Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@23:23:44 GMT

علیرضا بیرانوند در نقش اصغر فرهادی

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۷۳۶۲۱

علیرضا بیرانوند در نقش اصغر فرهادی

گلر شماره یک پرسپولیس شاید مجبور شود فصل پرماجرای خود با سرخ‌ها را بدون پوکر قهرمانی پایان دهد.

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند باید روز چهارشنبه تهران را به مقصد بلژیک ترک کند تا رویای خود برای لژیونر شدن را دنبال کند. شماره یک سرخ‌ها که اولین خرید علی اکبر طاهری در فصل شانزدهم بود و درست در روزهایی که این تیم در حال خروج از شوک نائب قهرمانی در فصل پانزدهم بود، قراردادش را این تیم به امضا رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

روزهای پرفروغ بیرانوند در پرسپولیس با دستیابی به قهرمانی‌های پیاپی و رکوردشکنی اکنون قرار است با رسیدن به رویای لژیونر شدن برای او پایان یابد. یک پایان باز که سرخ‌ها در صورت موفقیت طی 9 بازی باقی مانده می‌توانستند رکوردی شاید جاودانه در تاریخ فوتبال ایران با پوکر قهرمانی به نام خود کنند. جایی که قطعا ردپای شماره یک سرخ‌ها نیز در آن دیده می‌شود ولی با درخواست باشگاه انتورپ بلژیک برای حضور زودهنگام او در این تیم، شاید نتواند در جشن قهرمانی شاگردان یحیی گل محمدی حضور داشته باشد. 

 

بیرانوند طی مدت چهار فصل حضورش در پرسپولیس، روزهای تلخ و شیرینی از خود به جا گذاشته که ماحصل آن 60 کلین شیت در لیگ برتر و 13 کلین شیت در رقابت‌های لیگ قهرمانان بود. جایی که او برپایه این درخشش توانست اولین صعود سرخ‌ها به فینال لیگ قهرمانان آسیا را نیز جشن بگیرد و ضمن دستیابی به عنوان برترین گلر آسیا، شانس رقابت برای دستیابی به عنوان مرد سال آسیا را داشته باشد.
شاید اما نقطه پررنگ زندگی بیرانوند دو تقابل ویژه با ستاره‌های شماره یک فوتبال جهان باشد؛ جایی که او نبرد تک به تک با کریس رونالدو و ژاوی هرناندز را با پیراهن تیم ملی در جام جهانی و پرسپولیس در لیگ قهرمانان به سود خود کرد. شماره یک تیم ملی در رقابت‌های جام جهانی روسیه در دیدار با پرتغال با مهار ضربه پنالتی رونالدو، ایران را تا ثانیه پایانی مرحله گروهی در این جام حفظ کرد و اگر خوش شانس بود می‌توانست با کارلوس کی‌روش اولین صعود را جشن بگیرد. او اما در دیدار با السد قطر روی ضربه سر ژاوی هرناندز یک فوق واکنش به قیمت صعود به فینال را از خود به جا گذاشت تا فوق ستاره اسپانیایی دومین بازیکن ناکام برابر او لقب بگیرد.

 

 

 

 

اکنون اما در روزهایی که فوتبال در بیشتر جهان به دلیل ماجرای شیوع کرونا تعطیل است، بیرانوند به واسطه قراردادی که در اواسط فصل با تیم انتورپ بلژیک به امضا رسانده و باشگاه بخش عمده‌ی مطالبات درخواستی خود را دریافت کرده، مجبور به ترک ایران است. طبق درخواست باشگاه بلژیکی علیرضا باید روز چهارشنبه تهران را به مقصد بروکسل ترک کند. جایی که یحیی گل محمدی پیش از این تصور می‌کرد تنها یک سفر 48 ساعته برای انجام تست‌های پزشکی خواهد بود و در این راستا با شماره یک تیمش صحبت کرده بود. اما اکنون باشگاه انتورپ درخواست رسمی خود را قرار است به زودی به باشگاه پرسپولیس طبق توافقی که پیش از این صورت گرفته بود، ارائه دهد؛ پایان حضور در پرسپولیس!

 

تمرینات باشگاه انتورپ قرار است از روز 25 خرداد رسما آغاز شود و طبق این موضوع آنها به بیرانوند اعلام کرده‌اند بعد از انجام تست‌های پزشکی از روز 25 خرداد نیز باید در تمرینات حضور یابد و این به معنای پایان کار شماره یک در پرسپولیس خواهد بود. باشگاه انتورپ خود را مهیای بازی فینال بلژیک، در روز اول آگوست (11 مرداد) مقابل کلوب بروژ کند و بر این اساس به خرید ایرانی خود اعلام نیاز کرده است.

 

بیرانوند در دو راهی؛ پرسپولیس چه می‌گوید؟


علیرضا بیرانوند امیدوار بود آخرین روزهای حضورش در پرسپولیس با ثبت خاطرات شیرین همانطور که آغاز شده بود، به پایان برسد. او در تصوراتش شاید جشن دوباره قهرمانی و دور افتخار و ترتیب مراسمی از سوی باشگاه به پاس چهار سال حضور موفق و درخشش در این تیم را می‌کشید. اما اکنون با درخواست باشگاه انتورپ او روز چهارشنبه باید راهی بلژیک شود و در اولین گام مهیای دیدار فینال فوق العاده این کشور شود تا اولین حضورش شاید یک اتفاق ویژه را برای او در پی داشته باشد.

 

 

 

 

هرچند طبق اعلام فیفا با توجه به شیوع کرونا و برهم خوردن نقل و انتقالات، باشگاه‌ها قادر خواهند بود تا مشخص شدن تکلیف لیگ از بازیکن تحت قرارداد خود سود ببرد اما همه چیز در نهایت بسته به توافق دو طرف طی روزهای آتی خواهد داشت. جایی که مسلما باشگاه پرسپولیس نیز شرایط موفقیت بازیکن خود را در نظر خواهد گرفت و از سوی دیگر حضور به موقع بیرانوند در انتورپ می‌تواند تضمین پرداخت سر وقت این باشگاه در خصوص باقیمانده مطالبه پرسپولیس را در پی داشته باشد.

 

باید دید ماجرای بیرانوند و پرسپولیس در نهایت با چه شرایطی پایان خواهد یافت و آیا شماره یک در اولین حضور خود در این باشگاه قادر خواهد بود در فینال برابر کلوب بروژ یک اتفاق ویژه برای خود رقم بزند یا خیر.

علیرضا بیرانوند پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: علیرضا بیرانوند پرسپولیس تهران علیرضا بیرانوند باشگاه انتورپ شماره یک سرخ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۳۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) رونمایی از علیرضا بیرانوند جدید

امیرمحمد قزوینه، دروازه‌بان جوان و آینده‌دار ۱۶ ساله خرم‌آبادی که سابقه قهرمانی با تیم نوجوانان در رقابت‌های آسیا ویژن تهران را در کارنامه دارد، این روز‌ها در حال تمرینات فشرده‌ای در کنار الگوی خود، علیرضا بیرانوند، است.

گفته می‌شود که قزوینه با وجود سن کم، استعداد و توانایی‌های قابل توجهی از خود نشان داده و بسیاری او را به عنوان بیرانوند جدید فوتبال ایران می‌شناسند.

حضور قزوینه در کنار بیرانوند، فرصتی طلایی برای این دروازه‌بان جوان است تا از تجربیات و آموزه‌های دروازه‌بان شماره یک تیم ملی ایران بهره‌مند شود و خود را برای تبدیل شدن به یکی از بهترین‌های این پست در آینده آماده کند.

علاوه بر این، قزوینه در فصل آینده نامش در لیست تیم بزرگسالان پرسپولیس نیز قرار خواهد گرفت و این فرصت را خواهد داشت تا کنار بیرانوند برای تیم جوانان این باشگاه نیز به میدان برود.

بدون شک، حضور قزوینه در پرسپولیس و تمرینات او کنار بیرانوند می‌تواند سکوی پرتاب این دروازه‌بان جوان به سوی موفقیت‌های بزرگ باشد و نام او را در آینده‌ای نه چندان دور بین بهترین‌های فوتبال ایران قرار دهد.

 

منبع: طرفداری

دیگر خبرها

  • آخرین خبر از مصدومیت علیرضا بیرانوند
  • گلف بازی کردن مهدی طارمی و علیرضا بیرانوند (فیلم)
  • رفیعی در انتظار پایان خوش دوران غیبت دروازه بان تیم ملی
  • سرمربی پرسپولیس برای یک بازی خاص بیرانوند را می‌خواهد
  • بزرگداشت اصغر فرهادی در جشنواره کلمبیایی
  • بزرگداشت اصغر فرهادی در کلمبیا
  • سرمربی پرسپولیس برای یک بازی خاص علیرضا بیرانوند را می‌خواهد
  • اوسمار برای یک بازی خاص بیرانوند را می‌خواهد
  • علیرضا بیرانوند جدید اینجاست | عکس
  • (عکس) رونمایی از علیرضا بیرانوند جدید