Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کاپیتان پیشین رئال مادرید معتقد است که رونالدو و دی استفانو جزو بهترین بازیکنان تاریخ این تیم بوده‌اند. تاریخ انتشار: 12:37 - 15 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۶۲۴۹

خبرگزاری میزان - ایکر کاسیاس کاپیتان پیشین رئال مادرید به سوالات مختلف هواداران خود واکنش نشان داد.

وی در مورد اینکه دوست داشت در چه نسلی بازی کند، گفت: اگر دست من بود دوست داشتم در نسل دسته پنج کرکس باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه ما آن سال‌ها را با بازگشت‌های بی‌نظیری و چیز‌های دیگر به یاد داریم، البته من خیلی کوچک بودم اما با این وجود خاطراتی در ذهن به یاد دارم.

دروازه‌بان پیشین رئال مادرید درباره فتح لادسیما اظهار داشت: این اتفاق برای من خیلی خوشحال‌کننده بود. آن هم به دلیل هواداران احساس خوشحالی می‌کردم. تحمل فشار برای رسیدن به آن لحظه حس خیلی خاصی داشت. سال‌ها بود که در اروپا موفق نمی‌شدیم اما در نهایت توانستیم چنین موفقیت بزرگی را کسب کنیم. به راموس گفتم که خیلی باحالی و به عنوان مرد دسیما شناخته خواهی شد.

کاسیاس در خصوص بهترین سال بازیگری خود تصریح کرد: یکی از بهترین فصل‌هایم مربوط به فصلی است که کمتر بازی کردم یعنی فصل ۱۴-۲۰۱۳. به طور کلی و با وجود اشتباهاتم در فینال چمپیونزلیگ به نظرم ۲۴ بازی خوب داشتم و باید تکرار کنم که خیلی کمتر از حد انتظارم بازی کردم.

وی به یکی از بهترین خاطرات ورزشی خود اشاره و توضیح داد: در ابتدا وقتی بازی کردن را شروع کردم، شجاعت این که به هم تیمی‌هایم دستور بدهم را نداشتم. البته باید توضیح بدهم دروازه‌بان بودن خیلی مهم است زیرا همه چیز را درون زمین می‌بینی. برایم سخت بود که دستور بدهم، اما خوشبختانه در این اتفاق مهم هم تیمی‌هایم خیلی به من کمک کردند. به من گفتند که برایم مهم نباشد که آنها چه کسانی هستند.

کاپیتان پیشین رئال مادرید در پاسخ به این سوال که آیا علاقه به مربیگری دارد یا خیر، گفت: شاید یکی از اتفاقاتی باشد که در مورد من رخ بدهد، هر چند که فعلاً به مربیگری فکر نمی‌کنم، اما کسی نمی‌داند که در آینده چه می‌شود. هم تیمی‌های زیادی داشتم که می‌گفتند فکر نمی‌کنند مربی شوند اما حالا در سمت مربیگری مشغول به فعالیت هستند. حتی می‌گفتند که مفسر ورزشی هم نمی‌شوند، اما این اتفاق رخ داد.

دروازه‌بان تیم پورتو در خصوص بهترین خاطره خود با پورتو اظهار داشت: قهرمانی در فصل ۱۷-۲۰۱۸ زیرا پس از این اتفاق مهم دو هفته جشن در شهر پورتو برقرار بود و هواداران خیلی خوشحال بودند.

کاسیاس پیرامون پیگیری بازی‌های لیگ‌های معتبر اروپایی به دلیل کرونا گفت: اگر فوتبال برگردد به این دلیل است که مقامات بهداشتی اجازه داده‌اند. البته فکر نمی‌کنم تا سال آینده میلادی استادیوم‌ها میزبان هواداران باشند. شاید درصد کمی به استادیوم بروند، اما خبری از پر شدن ورزشگاه‌ها نخواهد بود. شخصاً دوست ندارم که استادیوم‌ها خالی باشد، چون از شدت هیجان بازی کاسته می‌شود. اما درک می‌کنم که به دلیل امنیت این اتفاق رخ می‌دهد. در حال حاضر رویایم این است که همه چیز عادی شود و دوباره تمرینات برگزار شوند. باید بتوانیم مقابل ویروس کرونا رقابت کنیم. از هیچ کسی گلایه‌ای ندارم. محبت هواداران را همیشه حس کردم. اگر کسی به دلیلی از من خوشش نیامده است، عذرخواهی می‌کنم. نمی‌توانم همه را خوشحال کنم.

وی در مورد اولین بازی ملی خود با پیراهن تیم ملی اسپانیا گفت: خاطرات زیادی دارم. حضور در استادیوم، دوربین‌هایی که منتظر بودند. لحظات بسیار زیبایی بود. لحظه‌ای بود که یک رویا برایم به تحقق پیوست. سال خیلی زیبایی داشتیم و کاماچو به من برای حضور در یورو ۲۰۰۰ اعتماد کرد.

کاپیتان پیشین تیم ملی اسپانیا در خصوص اینکه کدام بازیکنان لاروخا لایق توپ طلا بودند، اظهار داشت: به نظرم رائول، راموس، اینیستا، ژاوی از جمله نفراتی هستند که لایق دریافت توپ طلا بودند.

کاسیاس پیرامون اینکه سه بازیکن برتر تاریخ رئال مادرید چه نفراتی هستند، تصریح کرد: نمی‌توانم از سه نفر اسم ببرم، اما اگر بخواهم از دو نفر اسم ببرم، بدون شک آنها رونالدو و دی استفانو خواهند بود.

وی در خصوص بهترین لحظه دوران فوتبالی خود عنوان کرد: اولین بازیم در سپتامبر ۱۹۹۹ زیرا برای من شروع کار بود.

دروازه‌بان فعلی تیم پورتو در پاسخ به این سوال که آیا به حضور در لیگ دیگری فکر می‌کرد یا خیر، گفت: دوست داشتم در انگلیس بازی کنم هر چند که ۲۰ سال پیش لیگ ایتالیا هم قدرتمند بود.

بیشتر بخوانید: لاکازت گزینه جانشینی لائوتارو در اینتر انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ایکر کاسیاس رئال مادرید ژاوی رونالدو پیشین رئال مادرید کاپیتان پیشین دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۳۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلی به گذشته - برتری 4-2 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با هت تریک کریستیانو رونالدو (2017/4/18) / فیلم

7 سال از نبرد جذاب رئال مادرید و بایرن مونیخ در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا گذشت.

دانلود (44.8MB)

دیگر خبرها

  • امباپه در زمین درست مثل رونالدو است
  • پلی به گذشته - برتری 4-2 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با هت تریک کریستیانو رونالدو (2017/4/18) / فیلم
  • در ستایش سیتی: تیم هندبالی که با پا بازی می‌کند
  • در ستایش سیتی: تیم فوتبالی که هندبال بازی می‌کند
  • ادعای ستاره سابق بارسا: رئال بهترین تیم بود
  • سیتی بهتر بود اما ما رئال مادرید هستیم!
  • فدریکو والورده بهترین بازیکن دیدار منچسترسیتی و رئال مادرید
  • تاریخ‌سازی مانوئل نویر؛ بیشترین کلین‌شیت در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا
  • زننده سریع‌ترین هت‌تریک کامل در تاریخ جزیره؛ یک گلزن در انگلیس متولد شده است
  • یولین برنت بهترین بازیکن دورتموند-اتلتیکو مادرید