان به مناسبت "روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی ایران"