Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان از ثبت ۱۰۵ مورد جدید ابتلا به کرونا در این استان خبر داد و گفت: در حال حاضر ۲۲ نفر در مراکز درمانی به علت این بیماری بستری هستند.

 محمدرضا نیکبخت امروز پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ۴۸۳ نمونه ارسالی در بیست و چهار ساعت گذشته به آزمایشگاه‌های مرجع استان تعداد ۱۰۵ نفر به آمار مبتلایان به کووید ۱۹ در لرستان اضافه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: خوشبختانه طی ۲۴ ساعت گذشته در لرستان هیچ مرگی به علت کووید ۱۹ در لرستان نداشته ایم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با تاکید بر اینکه از ابتدا تا کنون تعداد ۱۶۵ نفر از هم استانی‌ها به علت کووید ۱۹ جان باخته اند، افزود: تا کنون ۲۷۴۵۴ نمونه از بیماران مشکوک به کووید ۱۹ در استان لرستان به آزمایشگاه مرجع ارسال شده است که تعداد ۲۴۶۱۵ نمونه پاسخ داده شده که از این عدد ۴۶۵۵ مورد مثبت و تعداد ۱۹۹۶۰ نمونه منفی اعلام شده است.

نیکبخت با بیان اینکه تعداد ۲۲ نفر مبتلا به کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان تحت مراقبت‌های پزشکی و درمانی هستند، تصریح کرد: از ابتدا تا کنون تعداد ۴۴۵۹ نفر که در لرستان مبتلا به کووید ۱۹ بوده اند پس از درمان به بهبودی کامل دست یافته اند.

انتهای پیام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس دانشگاه علوم پزشکی کووید ۱۹ کووید ۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۳۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۹۳ هزار مأموریت توسط اورژانس استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ رئیس اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی در خصوص آمار عملکرد اورژانس ۱۱۵ در سال ۱۴۰۲ گفت: اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی در سال گذشته ۹۳ هزار و ۶۶۱ مأموریت انجام داد.

ایران نژاد افزود: از این تعداد ۲۰ هزار و ۷۰۳ مأموریت مربوط به حوادث ترافیکی بوده است و ۲۰ هزار و ۶۸۶ مصدوم نیز در همین مدت توسط اورژانس به مراکز درمانی استان منتقل شدند.

او ادامه داد: در سال گذشته تعداد تماس‌های انجام شده با شماره ۱۱۵، ۲۹۱ هزار و ۹۵۸ مورد بوده که از این بین ۳۳ هزار و ۳۸۳ مورد مربوط به انجام مشاوره تلفنی پزشکی بود.

 رئیس اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی گفت: متأسفانه علی‌رغم فرهنگ سازی در خصوص خطرات مزاحمت برای خطوط اورژانس، ۱۸ هزار و ۲۶۵ مورد مزاحمت تلفنی برای اورژانس ثبت شده است. 

دیگر خبرها

  • کووید باعث تحریک آسم در کودکان نمی شود
  • ایجاد آزمایشگاه پزشکی در مناطق صعب‌العبور
  • نیاز به ۵۷ هزار تخت خوابگاهی در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • ثبت بیش از ۹۳ هزار مأموریت توسط اورژانس استان مرکزی
  • دو هزار و ۹۶۹ کیلوگرم فرآورده خام دامی در لرستان معدوم شد
  • پروژه بیمارستانی «نیایش» خرم‌آباد در ایستگاه ۶۰درصد پیشرفت فیزیکی
  • بهره‌برداری از ۷۱ طرح درمانی طی دو سال گذشته در لرستان
  • بهره برداری از ۷۱ طرح درمانی طی دو سال گذشته در لرستان
  • ارتش ۸ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده‌ است
  • بیش از ۴۳۰۰ مورد نمونه برداری از مرکز تولیدی مرکزی انجام شد